МӘТІН ЖӘНЕ ОНЫҢ ҚҰРЫЛЫМДЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Abstract
В статье анализируются теоретические особенности и педагогические принципы обучения тексту, рассматриваются структурные и содержательные части текста (тема, план, содержание и типы функций), эффективные подходы и методы формирования знаний и навыков написания текстов с теоретическими знаниями, а также методические предпосылки способности студента к устной и письменной речи в начальных классах.
About the Authors
Б. КалимухашеваKazakhstan
А. Кадыркулова
Kazakhstan
References
1. Байтұрсынов А. Тіл тағылымы. - Алматы, 1992. – 263 б
2. Шалабаев Б. Көркем әдебиет тілі және оны мектепте оқыту. - Алматы, 1982. – 96 б.
3. Рахметова С. Қазақ тілін оқыту теориясы мен технологиясы. – Алматы, 2009. – 113 б.
4. Туленова Ұ.Т., Қадырова Қ.Н. Бастауыш сынып оқушыларының еңбек технологиясы арқылы көркемдік талғамын қалыптастыру // Х.Досмұхамедов атындағы Атырау мемлекеттік университетінің Хабаршысы. - № 4 (55). – Атырау, 2019. – 54 б.
5. Сламбекова Н. Жазбаша сөйлеу өнері. - Алматы, 2008 – 26 б.
6. Турдалиев Г. Бастауыш сынып оқушыларының жазбаша байланыстарын сөйлеу әдістемесі // Автореферат п.ғ.к. - Алматы, 2008. – 9 б.
7. Қалимұқашева Б. Сөйлеу мәдениеті және шешендік өнер. - Астана, 2016. – 35 б.
Review
For citations:
, . Bulletin of the Khalel Dosmukhamedov Atyrau University. 2020;56(1):29-35. (In Kazakh)