Preview

Bulletin of the Khalel Dosmukhamedov Atyrau University

Advanced search

БИОЛОГИЯ САБАҒЫН ӘРТҮРЛІ ӘДІСТЕРМЕН ӨТКІЗУДІҢ ТИІМДІЛІГІ

Abstract

Рассматриваются вопросы усовершенствования и заинтересованности учащихся к урокам биологии путем применения объектов живой растительности и средства наглядности. Это способствует улучшению знаний в определении строении цветка, навыков мышления, умения задавать вопросы и стимулирования активности учащихся на уроках биологии.

About the Authors

К. Игбаева
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау мемлекеттік университеті
Kazakhstan


У. Шайхмежденова
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау мемлекеттік университеті
Kazakhstan


References

1. Қисымова Ә.Қ. Жан-жақты білімді ұрпақ тәрбиелеу мақсатында біртұтас педагогикалық процесті технологияландыру-бүгінгі күннің өзекті мәселесі // Педагогика мәселелері.-№1,2.2006. 187 б.

2. Торманов Н., Абылайханова Н.Т., Төлеуханов С.Т., Уршеева Б.И. Биологиядан білім беру концепциясы және оқытудың инновациялық әдістемелері. Қазақ Университеті,2015. 74 б.

3. Қисымова А.Қ., Обаев С.Н. Биологияны оқыту әдістемесі. Оқу құралы, Алматы, 2010. 218 б.

4. Мектептегі тәжірбие кезеңінде орындауға арналған тапсырмалар. «НЗМ» 2012 жыл. 11 б.

5. Еленовский А.Г. и др. Ботаника: Систематика высших, или наземных растений: Учебник. Академия, 2001. С.363.

6. Жарикова Н.В. Способы повышения познавательной активности школьников при использовании проблемного обучения на уроках биологии // Вестн. Том. гос. пед. ун-та. - Томск, 2008. С. 133-136.

7. Әбілқасымова А., Омарова Р. Мұғалімдердің танымдық ізденімпаздығын қалыптастыру негіздері. Алматы., 2010ж.173б.

8. Тыныбаева Б.Қ., Ж.Аманғалиева М. Оқушының шығармашылық қабілетін дамытудың маңызы. // Х.Досмұхамедов атындағы Атырау мемлекеттік университетінің Хабаршысы №4. 2018ж. 92 б.


Review

For citations:


 ,   . Bulletin of the Khalel Dosmukhamedov Atyrau University. 2019;53(2):66-72. (In Kazakh)

Views: 427


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2077-0197 (Print)
ISSN 2790-332X (Online)