Preview

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ЖОБА ФЕСТИВАЛІ АРҚЫЛЫ АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУДА СТУДЕНТТЕРДІҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК ДАҒДАЛАРЫН ДАМЫТУ

https://doi.org/10.47649/vau.25.v78.i3.13

Толық мәтін:

Аңдатпа

Бірінші курс студенттері үшін мықты зерттеу дағдыларын дамыту олардың академиялық жолының басталу кезеңінде аса маңызды. «Жоба фестивалі» студенттердің зерттеу дағдыларын жетілдіруге бағытталған құнды іс-шара болып табылады, өйткені ол жан-жақты және тәжірибеге негізделген оқыту тәжірибесін ұсынады. Мақаланың мақсаты-ұйымдастырылған және өткізілген жобалар фестивалі арқылы студенттердің ағылшын тілін оқытудағы зерттеу дағдыларын зерттеу. Бұл шара студенттерді әртүрлі зерттеу әдістемелерімен таныстырады, сыни ойлау мен мәселелерді шешу қабілеттерін дамытады, сондай-ақ ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу және деректерді талдау дағдыларын жақсартады. «Жоба фестивалі» барысында студенттер өз жобаларын таныстырып, кері байланыс алады, бұл олардың коммуникациялық қабілеттерін жетілдіруге және жобаларын кезең-кезеңімен жақсартудың маңыздылығын түсінуге көмектеседі. Бұл зерттеу 2023/2024 оқу жылында Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің (Қазақстан) тілдік емес мамандықтарында оқитын бірінші курс студенттерінің зерттеу дағдыларын дамытудағы «Жоба фестивалінің» әсерін зерттеуге бағытталған. Іс-шараға 120 студент қатысып, 50 жоба ұсынылды. «Жоба фестивалі» студенттерге зерттеу қызметімен тәжірибелік түрде айналысуға мүмкіндік беретін платформа ұсынды, сыни ойлау, аналитикалық қабілеттер және коммуникациялық дағдыларды дамытуға ықпал етті. Зерттеу барысында студенттердің тәжірибесі мен пікірлерін зерттеу үшін ашық сұрақтардан тұратын сауалнамалар мен жартылай құрылымдалған сұхбаттарды қамтитын сапалы әдістер қолданылды. Нәтижелер көрсеткендей, «Жоба фестивалі» зерттеу құзыреттіліктерін айтарлықтай жақсартып, студенттердің академиялық қабілеттеріне деген сенімін нығайтып, интеллектуалдық қызығушылықтарын арттырды. Іс-шара сонымен қатар ынтымақтастықты, конструктивті кері байланысты дамытуға және тиімді презентация дағдыларын игеруге ықпал етті, бірінші курс студенттеріне зерттеу жұмыстарымен айналысуға арналған мүмкіндіктердің шектеулігін толықтырды. Интерактивті білім беру ортасын қалыптастыра отырып, «Жоба фестивалі» студенттердің жоғары білімге бейімделуін қолдайды, зерттеу мәдениетін дамытуға ықпал етеді және студенттерге академиялық және кәсіби жетістіктерге қажетті маңызды дағдыларды игеруге көмектеседі.

Авторлар туралы

С. Мейрамова
А.Қ. Құсайынов атындағы Еуразия гуманитарлық институты
Қазақстан

Салтанат Мейрамова – педагогика ғылымдарының кандидаты, шетел тілдер каферасының қауымдастырылған профессоры

Астана қ.



М. Тусупбекова
Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
Ресей

Мадина Тусупбекова – педагогика ғылымдарының кандидаты, шетел тілдер каферасының қауымдастырылған профессоры

Астана қ.



Әдебиет тізімі

1. Aldobekhi S. A., Abahussain M. O. Enhancing English Language Students Productive Skills through Project-based Learning: A Mixed Method Research //International Journal of Learning, Teaching and Educational Research. – 2024. – Т. 23. – №. 1. – С. 231-257.

2. Goldman D. “The Hidden Door That Leads to Several Moments More”: Finding Context for the Literacy Narrative in First Year Writing //The Journal of the Assembly for Expanded Perspectives on Learning. – 2021. – Т. 26. – №. 1. – С. 9.

3. Gadjeva N. Japanese public diplomacy in European countries: the Japan Foundation in Bulgaria and France. – Routledge, 2022. https://www.taylorfrancis.com/books/mono/10.4324/9781003258797/japanese-public-diplomacy-european-countries-nadejda-gadjeva

4. Deasy R. J. Critical links: Learning in the arts and student academic and social development. – Arts Education Partnership, One Massachusetts Ave., NW, Suite 700, Washington, DC 20001-1431. Web site: http://www.aep-arts.org/., 2002. https://files.eric.ed.gov/fulltext/ED466413.pdf

5. Pfeifer L. S. et al. Activation of the Multicontext model in a field-based program for traditionally underserved students //Journal of Geoscience Education. – 2020. – Т. 69. – №. 1. – С. 85-95.

6. Casson N. J. et al. A model for training undergraduate students in collaborative science //Facets. – 2018. – Т. 3. – №. 1. – С. 818-829.

7. Quinco-Cadosales M. N. The study skills of first year Education students and their academic performance //IAMURE Int. J. Educ. – 2013. – Т. 6. – С. 57-69.

8. Geraedts H. et al. A framework to enhance students’ soft skills within the context of international engineering project collaboration //2022 31st Annual Conference of the European Association for Education in Electrical and Information Engineering (EAEEIE). – IEEE, 2022. – С. 1-6.

9. Maharani N. et al. The analysis of creative thinking skills of junior high school students in learning natural science on environmental pollution materials with different academic skills //Journal of Physics: Conference Series. – IOP Publishing, 2020. – Т. 1465. – №. 1. – С. 012032.

10. Kocaman B. Examination of Secondary School Students' Attitudes towards Communication and Collaboration Skills in Terms of Some Variables //Asian Journal of Education and Training. – 2022. – Т. 8. – №. 3. – С. 69-76.

11. Ohman A. Qualitative methodology for rehabilitation research //Journal of rehabilitation medicine. – 2005. – Т. 37. – №. 5. – С. 273-280.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Мейрамова С., Тусупбекова М. ЖОБА ФЕСТИВАЛІ АРҚЫЛЫ АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУДА СТУДЕНТТЕРДІҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК ДАҒДАЛАРЫН ДАМЫТУ. Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы. 2025;78(3):154-164. https://doi.org/10.47649/vau.25.v78.i3.13

For citation:


Meiramova S., Tussupbekova M. ENHANCING THE RESEARCH SKILLS IN TEACHING ENGLISH THROUGH PROJECT FEST. Bulletin of the Khalel Dosmukhamedov Atyrau University. 2025;78(3):154-164. https://doi.org/10.47649/vau.25.v78.i3.13

Қараулар: 6


ISSN 2077-0197 (Print)
ISSN 2790-332X (Online)