Preview

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

КӨПТІЛДІ ОҚЫТУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ

Толық мәтін:

Аннотация

В данной статье рассматривается проблема полиязычного образования современного Казахстана в условиях глобализации мира. Казахстан потребовал внедрения полиязычия на своей территории в связи с вступлением в мировое культурное пространство. Однако проблема внедрения полиязычного образования вызвала много трудностей. Полиязычие помогает решать главную проблему современного мира-гармония и взаимопонимание между людьми. Полиязычие рассматривается как средство обучения молодого поколения в взаимосвязанном мире. Цель полиязычного образования-формирование полиязычной личности, конкурентоспособной в условиях мирового сообщества, создание условий для реализации индивидуальных способностей каждого учащегося, решение проблем различного уровня.

Автор туралы

А. Жалгасова
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау мемлекеттік университеті
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. СадықоваА.Н. «Көп тілді білім беру: мәселелері мен болашағы». 12 жылдық білім. ғылыми әдістемелік, ақпараттық-сараптамалық журнал, №3 2008ж. 13 б.

2. Ақиқат. 2013 жыл, №1. «Қазақстан – 2050» Стратегиясы – қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты. Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә.Назарбаевтың Қазақстан халқына Жолдауы.

3. Солнцева-Накова Е. Об основных тенденциях и перспективах развития двуязычного образования. Образование и наука №9 (98), 2012 г. С. 129 .

4. Кинжекова Р.С., Тукешова А.М «Мектеп жасына дейінгі балалардың үштұғырлы тілін дамытудың педагогикалық негізі, Атырау мемлекеттік университетінің Хабаршысы №3 (46), 2017ж. 140 б.

5. Жұмабекова Ф. Мектепке дейінгі педагогика: Оқу құралы. – Астана Фолиант, 2008. - 336 б.

6. Баймуратова Б.Б. Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту методикасы. - А, 1991ж.73 б.

7. Жетписбаева Б.А. Көптілді білім беру: теория және әдіснама. - Жоғары Мектеп, 2008. – 343 б.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


  КӨПТІЛДІ ОҚЫТУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ. Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы. 2019;53(2):85-92.

Қараулар: 299


ISSN 2077-0197 (Print)
ISSN 2790-332X (Online)