Preview

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ІС-ӘРЕКЕТКЕ ДАЙЫНДЫҚТАРЫН ДАМЫТУ КЕЗЕҢДЕРІ

https://doi.org/10.47649/vau.2021.v63.i4.06

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада мұғалімнің инновациялық іс-әрекетінің дайындықтарын дамыту мәні, оның ерекшеліктері мен құрылымдық компоненттері көрсетілген. Инновацияға қатысты әртүрлі тұжырымдамалық көзқарастар талданады және мұғалімнің инновациялық іс-әрекеті оның табиғаты, жеке қасиеттері, кәсіби дайындығы және рефлексия қабілеті мен шығармашылық белсенділігіне байланысты болатындығын зерттеумен негіздейді.

Мақалада педагогиканың қазіргі алғышарттарына негізделген білімнің технологиялық және педагогикалық мазмұны моделіне негізделген құрылымды, педагогикалық технологиялық интеграцияланған орта ұсынылады.

Инновациялық іс-әрекет белгілі шеңбердің мәселелерін шешу қабілетімен ғана емес, сонымен қатар кезкелген сыртқы бақылаудан тыс мәселелерді іздеуге және шешуге мотивациялық дайындықпен де байланысты екендігі анықталды. Сондай-ақ, инновациялық іс-әрекет құрылымындағы маңызды және қажетті компонент мұғалімнің өзіндік сана-сезімі мен іс-әрекетін тану және талдау ретіндегі рефлексия болып табылады. Бүгінгі таңда мұғалімнің жеке басының психологиялық мәдениетін қалыптастыруға ерекше көңіл бөлінеді. Осыған байланысты курстарда мұғалімге кәсіби шаршауды, депрессияны, неврозды жеңуге, «оның жақын, кәсіби даму аймағын», өсу перспективасын көруге көмектесетін арнайы курстар, психологиялық тренингтер және ойындар өткізіледі. Жұмыс істейтін «мектеп-зертхана» педагог тұлғасының психологиялық мәдениетін дамытуға қолайлы жағдай жасайды.

Авторлар туралы

Б. Т. Абыканова
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
Қазақстан

Атырау қ., 060011, Қазақстан Республикасы



Ж. К. Салыкбаева
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
Қазақстан

Атырау қ., 060011, Қазақстан Республикасы



Әдебиет тізімі

1. Васильева Е.Н. Технология коллективного обучения: Инновационная педагогическая деятельность. Алматы: 2019. 70-73 с.

2. Васильева Е.Н. Теория и практика подготовки педагога к инновационной деятельности в системе повышения квалификации: Монография. М.:, 2018. 78-79 с.

3. Абыканова Б.Т. Инновационные методы обучения физике. Монография. Атырау, 2019. 16-20 с.

4. Вершловский С.Г. Педагог эпохи перемен, или Как решаются сегодня проблемы профессиональной деятельности учителя. М.:, 2002. 11-13 с.

5. Дьяченко В.К. Развивающее обучение и новейшая педагогическая технология. Красноярск, 1998. - 80 с.

6. Муштавинская И.В. Технология развития критического мышления на уроке и в системе подготовки учителя. Санкт-Петербург, 2009. 10-15 с.

7. Васильева Е.Н. Организационно-педагогические условия подготовки учителя в ИПК РО к инновационной деятельности. Красноярск, 2001.-193 с.

8. Турабаева А. Мектеп мұғалімдерінің инновациялық біліктіліктерін жетілдіру. Қызылорда, 2013. 13-14 б.

9. Бұзаубақова К. «Қазақстан мектебі» журналы № 4, 2009. 30-33 б.

10. Көшімбетова С. Инновациялық технологияны білім сапасын көтеруде пайдалану мүмкіндіктері. – А.: Білім, 2008. -176 б.


Қосымша файлдар

Рецензия

Дәйектеу үшін:


Абыканова Б.Т., Салыкбаева Ж.К. МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ІС-ӘРЕКЕТКЕ ДАЙЫНДЫҚТАРЫН ДАМЫТУ КЕЗЕҢДЕРІ. Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы. 2021;63(4):50-59. https://doi.org/10.47649/vau.2021.v63.i4.06

For citation:


Abykanova B., Salykbayeva Zh. STAGES OF DEVELOPMENTAL TRAINING TEACHERS' COMMITMENT TO INNOVATION. Bulletin of the Khalel Dosmukhamedov Atyrau University. 2021;63(4):50-59. (In Kazakh) https://doi.org/10.47649/vau.2021.v63.i4.06

Қараулар: 195


ISSN 2077-0197 (Print)
ISSN 2790-332X (Online)