Preview

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ТҮРКИЯДАҒЫ АҒЫЛШЫН ТІЛІ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ШАРШАУ СИНДРОМЫН ТҮЗЕТІН ФАКТОРЛАР

https://doi.org/10.47649/vau.2021.v63.i4.04

Толық мәтін:

Аннотация

Бұл зерттеу Түркиядағы ағылшын тілі мұғалімдерінің оқыту үдерісінде шаршауының себептерін зерттеуге бағытталған. Бұл мақсатқа жету үшін сапалы зерттеу әдістемесі қолданылды. Осыған байланысты Түркиядағы ағылшын тілі мұғалімдерінің Facebook желісіндегі жазбаға жазған 102 пікірі сарапталды. Пікірлерді зерттегеннен кейін зерттеуші 7 қайталанатын тақырыпты тапты. Жиілігі бойынша олар: “Оқушылар, жүйе, мұғалім болу, ата-аналар, әріптестер, әкімшілер және басқалар”. Қызығушылығы аз және белсенді емес студенттер мұғалімдердің шаршауының негізгі себептерінің бірі болып табылады. Сыныптағы шу мұғалімдердің қуатын көп жұмсайды. Мұғалімнің шаршауының тағы бір маңызды себебі – оқушылардың дайындықсыз болуы.

Сондықтан мұғалімдер мұндай оқушыларға ағылшын тілін үйрету мүмкін емес деп есептейді. Бұл нәтижелер егжей-тегжейлі қарастырылды және талқылау бөлімінде әдебиеттердегі сәйкес зерттеулердің нәтижелерімен салыстырылды. Осыған байланысты ағылшын тілі пәнінің біліктілігін арттыратын және болашақ мұғалімдері үшін бірнеше маңызды ұсыныстар ұсынылды.

Автор туралы

K. Cesur
Университет Чанаккале Онсекиз Март
Түркия


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Cesur K. ТҮРКИЯДАҒЫ АҒЫЛШЫН ТІЛІ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ШАРШАУ СИНДРОМЫН ТҮЗЕТІН ФАКТОРЛАР. Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы. 2021;63(4):33-40. https://doi.org/10.47649/vau.2021.v63.i4.04

For citation:


Cesur K. FACTORS CAUSING BURNOUT AMONG ENGLISH LANGUAGE TEACHERS IN TURKEY. Bulletin of the Khalel Dosmukhamedov Atyrau University. 2021;63(4):33-40. https://doi.org/10.47649/vau.2021.v63.i4.04

Қараулар: 340


ISSN 2077-0197 (Print)
ISSN 2790-332X (Online)