ИНКЛЮЗИЯ: КАНАДАЛЫҚ КӨЗҚАРАС
https://doi.org/10.47649/vau.2023.v70.i3.04
Аңдатпа
Канадалық инклюзивті білім беру перспективасы оның тарихы мен әлеуметтік контекстіне ғана тән. Кейбір жолдармен қарағанда Канада еліндегі инклюзивті білім беру тәжірибесін құру үшін үлкен әсер еткен теориялар, шеңберлер мен тәжірибелердің ортасы болды. Канадалық тәжірибелер дамығанымен, әлі де көп жұмыс жасалуы тиіс. Бұл мақаланың мақсаты Канададағы инклюзивті білім берудің қазіргі формадағы дамуының жалпы контексттің қамтамасыз етілуі. Бұл мақала оқырмандар үшін ағымдағы тәжірибе және инклюзивті білім берудің болашақ көзқарастарына қатысты түсініктерді таба алатын контекст ретінде ұсынылған. Халықаралық деңгейде Канада серіктестік оқу орындарымен тәжірибесін жақсарту мақсатында басқа елдермен инклюзивті оқытудың тәжірибелері мен принциптерін үйренуге және бөлісуге тырысады. Бұл серіктестік және халықаралық деңгейде ақпарат алмасу жақсырақ қауымдастықтар құруға көмектеседі және егер адам өз контекстінде қалса, ойлаудың интеллектуалды есіктерін ашу мүмкін емес. Инклюзивті білім беру – бұл шын мәнінде әлемдік күш-жігер, оның соңғы талдауы әлі басталмаған.
Автор туралы
Р. УильямсонКанада
Роберт Уильямсон – негізгі автор, PhD, «Инклюзивті білім беру» кафедрасының қауымдастырылған профессоры
Британдық Колумбия
Әдебиет тізімі
1. Bartlett, N.A. & Freeze, T.B. (2019). Assess, Sort, Classify: “Othering” of Indigenous Students in Manitoba’s Schools, Exceptionality Education International, 29(2), 91-109
2. Connor, D. J. (2013). Who “owns” dis/ability? The cultureal work of critical special educators as insider-outsiders. Theory & Research in Social Education, 42(4), 494-513
3. Council of Canadians with Disabilities (2011). Celebrating our Accomplishments, Accessed at http://www.ccdonline.ca/en/socialpolicy/poverty-citizenship/income-security-reform/celebrating-our accomplishments , November 21, 2022
4. Cuthbertson, S. (N.D.). A Highlight History of British Columbia Schools, Royal British Columbia Museum, Online Exhibit, Thunderbird Park, Schoolhouse display, retrieved at https://royalbcmuseum.bc.ca/exhibits/tbird-park/html/present/stann/sb5/sb5hhist.pdf
5. Dyck, E. (2013) Facing Eugenics: Reproduction, Sterilization and the Politics of Choice. Toronto: University of Toronto Press.
6. Gebhard, A. (2015). In school but not of the school: Teaching Aboriginal students, inferiorizing subjectivities, and schooling exclusions (Doctorial dissertation, University of Toronto). Available from ProQuest Dissertations and Thesis database. (order No. 3746829)
7. Gilham, C.M. & Tomkins, J. (2016). Inclusion Reconceptualized: Pre-Service Teacher Education and disability Studies in Education, Canadian Journal of Education, 39(4), 1-25
8. Grekul, J., Krahn, H., & Odynak, D. (2004) “Sterilizing the ‘Feeble-minded’: Eugenics in Alberta, Canada, 1929-1972.” Journal of Historical Sociology 17, no. 4: 358-384.
9. Hockenbury, J.C., Kauffman, J.M, & Hallahan, D.P. (2000). What is right about special education. Exceptionality, 8, 3-11.
10. Hutchings, K. (2016). Cultural Genocide and the First Nations of Upper Canada: Some Romantic-era Roots of Canada’s Residential School System, European Romantic Review, 27(3), 301-308
11. MacDonald, D.B. & Hudson, G. (2012). The Genocide Question and Indian Residential Schools in Canada. Canadian Journal of Political Science, 45(2), 427-449
12. McLaren, A. (1990). Our Own Master Race: Eugenics in Canada, 1885-1945. Toronto: McClelland & Stewart, Inc. Truth and Reconciliation Commission of Canada (2015). Canada’s residential schools: the final report of the Truth and Reconciliation Commission Volume 4, Missing children and unmarked burials, McGill-Queen’s University Press, Montreal, 2015
13. Sokal & Katz, (2015). Oh, Canada: bridges and barriers to inclusion in Canadian schools, Support for Learning, 30(1), 42-54
14. Williamson, W. J., & Field, J.C. (2014). The case of the disappearing/appearing slow learner: An interpretive mystery. Journal of Applied Hermeneutics, Article 4
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Уильямсон Р. ИНКЛЮЗИЯ: КАНАДАЛЫҚ КӨЗҚАРАС. Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы. 2023;70(3):34-43. https://doi.org/10.47649/vau.2023.v70.i3.04
For citation:
Williamson R. INCLUSION: A CANADIAN PERSPECTIVE. Bulletin of the Khalel Dosmukhamedov Atyrau University. 2023;70(3):34-43. https://doi.org/10.47649/vau.2023.v70.i3.04