Preview

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ МӘСЕЛЕЛЕРІН ШЕШУ: АТА-АНАЛАРДЫҢ, МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ЖӘНЕ ПСИХОЛОГТАРДЫҢ ӨЗАРА ӘРЕКЕТІ

https://doi.org/10.47649/vau.25.v78.i3.14

Толық мәтін:

Аңдатпа

Мақала ата-аналардың, мұғалімдердің және психологтардың өзара әрекеттесуін терең зерттеу арқылы қашықтықтан оқытуға қатысты мәселелерді талдауға және шешуге арналған. Сапалық және сандық мәліметтерге сүйене отырып, авторлар қашықтықтан оқытудың негізгі қиындықтарын, соның ішінде технологиялық шектеулерді, оқу материалдарын бейімдеуді және оқушылардың психоэмоционалды әлауқатын қарастырады. Көпсалалы тәсіл арқылы мақала қашықтықтан білім беру үдерісін оңтайландыру үшін гибридті оқытуды, технологиялық оңтайландыруды, психоэмоционалды қолдауды және мұғалімдердің кәсіби дамуын біріктіретін инновациялық стратегияларды ұсынады. Қашықтықтан оқытудың негізгі проблемалары технологиялық шектеулерге, оқу материалының бейімделуіне, психоэмоционалды күйзеліске және ата-аналар, мұғалімдер мен оқушылар арасындағы өзара әрекеттесуді күшейту қажеттілігіне байланысты екені анықталды. Осы мақалада келтірілген пәнаралық стратегиялар гибридті оқытудың, технологиялық оңтайландырудың, психоэмоционалды қолдаудың және мұғалімдердің кәсіби дамуының маңыздылығын көрсетеді. Оқыту тиімділігі мен мүдделі тараптардың пікірлерін талдау нәтижелері енгізілген стратегиялардың қашықтықтан оқытудың сапасы мен тиімділігін жақсартуға әсерін растайды. Оқушылардың, ата-аналардың және мұғалімдердің нақты қажеттіліктері мен жағдайларына негізделген жекелендірілген тәсілдерді әзірлеу сәтті қашықтықтан оқытудың орталық бөлігіне айналады. Авторлар өзара әрекеттесуге, бейімделуге және инновацияға назар аудару қашықтықтан білім берудің тұрақты және өзгермелі жағдайына тез бейімделу жүйесін құруға ықпал ететінін атап көрсетеді. Қорытындылай келе, авторлар өзгермелі білім беру және әлеуметтік контексттерде олардың өзектілігі мен тұрақтылығын қамтамасыз ету үшін қашықтықтан оқыту стратегияларын үздіксіз бейімдеу және оңтайландыру қажеттілігін атап көрсетеді.

Авторлар туралы

Д. Примкулова
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
Қазақстан

Диана Примкулова –  докторант

Ақтөбе қ.



Ж. Жусупова
Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
Қазақстан

Жанна Жусупова – педагогика ғылымдарының кандидаты, профессор

Ақтөбе қ. 



Г. Ержанова
Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
Қазақстан

Гульжан Ержанова – филология ғылымдарының кандидаты

Ақтөбе қ. 



Әдебиет тізімі

1. Татаринов К. А. Проблемы и возможности дистанционного обучения студентов // Балтийский гуманитарный журнал. – 2019. – Т. 8. – №. 1 (26). – С. 285-288.

2. Ахметжанова Г. В. Особенности деятельности педагога в условиях дистанционного обучения // Азимут научных исследований: педагогика и психология. – 2019. – Т. 8. – №. 3 (28). – С. 28-31.

3. Воскрекасенко О. А. Использование дистанционного обучения в высшей школе: преимущества и недостатки // Современные наукоемкие технологии. – 2020. – №. 9. – С. 111-115.

4. Джумагулов Э. К. Пути решения проблем дистанционного обучения // Alatoo Academic Studies. – 2020. – №. 4. – С. 54-59.

5. Рогачёва П. С. Проблемы дистанционного образования в период пандемии // Вестник Майкопского государственного технологического университета. – 2020. – №. 4. – С. 85-93.

6. Чигинцева А. А. Актуальные проблемы дистанционного обучения // Скиф. Вопросы студенческой науки. – 2018. – №. 3 (19). – С. 10-13.

7. Фадеев Е. В. Организационные и психологические проблемы дистанционного обучения // Мир науки, культуры, образования. – 2017. – №. 3 (64). – С. 308-310.

8. Пичугин С. С. Организация дистанционного обучения младших школьников: первый опыт и таргетные пути решения дидактических проблем // Образование и педагогика: перспективы развития. – 2020. – С. 185-188.

9. Рубцова О. Г. Проблемы дистанционного обучения в вузе // Символ науки. – 2020. – №. 6. – С. 124-126.

10. Лапыгин Ю. Н. Проблемы дистанционного обучения в вузе // Ученые записки. – 2020. – №. 3. – С. 34-39.

11. Sato S. N. Navigating the new normal: Adapting online and distance learning in the post-pandemic era // Education Sciences. – 2023. – Т. 14. – №. 1. – С. 19.

12. Zhang J. COVID-19’s impacts on the scope, effectiveness, and interaction characteristics of online learning: A social network analysis // Plos one. – 2022. – Т. 17. – №. 8. – С. e0273016.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Примкулова Д., Жусупова Ж., Ержанова Г. ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ МӘСЕЛЕЛЕРІН ШЕШУ: АТА-АНАЛАРДЫҢ, МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ЖӘНЕ ПСИХОЛОГТАРДЫҢ ӨЗАРА ӘРЕКЕТІ. Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы. 2025;78(3):165-176. https://doi.org/10.47649/vau.25.v78.i3.14

For citation:


Primkulova D., Zhusupova Zh., Yerzhanova G. SOLVING THE PROBLEMS OF DISTANCE LEARNING: INTERACTION BETWEEN PARENTS, TEACHERS, AND PSYCHOLOGISTS. Bulletin of the Khalel Dosmukhamedov Atyrau University. 2025;78(3):165-176. https://doi.org/10.47649/vau.25.v78.i3.14

Қараулар: 8


ISSN 2077-0197 (Print)
ISSN 2790-332X (Online)