АСТАНАДАҒЫ АҒЫЛШЫН ТІЛІНДЕГІ ЖЕКЕ РЕПЕТИТОРЛЫҚ НАРЫҚ
https://doi.org/10.47649/vau.25.v78.i3.28
Аңдатпа
Зерттеудің мақсаты - Астанадағы ағылшын тіліне оқытуға дайындық бизнесін бағалау, саладағы мәселелерді анықтау және алға қарай жетілдіру бойынша ұсыныстар беру. Мақсатқа жету үшін тақырып бойынша жарияланған мақалалардың мазмұнын талдау және кейс-стади жеке білім беруді зерттеу әдістері қолданылды. Осы зерттеуді дайындау барысында Қазақстандағы жеке репетиторлық нарықтың экономикалық аспектілері бойынша зерттеулердің жоқтығы анықталды.
Нәтижелер: жеке және мемлекеттік мектептерде ағылшын тілін үйренудің тиімділігі қайшылықты болғанымен бұл зерттеу үшін қажет тақырыпқа айналды. Мысал ретінде, 2023 жылы Қазақстанның астанасы Астанада 151 тілдік мектеп жұмыс істеді. Олардың ішіндегі ең табыстыларының бір қалада немесе ел ішінде 4-6 филиалы бар.
Топтардағы оқушылардың оңтайлы санының сақталуы, оқыту мазмұны мен оқыту әдістерінің әр түрлілігі мен тартымдылығы, оқытуда қолдау көрсетілуі және өзара достық қарым-қатынастың болуы мемлекеттік мектептердегі ағылшын тілі пәндерін оқытуға қарағанда ағылшын тілін жеке оқытудың нәтижелі болуына мүмкіндік берді. Біздің тілді оқыту бойынша мемлекеттік мектептерге арналған ұсыныстарымыз әкімшілік тұрғыдан жақсарту және оқытуды жетілдіру болып бөлінеді. Әкімшілік шараларға басшылық қабылдаған шаралар жатады және олар сабақтарды ұйымдастыруға, қолайлы орта құруға, кестеге, кездесулерге, тренингтерге, маркетингке қатысты. және т.б.
Оқыту шараларына оқу жоспарын, оқу жоспарларын, технологияларды, бағалауды және кері байланысты әзірлеу кіреді.
Тірек сөздер
Авторлар туралы
С. С. ЛимСолтүстік Корея
Сонг Су Лим - Азық-түлік және ресурстар экономикасы кафедрасының
профессоры
145 Ана-ро, Сонбук-гу, Сеул, 02841, Корея
Г. Айешева
Қазақстан
Гульшат Айешева - доцент, экономика ғылымдарының кандидаты
090009, Орал қ., Дауылбаев к., 28
Г. Әбдіғұл
Қазақстан
Гүлжаухар Әбдіғұл – менеджмент магистрі
010011, Астана қ.
А. Балкибаева
Қазақстан
Аида Балкибаева - экономика ғылымдарының кандидаты, қауымдастырылған профессор
010000, Астана қ., Қарауыл көшесі, 15
Әдебиет тізімі
1. Kevin Wai-Ho Yung. (2020). Comparing the effectiveness of cram school tutors and schoolteachers: A critical analysis of students’ perceptions, International Journal of Educational Development. Volume 72. P. 102140- 102141
2. Yu Zhang. (2013). Does private tutoring improve students’ National College Entrance Exam performance? —A case study from Jinan, China, Economics of Education Review. Volume 32. P. 1-28
3. Junyan Liu, Mark Bray (2020). Private Supplementary Tutoring: The Negative Impact of Shadow Education on Public Schooling in Myanmar, International Journal of Educational Development. Volume 76. P. 102212- 102213
4. Lo, Chih-Fong, and Chin-Huang Lin (2020). The Impact of English Learning Motivation and Attitude on WellBeing: Cram School Students in Taiwan" Future Internet 12, no. 8. P-130- 131
5. Ahn, E. S., & Smagulova, J. (2022). Learning English in and out of school in Kazakhstan. Journal of Education and Social Sciences, 16(21). 25-45
6. Hymes, D. H. (1971). On Communicative Competence. In J. B. Pride & J. Holmes (Eds.), Sociolinguistics. Harmondsworth: Penguin Books. P 269-293
7. Lai, C., & Zhu, W. (2014). Understanding the Quality of Out-of-Class English Learning. TESOL Quarterly, 49(2). P. 278-308
8. Nurshatayeva, A. (2011). Motivation to Learn English among Kazakhstani Students. Journal of Language and Education, 7(3). P.45-58
9. Karabasova, A. (2021). Multilingual Language Policy in Kazakhstan's Secondary Schools. Journal of Language and Education Policy, 9(2). P. 112-130
10. Tlepbergenova, A. (2022). Learning English in and out of school in Kazakhstan. SDU University Bulletin: Pedagogy and Teaching Methods, [S.l.], v. 61, n. 4. P. 21 - 25
11. Nurmukhametova, A. (2022). Private English Tutoring Centers in Kazakhstan: Analyzing the Promise of English through the Lens of Linguistic Entrepreneurship and Language Commodification. Nazarbayev University Graduate School of Education. P. 105-106
12. Hajar, A., & Karakus, M. (2024). Coming out of the shadows: investing in English private tutoring at a transition point in Kazakhstan’s education system during the global pandemic. The Language Learning Journal, 52(5). P. 571-584.
13. Zhang, L., & Bray, M. (2021). Private Tutoring in Kazakhstan: A Study of Shadow Education. International Journal of Educational Development, 817. P. 43-56
14. Baizhumayeva, A. Transition from Secondary School to Higher Education: Exploring the Effectiveness of English Private Tutoring, and its Implications in Kazakhstan. Nazarbayev University Graduate School of Education, 2025. Available at: — URL: http://nur.nu.edu.kz/handle/123456789/8114 (accessed: 06.05.2024).
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Лим С.С., Айешева Г., Әбдіғұл Г., Балкибаева А. АСТАНАДАҒЫ АҒЫЛШЫН ТІЛІНДЕГІ ЖЕКЕ РЕПЕТИТОРЛЫҚ НАРЫҚ. Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы. 2025;78(3):331-340. https://doi.org/10.47649/vau.25.v78.i3.28
For citation:
Lim S.S., Aiesheva G., Abdigul G., Balkibayeva A. PRIVATE ENGLISH TUTORING MARKET IN ASTANA. Bulletin of the Khalel Dosmukhamedov Atyrau University. 2025;78(3):331-340. https://doi.org/10.47649/vau.25.v78.i3.28