Preview

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ҚОЛДАНУДЫҢ МҮМКІНДІКТЕРІ МЕН ТЕНДЕНЦИЯЛАРЫ

https://doi.org/10.47649/vau.25.v78.i3.23

Толық мәтін:

Аңдатпа

Мақалада білім беретін ұйымдарда шет тілдерін оқыту тәжірибесінде жасанды интеллект (AТ) технологияларын қолдану мүмкіндіктері мен тенденциялары қарастырылған. Зияткерлік оқыту жүйелері, чат-боттар, жазбаша тапсырмаларды автоматты түрде тексеру, жаттығулар мен дауыстық тапсырмаларды жасау сияқты AТ құралдарына ерекше назар аударылады. Оқытуды жекелендіру, оқушылардың ынтасын арттыру және мұғалім жұмысын оңтайландыру үшін AТ пайдаланудың артықшылықтары талданған. Интеллектуалды интеллектіні білім беру үдерісіне интеграциялау перспективалары, сондай-ақ технологияға тәуелділік, этикалық мәселелер және мұғалімдердің цифрлық сауаттылығының қажеттілігі сияқты ықтимал қиындықтар қарастырылған. Жұмыс заманауи цифрлық мектеп жағдайында шет тілдерін оқытудың тиімділігін арттыру құралы ретінде AТ енгізудің өзектілігін атап көрсетеді. Жұмыс дұрыс біріктірілген жағдайда, AТ әртүрлі салалардағы тиімділікті, дәлдікті және инновацияларды арттырудың қуатты құралы бола алатыны атап көрсетілген. Педагогиканың теориялық негізі білім беру контекстіндегі адам мен машинаның өзара әрекеттесу моделін әлі жеткілікті терең зерттелмегендіктен, мұғалім үшін жаңа рөлдердің пайда болуы, сабақты жоспарлау, топтық бақылау және жеке қолдау көрсету процедуралары қалай өзгереді, адамдар мен ЖИ арасында бірлескен шешім қабылдау қалай жүретіндігі талданады.

Авторлар туралы

А. Хайржанова
Халел Досмухамедов атындағы Атырау университеті
Қазақстан

Ахмарал Хайржанова– филология ғылымдарының кандидаты,  қауымдастырылған профессор, Шетел тілін оқыту әдістемесі кафедрасы

Атырау қ. 



Г. Мустагалиева
Халел Досмухамедов атындағы Атырау университеті
Қазақстан

Гульнара Мустагалиева – сеньор-лектор, аударма ісі және шетел тілдері кафедрасы

Атырау қ



Э. Абдол
Халел Досмухамедов атындағы Атырау университеті
Қазақстан

Элеонора Абдол– педагогика ғылымдарының кандидаты, қауымдастырылған профессор, Шетел тілін оқыту әдістемесі кафедрасы 

Атырау қ.



Әдебиет тізімі

1. OECD. Artificial Intelligence in Education: Promises and Implications for Teaching and Learning. — OECD Publishing, 2021.

2. Chosanova, Zh.K. “Artificial Intelligence: concept, possibilities and role in education.” Bіlіm-Info, no. 4, 2022.

3. Wang, Y., & Sun, Y. The Impact of Artificial Intelligence on Education. // Journal of Educational Computing Research, 2021.

4. The Republic of Kazakhstan’s “Digital Kazakhstan” State Program, 2018–2022.

5. Suleimenova, Zh.N. Difficulties of teachers in using AI tools. // Bіlіm.kz, 2023.

6. Kuzembaeva, Zh.S. Features of using digital tools in the educational process. // Bulletin. Pedagogy Series, No. 1, 2023.

7. Vedenin, Yu.A. Artificial intelligence and education: analysis of trends. // Education and Science, 2022.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Хайржанова А., Мустагалиева Г., Абдол Э. ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ҚОЛДАНУДЫҢ МҮМКІНДІКТЕРІ МЕН ТЕНДЕНЦИЯЛАРЫ. Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы. 2025;78(3):267-279. https://doi.org/10.47649/vau.25.v78.i3.23

For citation:


Khairzhanova A.Kh., Mustagaliyeva G.S., Abdol E.D. POSSIBILITIES AND TRENDS IN THE USE OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE TECHNOLOGIES. Bulletin of the Khalel Dosmukhamedov Atyrau University. 2025;78(3):267-279. https://doi.org/10.47649/vau.25.v78.i3.23

Қараулар: 3


ISSN 2077-0197 (Print)
ISSN 2790-332X (Online)