Preview

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

Университет оқытушыларының білім берудегі жасанды интеллекттің оң және теріс жақтарына көзқарасы

https://doi.org/10.47649/vau.25.v76.i1.08

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада 8 қатысушының қатысуымен оқу үдерісінде жасанды интеллект (ЖИ) қолданудың оң және теріс жақтары туралы университет оқытушыларының пікірлері талқыланады. Университет оқытушыларымен жүргізілген сұхбаттар негізінде білім беруде ЖИ қолданудың оң және теріс аспектілері қарқынды технологиялық прогресс пен жасанды интеллектті өмірдің әртүрлі салаларына, соның ішінде білім беру саласына енгізу жағдайында талданады. Академиялық қауымдастықтың бұл өзгерістерді қалай қабылдайтынын түсіну маңызды. Артықшылықтары білім сапасын жақсарту, оқу материалдарының тиімділігін арттыру және үнемді және сапалы оқу үшін жекелендірілген және иммерсивті оқыту тәжірибесі, уақытты қысқартуға көмектесу және т.б.. Алайда, мұнымен қатар мұғалім рөлінің төмендеу қаупі, студенттердің сыни ойлауын жоғалту қаупі, студенттердің коммуникативті дағдыларын төмендету және академиялық білімге ықтимал әсер ету сияқты мәселелер де бар. Жасанды интеллект (ЖИ) көптеген әртүрлі секторларға интеграциялануын жалғастыруда, оның білім беруде қолданылуы құпталады және күмән тудырады. Алайда, ЖИ білім беру ортасын түрлендіру мүмкіндігіне ие болғанымен, оның тепе-тең және табысты оқу ортасын құру үшін кейбір кемшіліктер мұқият ескеру қажет.

Авторлар туралы

Г. Кузембаева
Миннесота университеті
АҚШ

Гульжана Кузембаева – PhD, қауымдастырылған профессор, Білім және адам даму факультетінің зерттеуші ғалымы, Миннесота университеті.

Минеаполис



А. Султангубиева
Миннесота университеті
АҚШ

Айгуль Султангубиева – негізгі автор, филология ғылымдарының кандидаты, қауымдастырылған профессор, Білім және адам даму факультетінің зерттеуші ғалымы, Миннесота университеті.

Минеаполис



Н. Тусупбекова
Миннесота университеті
АҚШ

Нурлугуль Тусупбекова – Аударма ісінің магистрі, Білім және адам даму факультетінің зерттеуші ғалымы, Миннесота университеті.

Минеаполис



Әдебиет тізімі

1. Tawil, H. (2019). Enhancing language learning through technology. Journal of English Language Teaching, 7, P. 1–18.

2. Harry, A., & Sayudin, S. (2023). Role of AI in Education. Injurity: Interdisciplinary Journal and Humanity, 2(3), P. 260–268.

3. U.S. Department of Education. (2017). Reimagining the Role of Technology in Education. Office of Educational Technology. Available at: - URL: https://tech.ed.gov/files/2017/01/NETP17.pdf [in English]. (accessed: 10.10.2024)

4. Chaushi, B.A., Florije Ismaili, F., & Chaushi, A. (2024). Pros and Cons of Artificial Intelligence in Education. International Journal of Advanced Natural Sciences and Engineering Researches. P. 51-57.

5. Amirov R.A., Bilalova U.M. Prospects for the introduction of artificial intelligence technologies in the field of higher education // Management Consulting. 2020. No. 3. P. 80–88

6. Clugston, B. (2024). Advantages and Disadvantages of AI in Education. University Canada West. Available at: - URL: https://www.ucanwest.ca/blog/education-careers-tips/advantages-and-disadvantages-of-ai-in-education (accessed: 2.01.2025)

7. Dialsingh, I. (2008). Face-to-Face Interviewing. Encyclopedia of Survey Research Methods. Р. 175-211


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Кузембаева Г., Султангубиева А., Тусупбекова Н. Университет оқытушыларының білім берудегі жасанды интеллекттің оң және теріс жақтарына көзқарасы. Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы. 2025;76(1):89-96. https://doi.org/10.47649/vau.25.v76.i1.08

For citation:


Kuzembayeva G., Sultangubiyeva A., Tusupbekova N. University instructors’ perspectives on pros and cons of artificial intelligence in education. Bulletin of the Khalel Dosmukhamedov Atyrau University. 2025;76(1):89-96. https://doi.org/10.47649/vau.25.v76.i1.08

Қараулар: 70


ISSN 2077-0197 (Print)
ISSN 2790-332X (Online)