Preview

Bulletin of the Khalel Dosmukhamedov Atyrau University

Advanced search

БАСТАУЫШ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕ ЖАҢА ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ПАЙДАЛАНУ

Abstract

The article outlines the requirements for the skills of the technology in the education system and the principles of use. Technological stages, innovation systems, primary education, the creation of new scientific, practical knowledge and the innovative approach to their learning and implementation.

About the Authors

Н. Имангалиева
Атырауский университет им.Х.Досмухамедова
Kazakhstan


Б. Аюпова
Атырауский университет им.Х.Досмухамедова
Kazakhstan


References

1. Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңы. - Астана, 2004. -134.

2. Назарбаев Н.Ә. Қазақстан Республикасы білім және ғылым қызметкерлерінің ІІІ съезінде сөйлеген сөзі / Егемен Қазақстан, 13 қазан 2004.

3. Назарбаев Н.Ә. Қазақстан өз дамуындағы жаңа серпіліс жасау қарсаңында Қазақстанның әлемдегі бәсекеге барынша қабілетті 50 елдің қатарына кіру стратегиясы / Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә. Назарбаевтың Қазақстан халқына Жолдауы. - Астана, 1 наурыз 2006.

4. Корнетов Г.Б. Педагогические парадигмы базовых моделей образования: Учебное пособие для студентов педагогичсеких специальностей и слушателей системы повышения квалификации работников образования. - М., 2004.

5. Нұрахметов Н. Жаңаша оқыту талаптары // Қазақстан мектебі. -1997. -№1. -13-18 беттер.

6. Қабдықайырұлы Қ., Монахов В.М., Оразбекова Л.Н. Оқытудың педагогикалық жаңа технологиясы. -Алматы: РБК, 1999. -149 б.

7. Педагогика: оқулық /Абай атындағы Ұлттық Педагогикалық Университетінің педагогика кафедрасының авторлар ұдымы. - Алматы: Print - S, 2003. - 304 б.

8. Бұзаубақова К.Ж. Инновациялық педагогикалық негіздері. - Алматы: Білім, 2009. - 424 б.

9. Беспалько В.П. Слагаемые педагогической технологии. -М.: Педагогика, 1989. -192 с.

10. Шаталов В.Ф. Педагогическая проза. -М.: Педагогика.-198с.-540 б.


Review

For citations:


 ,   . Bulletin of the Khalel Dosmukhamedov Atyrau University. 2018;48(1):86-94.

Views: 315


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2077-0197 (Print)
ISSN 2790-332X (Online)