Preview

БИОЛОГИЯ САБАҒЫН ӘРТҮРЛІ ӘДІСТЕРМЕН ӨТКІЗУДІҢ ТИІМДІЛІГІ

Полный текст:

Аннотация

Рассматриваются вопросы усовершенствования и заинтересованности учащихся к урокам биологии путем применения объектов живой растительности и средства наглядности. Это способствует улучшению знаний в определении строении цветка, навыков мышления, умения задавать вопросы и стимулирования активности учащихся на уроках биологии.

Об авторах

К. Игбаева
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау мемлекеттік университеті
Казахстан


У. Шайхмежденова
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау мемлекеттік университеті
Казахстан


Список литературы

1. Қисымова Ә.Қ. Жан-жақты білімді ұрпақ тәрбиелеу мақсатында біртұтас педагогикалық процесті технологияландыру-бүгінгі күннің өзекті мәселесі // Педагогика мәселелері.-№1,2.2006. 187 б.

2. Торманов Н., Абылайханова Н.Т., Төлеуханов С.Т., Уршеева Б.И. Биологиядан білім беру концепциясы және оқытудың инновациялық әдістемелері. Қазақ Университеті,2015. 74 б.

3. Қисымова А.Қ., Обаев С.Н. Биологияны оқыту әдістемесі. Оқу құралы, Алматы, 2010. 218 б.

4. Мектептегі тәжірбие кезеңінде орындауға арналған тапсырмалар. «НЗМ» 2012 жыл. 11 б.

5. Еленовский А.Г. и др. Ботаника: Систематика высших, или наземных растений: Учебник. Академия, 2001. С.363.

6. Жарикова Н.В. Способы повышения познавательной активности школьников при использовании проблемного обучения на уроках биологии // Вестн. Том. гос. пед. ун-та. - Томск, 2008. С. 133-136.

7. Әбілқасымова А., Омарова Р. Мұғалімдердің танымдық ізденімпаздығын қалыптастыру негіздері. Алматы., 2010ж.173б.

8. Тыныбаева Б.Қ., Ж.Аманғалиева М. Оқушының шығармашылық қабілетін дамытудың маңызы. // Х.Досмұхамедов атындағы Атырау мемлекеттік университетінің Хабаршысы №4. 2018ж. 92 б.


Для цитирования:


Игбаева К., Шайхмежденова У. БИОЛОГИЯ САБАҒЫН ӘРТҮРЛІ ӘДІСТЕРМЕН ӨТКІЗУДІҢ ТИІМДІЛІГІ. Вестник Атырауского университета имени Халела Досмухамедова. 2019;53(2):66-72.

Просмотров: 28


Creative Commons License
Контент доступен под лицензией Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2077-0197 (Print)