Preview

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖОО СТУДЕНТТЕРІНДЕ МҰҒАЛІМНІҢ ЖЕКЕ БРЕНДІНІҢ ҚАЛЫПТАСУЫНЫҢ МОТИВАЦИЯЛЫҚ-КОГНИТИВТІ КОМПОНЕНТІ

https://doi.org/10.47649/vau.24.v74.i3.10

Толық мәтін:

Аннотация

Қоғамның мұғалімнің жеке басына қойылатын талаптарды жоғарылату жағдайында мұғалімнің жеке бренді мәселесі өзекті болып отыр. Мақала осы мәселе бойынша негізгі дереккөздерді талдауға және болашақ мұғалімдердің кәсіби дайындығы жағдайында қалыптастыруға арналған. Авторлар бұл мәселені шешудің негізгі факторлары ретінде: мұғалімнің жеке брендін қалыптастырудың мотивациялық-когнитивті, белсенді және рефлексивті компоненттерін анықтайды.

Мақаланың мақсаты мотивациялық-когнитивті компонентті ескере отырып, педагогикалық университет студенттерінде мұғалімнің жеке брендін қалыптастыру процесін зерттеу.

Мақалада осы компоненттің мотивациялық, танымдық және эмоционалды критерийлері анықталған және мазмұнды түрде толтырылған. Педагогикалық университет студенттерінің мотивациялық-когнитивті компонент көрсеткіштерінің қалыптасу деңгейін анықтауға арналған сауалнаманы талдауға ерекше назар аударылды. Сауалнама анонимді сипатта болды және Google-Нысандар сервисі негізінде жүргізілді. Сауалнамада ұсынылған сұрақтар педагогикалық университет студенттерінде мұғалімнің жеке брендін қалыптастыруға мотивацияның қалыптасуын, «мұғалімнің жеке бренді» феноменіне және оны қалыптастыру процесіне психоэмоционалды қатынасты, мұғалімнің кәсіби қызметіндегі жеке брендтің маңыздылығы мен рөлін түсінуді, жеке бренд туралы білімнің және оны қалыптастыру жолдарын зерттеуге бағытталған. Нәтижелер студенттердің осы жарияланымда көтеріліп отырған компонентті қалыптастырудың жеткіліксіз дамуының негізгі себептерін анықтауға және студенттермен жұмыс жүргізудің перспективалық бағытын ұсынуға мүмкіндік берді. Авторлар қарастырып отырған мәселе аз қарастырылған және жан-жақты зерттеуді қажет етеді. Мақала жалпы білім беретін мектептердің мұғалімдеріне, студенттерге, педагогикалық университеттердің магистранттарына, осы зерттеу мәселесімен айналысатын ғалымдарға пайдалы болады.

Авторлар туралы

Г. Аспанова
Ә. Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
Қазақстан

Гульмира Аспанова – PhD докторы, жоғары педагогика мектебінің «Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі» білім беру бағдарламасының қауымдастырылған профессоры

Павлодар 



Б. Тургунбаева
Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Қазақстан

Ботагуль Тургунбаева – педагогика ғылымдарының докторы, «Педагогика және психология» кафедрасының профессоры, Абай атындағы 

Алматы 



Б. Жапарова
Ә. Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
Қазақстан

Баглан Жапарова – жоғары педагогика мектебінің «Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі» білім беру бағдарламасының қауымдастырылған профессоры

Павлодар 



А. Жандилова
Ә. Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
Қазақстан

Айжан Жандилова – магистр, педагогика жоғары мектебінің «Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі» білім беру бағдарламасының оқытушысы

Павлодар 



Әдебиет тізімі

1. Булкина К.И., Эмануэль Т.С., Эмануэль Ю.В. Развитие сельских образовательных организаций в условиях реализации национального проекта «Образование». Непрерывное образование: XXI век. – №3 (31). – 2020. – С. 105-110

2. Леванова Е.А. Здоровье-ориентированный имидж современного учителя как носителя индивидуального стиля профессиональной деятельности. Теория и практика физической культуры – №2(32). – 2017. – С. 30-32

3. Семенова Л.М. Самомаркетинг и самобрендинг специалиста в сфере коммуникаций как условие повышения конкурентоспособности на рынке труда. Creative Commons Attribution 4.0. – 2020. – С. 112-124

4. Шадрина Л.Ю. Модели формирования бренда образовательного учреждения. Экономика и предпринимательство. – № 2(103). – 2019. – С. 609-611

5. Макнелли Д. Как выделиться из толпы, или Формула персонального брендинга. - Москва -2018. - С. 64.

6. Хамзина Ш.Ш., Аспанова Г.Р., Боталова О.Б., Жандилова А.Т. Влияние внешности учителя на восприятие его личного бренда целевой аудиторией: анализ опроса родителей. Многопрофильный научный журнал «3i». – №2. – 2024. – С. 249-256

7. Бутова Л.А., Бычкова Е.С., Лыткина А.В. Исследование психоэмоциональных и поведенческих компонентов эмоционального выгорания у педагогов с различным стажем работы. Известия ВГПУ. – №2. – 2019. – С. 16-21

8. Zinko R. (2015) Personal reputation and the organization. Journal of Management & Organization. Vol.21. P. 217-236

9. Kotler P. (2019) Marketing Management. Upper Saddle River: Prentice Hall. Vol. 17. P. 184-196


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Аспанова Г., Тургунбаева Б., Жапарова Б., Жандилова А. ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖОО СТУДЕНТТЕРІНДЕ МҰҒАЛІМНІҢ ЖЕКЕ БРЕНДІНІҢ ҚАЛЫПТАСУЫНЫҢ МОТИВАЦИЯЛЫҚ-КОГНИТИВТІ КОМПОНЕНТІ. Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы. 2024;74(3):108-120. https://doi.org/10.47649/vau.24.v74.i3.10

For citation:


Aspanova G., Turgunbayeva B., Zhaparova B., Zhandilova A. MOTIVATIONAL-COGNITIVE COMPONENT OF FORMATION OF PERSONAL BRAND OF A TEACHER IN STUDENTS OF PEDAGOGICAL UNIVERSITY. Bulletin of the Khalel Dosmukhamedov Atyrau University. 2024;74(3):108-120. (In Russ.) https://doi.org/10.47649/vau.24.v74.i3.10

Қараулар: 190


ISSN 2077-0197 (Print)
ISSN 2790-332X (Online)