Preview

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

БІТІРУШІ ТҮЛЕКТЕРДІҢ ЖҰМЫСПЕН ҚАМТЫЛУЫНДАҒЫ КӘСІПКЕРЛІК БІЛІМНІҢ РӨЛІ

https://doi.org/10.47649/vau.2023.v.71.i4.11

Толық мәтін:

Аннотация

Қазіргі уақытта Қазақстанда кәсіпкерлік білім берудің түсінікті, қисынды құрастырылған тұтас жүйесі жоқ. Білім беруге негізделген кәсіпкерлікті оқытудың тұжырымдамалық тәсілін өзгерту қажет. Бұл білім жиынтығы білім алушылардың дербес іс-әрекеті процесінде ғана пайда болатын құзыреттер мен дағдыларды иеленудің тиімділігі жағынан төмен екендігімен түсіндіріледі.

Мақаланың басты мақсаты-кәсіпкерлік білімнің Қазақстан жоғары оқу орындары түлектерін жұмысқа орналастыруға әсерін зерттеу және болашақта кәсіпкерлер ретінде Қазақстан экономикасын дамытудың катализаторы болатын болашақ мамнадарға кәсіпкерлік білім беру арқылы студенттердің кәсіпкерлік дағдыларын қалыптастыру бойынша ұсынымдар әзірлеу.

Зерттеудің әдістемелік негізі болып жүйелік талдау, статистикалық талдау және сауалнама болып табылды. Біздің зерттеу түлектердің жұмысқа орналасуын және түлектердің кәсіпкерлігін зерттеу үшін сапалық және сандық әдістерді біріктірді. Атап айтқанда, сауалнама жүргізілді, кәсіпкерлік білім берудің құндылықтары мен қажеттіліктері және оны қалай жақсартуға болатыны туралы деректерге талдау жасалды. Сапалы тәсіл зерттеу мәселелері бойынша терең талдау жүргізуге мүмкіндік берді.

Зерттеу нәтижелері бойынша қазақстандық студенттердің кәсіпкерлік ойлауы мен қабілеттері тұрғысынан дайындығын жетілдіру бойынша ұсыныстар беріліп, жоғары оқу орындарының ішкі ортасын қайта құруда материал ұсыну үшін университет студенттерін тарта отырып, қосымша зерттеулер жүргізу қажеттігі айтылды.

Авторлар туралы

Р. К. Сабирова
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
Қазақстан

Рысты Сабирова – экономика ғылымдарының кандидаты, «Экономика» кафедрасының профессоры

Атырау



Д. Болатқызы
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
Қазақстан

Динара Болатқызы – «Экономика» кафедрасының магистранты

Атырау



Әдебиет тізімі

1. Усупбаев И. Предпринимательское образование и развитие молодежи в Центральной Азии: Казахстан. Дела Центральной Азии. Ежеквартальный аналитический обзор. [Электронный ресурс] — URL: https://articlekz.com/en/article/34561 (дата обращения: 25.10.2022)

2. Более 30% выпускников вузов не смогли трудоустроиться в этом году. [Электронный ресурс] — URL: https://24.kz/ru/news/obrazovanie-i-nauka/item/558792-bolee-30-vypusknikov-vuzov-v-etom-godu-ne-smogli-trudoustroitsya (дата обращения: 09.08.2022)

3. Ибатов М., Пак Ю., Жетесова Г., Пак Д.Формирование университета предпринимательского типа в условиях модернизации образования (опыт Казахстана). Высшее образование в России. — Т. 30. — № 2. — 2021. — С. 154-168

4. Нурмаганбетов А. Предпринимательское образование в Казахстане. Перспективы развития. Новая наука и актуальные тенденции в образовании. — 2017. — С.112-120

5. Абдирайымова Г. Выпускники на рынке труда: чего ожидают работодатели? Вестник КазНУ. — 2017. — №1(60). — С.155-159

6. Скурихина Т. Формирование предпринимательских компетенций у студентов. Сборник тезисов и докладов Международной конференции «Формирование профессиональных предпринимательскихкомпетенций молодежи в процессе обучения предпринимательству». — М.: Московский финансово- промышленный университет «Синергия». — 2018. — С. 157-162

7. Перевозчикова Е. Теоретические аспекты формирования готовности студентов высшего образования к предпринимательской деятельности. Современная высшая школа: инновационный аспект. — Т. 9. — №3. — 2017. — С.120-129


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Сабирова Р.К., Болатқызы Д. БІТІРУШІ ТҮЛЕКТЕРДІҢ ЖҰМЫСПЕН ҚАМТЫЛУЫНДАҒЫ КӘСІПКЕРЛІК БІЛІМНІҢ РӨЛІ. Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы. 2023;71(4):114-122. https://doi.org/10.47649/vau.2023.v.71.i4.11

For citation:


Sabirova R., Bolatkyzy D. THE ROLE OF ENTREPRENEURIAL EDUCATION IN THE EMPLOYMENT OF GRADUATES. Bulletin of the Khalel Dosmukhamedov Atyrau University. 2023;71(4):114-122. (In Kazakh) https://doi.org/10.47649/vau.2023.v.71.i4.11

Қараулар: 225


ISSN 2077-0197 (Print)
ISSN 2790-332X (Online)