Preview

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

СТУДЕНТТЕРДІҢ САНДЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІН КОМПЬЮТЕРЛІК ЖОБАЛАУ АРҚЫЛЫ ДАМЫТУ

https://doi.org/10.47649/vau.2022.v65.i2.04

Толық мәтін:

Аннотация

Білім беруді цифрландыру - бұл білім беру ортасын модернизациялау үрдісі, мәтіндер, дыбыстар, суреттер, бейнелер және басқа да әртүрлі дереккөздерден алынған ақпараттың барлық түрлерін сандық тілге түрлендіруді білдіреді. Сандық құзыреттілік студенттердің білімі, біліктілігі мен дағдыларының үйлесімі, оның мотивациясы, кәсіби және тұлғалық көзқарасы арқылы оқыту үдерісінде тұлғааралық қарым-қатынас пен іс-әрекетте көрініс табады. Білім беруді цифрландыру, білім беру ортасын құру, электрондық білім беру ресурстарын дамыту, цифрлық технологияларды енгізу, «цифрлық сауаттылықтың» маңызы және цифрлық білім беру ортасында педагогикалық кадрларды даярлау мәселелері ресейлік және шетелдік, отандық зерттеушілердің жұмыстарында өзекті мәселе ретінде қарастырылады. Цифрлық білім беру саласындағы сандық яғни, көркемдік-графикалық құзыреттілік өнеркәсіптің (дизайн, жобалау), өнердің (арт, скетч, эмблема) және білім берудің (оқу құралдарын ресімдеу, бағдарламаларды визуализациялау, электрондық оқулықтарды иллюстрациялау, 3D-модельдеу) әртүрлі салаларында виртуалды көркем туындыларды жасауда көрініс табады. Бұл мақала студенттердің сандық құзыреттілігін этнодизайн бұйымдарын компьютерлік жобалау арқылы дамыту мәселесін қарастырады. Дизайнда компьютерлік технологияларды қолдану сапалы және мағыналы нәтижелерге қол жеткізу үшін кәсіби құзіреттілік пен осы технологияларды кәсіби қызметте пайдалану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған оқытудың жетекші әдістерінің және формаларының бірі болып табылады. Компьютерлік графика мен компьютерлік технологиялардың дамуы және олардың барлық қызмет салаларына, соның ішінде тоқыма дизайнына интеграциялануы кәсіби қызметте компьютерлік технологиялар құралдарын қолдана білу сияқты әлеуметтік тапсырыс талаптарын тудырды.

Автор туралы

З. Айдын
Ақдениз университеті
Түркия

Анталия қ., 07058



Әдебиет тізімі

1. Об утверждении Государственной программы развития образования и науки Республики Казахстан на 2020 - 2025 годы. Постановление Правительства Республики Казахстан от 27 декабря 2019 года № 988.

2. Башина О.Э., Давлетшина Л.А., Мамаева Н.В., Федосеев А.И. (2018). Информационное общество и дальнейшее развитие современного статистического образования // Вестник кафедры статистики Российского экономического университета имени Г.В. Плеханова. Статистические исследования социально-экономического развития России и перспективы устойчивого роста: материалы и доклады. Москва, 21–25 мая 2018 г. / Под общ. ред. Н.А. Садовниковой. М.: Российского экономического университета имени Г.В. Плеханова. С. 341–344.

3. Шмелькова Л. В. Кадры для цифровой экономики: взгляд в будущее // Дополнительное профессиональное образование в стране и мире. - 2016. - № 8 (30). - С.1-4.

4. Cheng K. Advancing 21st century competencies in East Asian education systems. Asia Society, Center for Global Education, 2017. 26 p.

5. Wang Y., Lavonen J., Tirri K. Aims for learning 21st century competencies in national primary science curricula in China and Finland. EURASIA Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 2018, Vol. 14(6), pp. 2081-2095. DOI: 10.29333/ejmste/86363.

6. Pesha A.V., Shramko N.V. The Importance of Developing Communicative Competencies of Future Specialists in the Digital Age, in: 2nd International Scientific and Practical Conference “Modern Management Trends and the DigitalEconomy: from Regional Development to Global Economic Growth” (MTDE 2020), Atlantis Press, 2020, pp. 886-892. DOI: 10.2991/aebmr.k.200502.145.

7. Yadav A., Good J., Voogt J., Fisser P. Computational thinking as an emerging competence domain, in: Competence-based vocational and professional education, Springer, Cham, 2017, pp. 1051-1067. DOI: 10.1007/978-3-319-41713-4_49.

8. Полат Е.С., Бухаркина М.Ю. Современные педагогические и информационные технологии в системе образования. – М., 2007 - 368с.

9. Даниленко В.Я. Український дизайн крізь призму селянської та урбаністичної культури українців.// Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв. – Х., 2004. – № 8. – С. 47–56.

10. Тканко З., Коровицький О. Моделювання костюма в Україні ХХ століття: Навчальний посібник. – Львів: Брати Сиротські і К, 2000. – 96с.: іл. 126.

11. Зимняя И.А. Ключевые компетенции – новая парадигма результата образования // Высшее образование сегодня. 2003. № 5. - С. 34-42.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Айдын З. СТУДЕНТТЕРДІҢ САНДЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІН КОМПЬЮТЕРЛІК ЖОБАЛАУ АРҚЫЛЫ ДАМЫТУ. Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы. 2022;65(2):33-41. https://doi.org/10.47649/vau.2022.v65.i2.04

For citation:


Aydin Z. DEVELOPMENT OF DIGITAL COMPETENCIES OF STUDENTS WITH COMPUTER PROJECTS. Bulletin of the Khalel Dosmukhamedov Atyrau University. 2022;65(2):33-41. (In Kazakh) https://doi.org/10.47649/vau.2022.v65.i2.04

Қараулар: 452


ISSN 2077-0197 (Print)
ISSN 2790-332X (Online)