Preview

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ҚАЗАҚСТАН ЭТНОСЫНЫҢ ХАЛЫҚТЫҚ ДӘСТҮРЛЕРІН ТАНУ АРҚЫЛЫ БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТЫҢ КӨПТІЛДІ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ

https://doi.org/10.47649//vau.2022.v64.i1.05

Толық мәтін:

Аннотация

Мақала Қазақстан жоғары мектебінің білім беру ортасында болашақ педагогтардың көптілді құзыреттілігін қалыптастыру мәселесіне арналған. Зерттеудің өзектілігі қазіргі қоғамның көптілді тұлғаны қалыптастыру мен тәрбиелеудегі қажеттілігіне байланысты. Жұмыста көптілділік зияткерлік әлеуетті дамыту құралы ретінде қарастырылады. Болашақ педагогтарды Қазақстан этносының халықтық дәстүрлерін тануға тарту көптілді құзыреттілікті қалыптастыруға ықпал етеді. Қазақстанның жоғары оқу орнында кәсіби дайындық процесінде тұлғаның көптілді коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру проблемасын зерттеуде теориялық-әдіснамалық және ақпараттық-талдамалық әдістер қолданылды. Теориялық әдіс – теориялық және педагогикалық әдебиеттерді талдау; эмпирикалық әдіс-сауалнама жүргізу, бақылау, тестілеу, студенттердің оқу іс-әрекетінің нәтижелерін талдау, сауалнама жүргізу; зерттеу нәтижелерін математикалық өңдеу әдістері. Автор болашақ педагогтың ЖОО-да кәсіби дайындықтағы көптілді құзыреттілігін қалыптастырудың негізгі компоненттерін қарастырды. М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінде жүргізілген зерттеу нәтижелері болашақ педагогтің көптілді коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру процесі жоғары оқу орнында кәсіби дайындық сапасын арттыруға ықпал ететінін көрсетті. Сондай-ақ, жұмыста болашақ мұғалімдердің көптілді құзыреттілігін қалыптастыру процесі университетте кәсіби дайындықтың ажырамас бөлігі болып табылады деген тұжырымдар берілген.

Автор туралы

G. Abugaliyeva
Западно-Казахстанский университет имени М.Утемисова
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. Государственная Программа по реализации языковой политики в Республике Казахстан на 2020-2025 годы (утв. Постановлением Правительства РК от 31 декабря 2019 года, No 1045).

2. Жетписбаева Б.А. Полиязычное образование: теория и методология. Алматы: Білім, 2011. 343 с.

3. Ахметова Д.Р. К вопросу о полиязычии в вузах Казахстана. // [Электронный ресурс] // Режим доступа: http://www.kstu.kz/wp-content/uploads/2012/12/k-voprosu-o-poliyazychii FR11.pdf.

4. Records of the General Conference, 30th session, Paris, 20 October to 17 November 1999 Volume 1 – P. 35.

5. Нуркеева Б.А. Полиязычное образование студентов как фактор эффективности межкультурного общения // Вестник КарГУ. 2015. № 2. С. 56–68.

6. Москалева М.В. Коммуникативная компетентность как фактор развития личности во вневузовской языковой профессиональной переподготовке специалистов // Гуманизация образования. 2009. № 3. С. 149-154.

7. Головина Е.В. Содержание полиязычного образования / Е.В. Головина. [Текст: непосредственный, электронный // Международная научная конференция (Казань, сентябрь 2017 г.) – Казань, 2017. – С.1-2 – URL: https://moluch.ru/conf/ped/archive/270/12862


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Abugaliyeva G. ҚАЗАҚСТАН ЭТНОСЫНЫҢ ХАЛЫҚТЫҚ ДӘСТҮРЛЕРІН ТАНУ АРҚЫЛЫ БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТЫҢ КӨПТІЛДІ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ. Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы. 2022;64(1):46-54. https://doi.org/10.47649//vau.2022.v64.i1.05

For citation:


Abugaliyeva G. FORMATION OF MULTILINGUAL COMPETENCE OF THE FUTURE TEACHER THROUGH THE KNOWLEDGE OF THE FOLK TRADITIONS OF THE ETHNIC GROUP OF KAZAKHSTAN. Bulletin of the Khalel Dosmukhamedov Atyrau University. 2022;64(1):46-54. (In Russ.) https://doi.org/10.47649//vau.2022.v64.i1.05

Қараулар: 258


ISSN 2077-0197 (Print)
ISSN 2790-332X (Online)