Preview

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ЦИФРЛЫҚ ОҚЫТУ ПЛАТФОРМАЛАРЫНЫҢ КӨМЕГІМЕН АУЫЛДЫҚ ШАҒЫН ЖИНАҚТЫ МЕКТЕПТЕР (ШЖМ) МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН АРТТЫРУ

https://doi.org/10.47649/vau.25.v77.i2.18

Толық мәтін:

Аңдатпа

Бұл зерттеуде Қазақстандағы шағын жинақты мектептердің (ШЖМ) мұғалімдері үшін арнайы әзірленген қашықтықтан оқыту моделінің әзірленуі мен енгізілуінің нәтижелері ұсынылған. Зерттеудің өзектілігі осы мектептердің мұғалімдері кездесетін ерекше мәселелермен, соның ішінде физикалық оқшауланумен, техникалық ресурстардың жетіспеушілігімен және шектеулі оқу материалдарымен бірге аралас жастағы сыныптарда сабақ беру қажеттілігімен анықталды. Мақаланың мақсаты ауылдық шағын жинақты мектептер (ШЖМ) мұғалімдерінің кәсіби құзыреттілігін қарастыру және оларды цифрлық оқыту платформаларының көмегімен арттыру болып табылады. Қолда бар біліктілікті арттыру бағдарламалары мен қашықтықтан оқыту курстары осы мәселелерді шешу үшін жеткіліксіз деп танылды, бұл жаңа модельді Discord платформасын пайдалану арқылы жасау қажеттілігін туғызды. Зерттеуде 31 ШЖМ мұғалімімен сұраныс жүргізу мен сұхбат жүргізуді қамтитын сапалық және сандық әдістер қолданылды, олардың нақты қажеттіліктері мен мәселелерін анықтау үшін. әзірленген модель бейне сабақтарды, практикалық тапсырмаларды және ауылдық мектептердегі сабақ беру жағдайларына бейімделген менторлық компонентті қамтыды. Discord кросс-платформалық функционалдылығы, қарапайымдылығы және синхронды әрі асинхронды коммуникацияны қолдауға қабілеттілігі үшін таңдалды. Нәтижелер 92 % қатысушылар платформаны қолжетімді деп тапқанын, ал 67 % жаңа дағдыларын тәжірибеде сәтті қолданғанын көрсетті. Модельдің табысындағы кілт рөлді өзара оқу және менторлық атқарды, бұл мұғалімдердің кәсіби дамуына және эмоционалды қолдауына ықпал етті. Зерттеуде заманауи цифрлық платформалардың ауылдық білімге интеграциялануы мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін айтарлықтай арттыруы мүмкін екендігі қорытындыланады және аралас жастағы ауылдық мектептерде қашықтықтан оқытуға стандартты ұсынымдарды әрі қарай дамыту ұсынылады.

Авторлар туралы

A. Е. Чукуров
Х.Досмұхамедова атындағы Атырау университеті
Ресей

Асхат Чукуров - магистр, «Психология және педагогика» кафедрасы

Атырау қ



б. т. Абыканова
Х.Досмұхамедова атындағы Атырау университеті
Ресей

Бакытгуль Абыканова – педагогика ғылымдарының кандидаты, «Физика және техникалық пәндер» кафедрасының профессоры

Атырау қ



Ж. К. Салыкбаева
Х.Досмұхамедова атындағы Атырау университеті
Ресей

Жадыра Салыкбаева магистр, аға оқытушы, «Физика және техникалық пәндер» кафедрасы

Атырау қ



Р. К. Керимбаева
М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
Ресей

Рысты  Керимбаева  -     педагогика  ғылымдарының  кандидаты,  доцент  «Әлеуметтік  психология» кафедрасының доценті 

Тараз қ.



Әдебиет тізімі

1. Oleksiuk О., Teriaieva L., Teriaiev V. (2023). Features of the Organization of the Educational Process in the Conditions of Distance Learning. Osvìtologìčnij diskurs. doi: 10.28925/2312-5829.2023.13.– Р. 40-58

2. Свыше 4 млрд тенге будет выделено для поднятия уровня образования в сельских школах. [Электронный ресурс] - URL: https://inbusiness.kz/ru/news/svyshe-4-mlrd-tenge-budet-vydeleno-dlya-podnyatiya-urovnya-obrazovaniya-v-selskih-shkolah (дата обращения 16.10.2022 г.).

3. Qingyi Lu. (2023). The Problems and Organization of Learning Using Distance Educational Technologies: Practical Issues. doi: 10.1007/978-981-99-0601-7_45. – Р. 585-601

4. Ospanova B., Ospanova R., Aubakirova B., Kuanysheva G., Kabzhanova T., Anatolyevna I., Tabakaev Y. (2022). The organization of distance education during the COVID-19 pandemic. Cypriot Journal of Educational Sciences. Р. 999–1008

5. Ezhova Y.M. (2021). Features of the organization of the educational process in the information and educational environment. – Р. 96 –100

6. Wahyuningsih E., Baidi B. (2021). Scrutinizing the potential use of the Discord application as a digital platform amidst emergency remote learning. doi: 10.22515/JEMIN.V1I1.3448. Р. 9 –18

7. Yanina K., Tkachenko N., Stepkin A., Stepkina A. (2022). Using the Сlassdojo platform to organize distance learning at school. Tehnologìï elektronnogo navčannâ. doi: 10.31865/2709-840062022270269. Р. 61 – 69

8. Tran Gia, Tri Uong, Duy Khoi Nguyen, Huu Nhon Nguyen. (2022). Teachers’ Feedback on Using Discord as an Online Learning Platform. International Journal of TESOL & Education. doi: 10.54855/ijte.22246. Р. 84 –104.

9. Vladyslav K., Dmitriy B., Pavlo C., Evgeniy K., Andrey S. (2020). The Discord platform as an online learning environment for emergencies. doi: 10.32919/UESIT.2020.02.02. Р. 13 –28

10. Barnad B. (2021). Discord to Support Synchronous Communication in Distance Learning. doi: 10.2991/ASSEHR.K.210615.007. – Р. 34 – 38

11. Bradley R. (2022). Governance on, with, behind, and beyond the Discord platform: a study of platform practices in an informal learning context. Learning, Media and Technology. doi: 10.1080/17439884.2022.2052312. Р. 81 – 94


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Чукуров A.Е., Абыканова б.т., Салыкбаева Ж.К., Керимбаева Р.К. ЦИФРЛЫҚ ОҚЫТУ ПЛАТФОРМАЛАРЫНЫҢ КӨМЕГІМЕН АУЫЛДЫҚ ШАҒЫН ЖИНАҚТЫ МЕКТЕПТЕР (ШЖМ) МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН АРТТЫРУ. Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы. 2025;77(2):211-223. https://doi.org/10.47649/vau.25.v77.i2.18

For citation:


Chukurov A.E., Abykanova B.T., Salykbayeva Zh.K., Kerimbayeva R.K. IMPROVING THE PROFESSIONAL COMPETENCE OF TEACHERS IN SMALL RURAL SCHOOLS (SRS) THROUGH DIGITAL LEARNING PLATFORMS. Bulletin of the Khalel Dosmukhamedov Atyrau University. 2025;77(2):211-223. (In Russ.) https://doi.org/10.47649/vau.25.v77.i2.18

Қараулар: 42


ISSN 2077-0197 (Print)
ISSN 2790-332X (Online)