ӘЛЕУМЕТТІК ӘДІСТІҢ ТРАНСФОРМАЦИЯСЫ: ПАРАДИГМА ТҮСІНІГІ БОЙЫНША БАҒАЛАУ
https://doi.org/10.47649/vau.2022.v64.i1.04
Аннотация
Бұл жұмыста социологиялық әдістің дамуы парадигма концепциясы аясында қарастырылып, талқыланады. Ғылым жасаудың үлгісі ретіндегі парадигма тұжырымдамасы немесе ғалымдар мәселеге қалай қарау керектігі туралы келісетін конвенциялар ғылыми зерттеулердің негізін құрайды. Өйткені парадигмалар ғылыми зерттеу сипаты мен зерттеуші ұстанатын әдістемеге сәйкес келеді. Зерттеуді жобалау контекстінде позитивистік парадигма ретінде белгілі сандық зерттеулер дәлелдеу мен анықтаудан бұрын болады, ал сапалық зерттеу бірінші орынға шығып, зерттеуге, түсінуге және түсіндіруге ашық зерттеу осінде айқын болады. Көп парадигмалық ғылым ретінде әлеуметтану позитивистік, интерпретациялық, сыни және постмодерндік парадигмадан нәр алады және икемді. Сонымен қатар, зерттеуде мультипарадигмизмнің әдіснамалық құрылымға әсер ететіні және онымен бірге әдістемелік дифференциацияны әкелетіні айтылады. Осы тұрғыдан алғанда әлеуметтанудың теориялық модельдеу тәсіліндегі түрлендірулер мен әдіснамалық айырмашылықтар кезеңдер аясында қарастырылып, бағаланады.
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Kolukırık S. ӘЛЕУМЕТТІК ӘДІСТІҢ ТРАНСФОРМАЦИЯСЫ: ПАРАДИГМА ТҮСІНІГІ БОЙЫНША БАҒАЛАУ. Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы. 2022;64(1):35-45. https://doi.org/10.47649/vau.2022.v64.i1.04
For citation:
Kolukırık S. TRANSFORMATION OF SOCIOLOGICAL METHOD: AN ASSESSMENT ON THE CONCEPT OF PARADIGM. Bulletin of the Khalel Dosmukhamedov Atyrau University. 2022;64(1):35-45. https://doi.org/10.47649/vau.2022.v64.i1.04