Preview

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

«НИТКОГРАФИЯ» ТЕХНОЛОГИЯСЫ АРҚЫЛЫ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУ

https://doi.org/10.47649/vau.2023.v.71.i4.05

Толық мәтін:

Аңдатпа

Қазіргі таңда сапалы білім беру мақсатында мектеп жасына дейінгі балаларды оқыту мен тәрбиелеуде инновациялық технологиялар кеңінен қолданылуда. Сабақта инновациялық технологияларды қолдану балалардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға ықпал етеді, жағымды эмоционалдық реакция тудырады, баланың көркемдік және шығармашылық қабілеттерін дамытады. Шығармашылық қиял балалар шығармашылығындағы негізгі бөліктердің бірі ретінде қарастырылады. Бұл тақырыптың өзектілігі бұл психикалық процестің баланың шығармашылық әрекетінің әртүрлі формаларының құрамдас бөлігі болып табылатындығында. Көптеген психологтар мен педагогтар жасампаздық қабілеті баланың табиғатына тән, ал ересек адам оның еркін сөйлеуіне кедергі жасамауы немесе кедергі жасамауы керек деп санайды. Бірақ тәжірибе мектеп жасына дейінгі баланың шығармашылық даму процесіне араласу қажеттілігін көрсетеді, өйткені әрбір бала шығармашылық белсенділікті өз бетінше көрсете алмайды. Балаға қазір оның әрі қарай дамуына әсер ете алатын білікті мұғалім қажет.

«Ниткография» технологиясын қолданудағы мақсат – мектеп жасына дейінгі балалардың көркемдік талғамын арттырып, қол еңбегіне баулу. Ғылыми мақалада мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық қабілеттері мен қиялын дамытуда ниткография технологиясын қолдану тәжірибесі қарастырылған.

Авторлар туралы

Г. Абугалиева
М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
Қазақстан

Гульшат Абугалиева – негізгі автор, магистр, «Мектепке дейінгі және бастауышта оқыту педагогикасы» білім беру бағдарламасының аға оқытушысы

Орал қ.



А. Акпаева
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университетінің
Қазақстан

Асель Акпаева – педагогика ғылымдарының кандидаты, бастауышта оқыту педагогикасы мен
әдістемесі кафедрасының доценті

Алматы қ.



Әдебиет тізімі

1. Бекетова Г. Ниткография для детей. Ростов-на-Дону: Феникс. — 2019. — 38 с.

2. Ленгина Ю. Ниткография. Рисуем картины нитками. — 2019. — 66 с.

3. Некрасова А. Волшебный клубочек. — Норильск. — 2019. — 102 с.

4. Касен Г., Айтбаева А. Арт-педагогика и арт-терапия в инклюзивном образовании. — Алматы: Казахский университет. — 2019 — 184 с.

5. Рамаханбетова Ш., Наурызбаева Н. О роли уроков изобразительного искусства в воспитании школьников. Труды международной научно-практической конференции «Ауезовские чтения-9». — Шымкент. — 2019. — С.193-196

6. Рамаханбетова Ш. Роль изобразительной деятельности в развитии ребенка. Пути воспитания творческой личности на основе формирования компетентности учителя: Материалы Республиканской научно-методической конференции. — Шымкент. — 2019. — С. 308-310

7. Гонзалес А. Современные техники рисунка. Экспрессивный стиль. — М.: Питер. — 2017. — 144 с.

8. Ткачева Д., Миляева Л. Эстетическое воспитание подростка средствами художественного творчества. — М.: Буки-Веди. — 2019. — 97 с.

9. Григорьев Д., Степанов П. Внеурочная деятельность школьников. Методический конструктор: пособие для учителя Федеральный государственный образовательный стандарт. — М.: Просвещение. — 2019. — 223 с.

10. Дарчиева А. Формирование художественных интересов подростков в процессе изобразительно-творческой деятельности: автореферат. дис. на соиск. учен. степ. канд. пед.наук: 13.00.01. ГОУ ВПО «Северно - Осетинский государственный университет имени К.Л. Хетагурова. — 2019. — 141 с.

11. Евладова Е. Внеурочная деятельность и дополнительное образование детей в условиях реализации ФГОС. [Электронный ресурс] — URL: http://www.gymn83.ru (дата обращения: 19.02.2023).

12. Евсеева А. Психологический климат семейного общения как фактор развития «Я концепции» ребенка. Автореферат канд. псих. наук. — Новгород. — 2019. — 21 с.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Абугалиева Г., Акпаева А. «НИТКОГРАФИЯ» ТЕХНОЛОГИЯСЫ АРҚЫЛЫ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУ. Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы. 2023;71(4):50-59. https://doi.org/10.47649/vau.2023.v.71.i4.05

For citation:


Abugaliyeva G., Akpaeva A. THE CREATIVITY PROGRESSION OF PRESCHOOLERS THROUGH THE “NITKOGRAPHY” TECHNOLOGY. Bulletin of the Khalel Dosmukhamedov Atyrau University. 2023;71(4):50-59. https://doi.org/10.47649/vau.2023.v.71.i4.05

Қараулар: 313


ISSN 2077-0197 (Print)
ISSN 2790-332X (Online)