ОРТА МЕКТЕП ФИЗИКАСЫНДАҒЫ БЕЙРЕСМИ ЛОГИКАЛЫҚ ПАЙЫМДАУДЫҢ КОГНИТИВТІ ДЕҢГЕЙЛЕРІН БАҒАЛАУ ҚҰРАЛЫН ӘЗІРЛЕУ
https://doi.org/10.47649/vau.2024.v.73.i2.05
Аннотация
Бейресми пайымдау (IIR) – негізгі сипаттамасы оқушының қоршаған ортасын ескеру, бейресми және формальды пайымдау болып табылатын танымдық формалды пайымдау әдетте орта мектептегі физика сияқты жаратылыстану курстарында насихатталады және жасөспірім кезеңінде дамып, бекітіледі. Зерттеудің мақсаты әрбір когнитивтік процесте қол жеткізуге болатын нәтижелер тұрғысынан егжей-тегжейлі берілген Марзано мен Кендалл таксономиясының білім беру мақсаттарына негізделген элементтермен IIR өлшеу әдістерінің құрылысын зерттеу болып табылады. Сол сияқты негізгі физика ұғымдары Бірыңғай түзу сызықты қозғалыс (URM) және Бірқалыпты үдетілген түзу сызықты қозғалыс (UARM) тақырыптары қамтылған. Бұл зерттеудің өзектілігін 12 сарапшы бағалады. Пилоттық сынама 15 пен 18 жас аралығындағы 212 жоғары сынып оқушыларымен жүргізілді. Зерттеу нәтижелері физиканы оқытуға қажетті когнитивті процестерді бағалау әдісінің сенімділігі мен негізділігін көрсетті (Айкеннің V = ,73). Бұл эксперимент тақырыптық оқу бағдарламасының мазмұнын еске түсіруден бастап білімді талдау мен пайдалануға дейінгі когнитивтік процестерді біртіндеп ынталандыру үшін бейімдеуді қалайтын мұғалімдерге арналған пайдалы әдіс болып табылады.
Автор туралы
В.А. Криспин КастрежонМексика
Виктор Альфонсо Криспин Кастрежон – негізгі автор, таным және оқыту саласындағы PhD.
Гвадалахара, Халиско
Әдебиет тізімі
1. Zieffler A. (2019) et al. A Framework To Support Research on Informal Inferential Reasoning. Statistics Education Research Journal. Vol. 7. №2004. P. 40-58 [in English]
2. INEE. Guía para la elaboración de instrumentos de evaluación. Instituto Nacional para la Evaluación de la Educación (INEE). México. 2019. 145 p. [in English]
3. Zaragoza Vega O., Gutiérrez Pérez M.P. (2019) Manual Técnico para la Elaborar Reactivos para Evaluar Competencias. Primera. Guadalajara: Universidad de Guadalajara. P. 7-88 [in English]
4. Araya Ramírez N. (2020) Las habilidades del pensamiento y el aprendizaje significativo en matemática, de escolares de quinto grado en Costa Rica. Actualidades Investigativas en Educación. Vol. 14. P. 1-30 [in English]
5. Perez-González L.A. (2019) Análisis de la conducta de las habilidades de razonamiento. Aproximaciones al Estudio del Comportamiento y sus Aplicaciones. Volumen II. Primera / ed. Riveros-Zepeda I. et al. Ocotlán: Universidad de Guadalajara. P. 164-194 [in English]
6. Bronkhorst H. (2020) et al. Logical Reasoning in Formal and Everyday Reasoning Tasks. Int J Sci Math Educ. International Journal of Science and Mathematics Education. Vol. 18. №8. P. 1673-1694 [in English]
7. Nugroho S.E., Waslam. (2020) Physics experiment activities to stimulate interest in learning physics and reasoning in high school students. J Phys Conf Ser. Vol. 1567. №2. 106 р. [in English]
8. Prestiani V., Irwan, Arnawa I.M. (2021) The Development of Learning Design for Polyhedron Based on Realistic Mathematic Education for Grade VII of Junior High School Students. J Phys Conf Ser. Vol. 1742 . №1. 89 р. [in English]
9. Andriani P. (2019) et al. Exploring informal inferential reasoning: The case of comparing two data sets problem. J Phys Conf Ser. Vol. 1157. №4. 78 р. [in English]
10. Ben-zvi D., Fielding-wells J., Ben-zvi D. (2019) The Role of Explanations and Context in Informal Inferential Reasoning Among Sixth Grade Students’. Proceedings of the Sixth International Research Forum on Statistical Reasoning, Thinking, and Literacy. P. 1-10 [in English]
11. Doerr H.M., Delmas R., Makar K.A. (2019) Modeling approach to the development of students’ informal inferential reasoning. Statistics Education Research Journal. Vol. 16. №2. P. 86-115 [in English]
12. Schindler M., Seidouvy A. (2019) Informal Inferential Reasoning and the Social: Understanding Students’ Informal Inferences Through an Inferentialist Epistemology. Springer International Publishing, P. 153-171 [in English]
13. Setyani G.D., Kristanto Y.D. (2020) A Case Study of Promoting Informal Inferential Reasoning in Learning Sampling Distribution for High School Students. SJME (Supremum Journal of Mathematics Education). Vol. 4, №1. 64 p. [in English]
14. Lugo Armenta J.G. (2021) Niveles de razonamiento inferencial sobre los estadísticos chi-cuadrada y t- student. Universidad de Los Lagos, P. 1-431 [in English]
15. Merino C., Livia J. (2019) Intervalos de confianza asimétricos para el índice la validez de contenido: un programa Visual Basic para la V de Aiken. Anales de Psicología. Vol. 25, №1. P. 169-171 [in English]
16. Soriano Rodríguez A.M. (2019) Diseño y validación de instrumentos de medición. Diá-logos. №14. P. 19-40 [in English]
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Криспин Кастрежон В. ОРТА МЕКТЕП ФИЗИКАСЫНДАҒЫ БЕЙРЕСМИ ЛОГИКАЛЫҚ ПАЙЫМДАУДЫҢ КОГНИТИВТІ ДЕҢГЕЙЛЕРІН БАҒАЛАУ ҚҰРАЛЫН ӘЗІРЛЕУ. Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы. 2024;73(2):50-60. https://doi.org/10.47649/vau.2024.v.73.i2.05
For citation:
Crispin Castrejon V. THE DESIGN OF AN INSTRUMENT TO ASSESS COGNITIVE LEVELS OF INFORMAL INFERENTIAL REASONING IN HIGH SCHOOL PHYSICS. Bulletin of the Khalel Dosmukhamedov Atyrau University. 2024;73(2):50-60. https://doi.org/10.47649/vau.2024.v.73.i2.05