Preview

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

Арнайы мақсаттарға арналған ағылшын тілі сабақтарындағы цифрлық аутентті материалдарының студенттердің сыни ойлау қабілеті мен тиімді қарым-қатынас жасауына ӘСЕРІ

https://doi.org/10.47649/vau.25.v76.i1.19

Толық мәтін:

Аннотация

Зерттеудің басты мақсаты ағылшын тілін арнайы мақсатта оқыту бағдарламасына шынайы цифрлық материалдарды интергациялау үшін арнайы тапсырмалар стратегиясының тиімділігін зерттеу болды. Оқытушылардың жаңа оқу ортасын қалай басқарып, олардың оқыту барысында кезіктірген қиындықтарға басты назар аударылды. Зерттеу жұмысында аралас әдіс-тәсілі қолданылып, стандартты тест жүргізу арқылы сандық база деректері мен білім алушылармен сұхбаттасып, оларды бақылау барысында сапалы база деректері жинақталды. Зерттеу барысында Қазақстанның екі жетекші университетіндегі тіл бөлімінің 35 тіл маманы қатысты. Алынған маңызды нәтижелер сыни медиа сауаттылықты оқыту және тіл үйретуде шынайы аутентивті материалдарды қолдану студенттердің тілді меңгеру деңгейін және белсенділігін айтарлықтай арттыратынын көрсетті.

Бұл студенттердің цифрлық ақпаратты бағалау, басқара алу үшін қажетті дағдыларын қамтамасыз етеді. Зерттеуден алынған нәтижелер тілдік оқытудағы аутентивті цифрлық материалдардың әлеуетін көрсетіп,тілдік білім берудегі перспективті болашақты меңзейді. Зерттеу жұмысының нәтижелері тиімді кәсіби даму бағдарламасын жасақтау барысында саяси және мүдделі тараптар үшін маңызды инсайт - түсініктерді ұсынады. Бағдарлама оқытушыларға кезіккен қиындықтарды жеңуге, негізгі мазмұнды білімді игеруге, педагогикалық сараптама жасауға,технологиялық құзыреттілік қалыптастыруға көмектеседі.

Авторлар туралы

Е. Немчинова
Сиэтл Тынық Мұхит университеті
АҚШ

Немчинова Екатерина – негізгі автор, PhD, Сиэтл Тынық Мұхит университетінің тіл, Мәдениет және Лингвистика факультеті, Тіл білімі, TESOL және орыс тілі кафедрасының профессоры.

Сиэтл қ., Вашингтон



П. Елубаева
Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
Қазақстан

Елубаева Перизат– педагогика ғылымдарының кандидаты, Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетінің Шет тілдері кафедрасының қауымдастырылған профессоры.

Алматы қ



Ж. Габдуллина
Х. Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
Қазақстан

Габдуллина Жанаргүл – педагогика магистрі, Шет тілдерін оқыту әдістемесі кафедрасының аға оқытушысы, Х. Досмұхамедов атындағы Атырау университеті.

Атырау қ



Әдебиет тізімі

1. Widdowson H.G. (2020). Linguistics, language teaching objectives, and the language learning process. Pedagogical Linguistics, 1(1), P.34–43.

2. Hyland K. (2018). The Essential Hyland: Studies in Applied Linguistics. P.43-63. London: Bloomsbury Press.

3. Hyland K. (2019). Foreword: Corpora and specialized English in the university curriculum. In: P. Crosthwaite & L. Cheung. (eds). Learning the Language of Dentistry: Disciplinary corpora in teaching English for Specific Academic Purposes. P.57-70 Amsterdam: Bemjamins.

4. Yelubaeva P., Tashkyn, E., Berkinbaeva, G. (2023). Addressing challenges in Kazakh education for sustainable development. Sustainability, 15(5). P.19-30.

5. Hajar A., Batyrkhanova G., Manan, S.A. (2024). Understanding challenges, investment, and strategic language use of postgraduate students in an English-medium university in Kazakhstan. Asian Englishes, 26 (1), P. 216–232.

6. Gilmore A. (2007). Authentic materials and authenticity in foreign language learning. Language Teaching, 40(2), P.97–118.

7. Hafner C.A., Chik A., Jones R.H. (2015). Digital literacies and language learning. Language Learning & Technology, 19, P.3-23.

8. Nunan D. (2004). Task-Based Language Teaching: Acknowledgements. 491, P.47-60. Cambridge University Press

9. Hedge T. (2000). Teaching and learning in the language classroom. Vol.13(5) P.635-640, Oxford University Press.

10. Larsen-Freeman D. (2011). A Complexity Theory Approach to Second Language Development/Acquisition. P.167-180.

11. Tomlinson B., Masuhara, H. (2017). The complete guide to the theory and practice of materials development for language learning. P. 5-16.

12. Yelubaeva P. (2017). Authentic materials in English language classrooms. In: Gómez Parra M. E., Johnstone, R. (eds). Nuevas perspectivas en educación bilingüe: investigación e innovation, P.379–389.

13. Huang Y., Xu, W., Sukjairungwattana, P., Yu, Z. (2024). Learners’ continuance intention in multimodal language learning education: An innovative multiple linear regression model. Heliyon, 10(6) P.2-12.

14. Seitova G., Kunakova K., Yakunina, T. (2021). The formation of a foreign language professionally oriented competence among students of technical specialties in the Chinese language. International Journal of Society, Culture, and Language, 9(2), P.137–150.

15. Stickler, U., Hampel, R., Emke, M. (2020). A developmental framework for online language teaching skills. Australian Journal of Applied Linguistics, 3 (1), P.133–151.

16. Selwyn N. (2016). Education and technology: Key issues and debates. P.13-32.

17. Kukulska-Hulme A., Shield, L. (2018). Mobile language learning: Affordances and limitations. In the Routledge Handbook of Language Learning and Technology, P. 157–171.

18. Youn-Jung Son, Sejeun Oh Eun Young Kim Patients' needs and perspectives for using mobile phone interventions to improve heart failure self-care: A qualitative study J Adv Nurs. 2020 Sep;76(9). P. 1-16.

19. Mishan F. (2022). Language learning materials in the digital era. In: Norton, J., Buchanan, H. (eds.) The Routledge Handbook of Materials Development for Language Teaching. Routledge, P. 17–29.

20. Tomlinson B. (2016). The importance of materials development for language learning. In: Azarnoosh, M., Zeraatpishe, M., Faravani, A., Kargozari, H.R. (eds) Issues in Materials Development.P.1-2. Critical New Literacies: The Praxis of English Language Teaching and Learning (PELT). Sense Publishers, Rotterdam.

21. Pegrum M., Hockly N., Dudeney G. (2022). Research and resources in language teaching. Digital literacies: P.1-340 Second edition. Taylor & Francis.

22. Tisdell E.J. (2008). Critical media literacy and transformative learning: drawing on pop culture and entertainment media in teaching for diversity in adult higher education. Journal of Transformative Education. P.48–67.

23. Yelubaeva P., Berkinbaeva G., Khamidova A. (2023b). Incorporating media literacy in language education curriculum for sustainable development. Bulletin of the National Academy of Sciences of the Republic of Kazakhstan, 6 (406), P.102-111.

24. McGrew S., Breakstone J., Ortega T., Smith M.D., Wineburg S. (2018). Can students evaluate online sources? Learning from assessments of civic online reasoning. Theory & Research in Social Education, P.165–193.

25. Larsen-Freeman D., Wen Z., Mohebbi H. (2023). The past and the future of language learning and teaching: An interview with Diane Larsen-Freeman. P.1-12.

26. Boelens R., De Wever B., Voet M. (2017). Four key challenges to blended learning design: A systematic literature review. Educational Research Review, 22, P.1–18.

27. Bergen N., Labonté, R. (2019). Everything is perfect, and we have no problems detecting and limiting social desirability bias in qualitative research. Qualitative Health Research, 30(3) P.1-17.

28. Kessler G. (2018). Technology and the future of language teaching. Foreign Language Annals, P.205–218.

29. Hafner C.A. (2014). Embedding digital literacies in English language teaching: Students' digital video projects as multimodal ensembles. TESOL Quarterly, P.655–685.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Немчинова Е., Елубаева П., Габдуллина Ж. Арнайы мақсаттарға арналған ағылшын тілі сабақтарындағы цифрлық аутентті материалдарының студенттердің сыни ойлау қабілеті мен тиімді қарым-қатынас жасауына ӘСЕРІ. Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы. 2025;76(1):217-232. https://doi.org/10.47649/vau.25.v76.i1.19

For citation:


Nemtchinova E., Yelubayeva P.K., Gabdullina Zh.Y. The impact of digital authentic materials in ESP classrooms on students’ critical thinking and effective communication. Bulletin of the Khalel Dosmukhamedov Atyrau University. 2025;76(1):217-232. https://doi.org/10.47649/vau.25.v76.i1.19

Қараулар: 38


ISSN 2077-0197 (Print)
ISSN 2790-332X (Online)