Preview

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ЛЕКЦИЯЛЫҚ САБАҚТАРДАҒЫ БІЛІМ БЕРУ ИННОВАЦИЯЛАРЫ

https://doi.org/10.47649/vau.2022.v67.i4.04

Толық мәтін:

Аңдатпа

Бұл мақалада оқудағы жаңа әдістеме мен парадигма өзгерістерінің дәрістердегі білім беру инновациясының жаңа өрісін зерттеу көзделген. Интеллекттің көп қырлы теорияларын білу мен қабылдаудың дамуына байланысты дәстүрлі білім беру жүйелерінде жаңаша өзгеріс жасай алатын әртүрлі құрылымдардың пайдаланылмаған әлеуеті бар. Ең алдымен Стернберг пен Гарднердің жіктеу схемаларына назар аудара отырып, мақалада көп интеллект теориясы және интеллекттің триархиялық теориясы сияқты маңызды теориялар зерттеледі. Бұл тәсілдерге қызығушылықтың артуы білім берудің дәстүрлі түсініктерінен гөрі, интеллект пен шығармашылықты неғұрлым тұтас түсінуге парадигманың ауысуын болжайды. Оның үстіне дискурс педагогикалық тәжірибеге космополиттік көзқарасты насихаттай отырып, жаһанданудың білім беруге әсерін кеңейтеді. Осы өзекті мәселелер мен тенденцияларды қарастыра отырып, мақала қалыптасқан педагогикалық тәжірибені терең қайта бағалауға шақырады, сол арқылы оқыту мен оқу үдерісін, сайып келгенде, білім сапасын арттыруға ұмтылады.

Автор туралы

С. Михалидис
Вебстер университетінің
Греция

Сьюзи Михалидис - PhD, профессор, академиялық мәселелер жөніндегі проректоры

Афина



Әдебиет тізімі

1. Alexis de’ Tocqueville. (1954). Democracy in America, Vintage, NY [in English]

2. Birley (2002) “Universities, Academics, and Spinout Companies: Lessons learned from Imperial,” International Journal of Entrepreneurship Education, Vol. 1, No. 1. P.133-153 [in English]

3. Markoff J. (2005) What The Dormouse Said: How The 60s Counterculture Shaped The Personal Computer Industry, Viking Penguin [in English]

4. Dewey J. (1916) Democracy and Education, New York: Macmillan [in English]

5. Dewey J., Evelyn D. (1915) Schools of Tomorrow. New York: E. P. Dutton [in English]

6. Gardner H. (1983) Frames of Mind: The Theory of Multiple Intelligences, Basic Books, NY [in English]

7. Hirst P. (1965) “Liberal Education and the Nature of Knowledge.” Philosophical Analysis and Education, R. Archambault, (ed.). London: Routledge. P. 113-138. [in English]

8. Landry C. (2000) The Creative City; a Toolkit for Urban Innovators, Earthscan & Comedia [in English]

9. Stenberg, Robert J. (2000) Handbook of Intelligence. Cambridge University Press. [in English]


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Михалидис С. ЛЕКЦИЯЛЫҚ САБАҚТАРДАҒЫ БІЛІМ БЕРУ ИННОВАЦИЯЛАРЫ. Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы. 2022;67(4):39-46. https://doi.org/10.47649/vau.2022.v67.i4.04

For citation:


Michailidis S. EDUCATIONAL INNOVATION IN LECTURING SESSIONS. Bulletin of the Khalel Dosmukhamedov Atyrau University. 2022;67(4):39-46. https://doi.org/10.47649/vau.2022.v67.i4.04

Қараулар: 243


ISSN 2077-0197 (Print)
ISSN 2790-332X (Online)