БИОЛОГИЯ САБАҒЫН ӘРТҮРЛІ ӘДІСТЕРМЕН ӨТКІЗУДІҢ ТИІМДІЛІГІ
Аннотация
Авторлар туралы
К. ИгбаеваҚазақстан
У. Шайхмежденова
Қазақстан
Әдебиет тізімі
1. Қисымова Ә.Қ. Жан-жақты білімді ұрпақ тәрбиелеу мақсатында біртұтас педагогикалық процесті технологияландыру-бүгінгі күннің өзекті мәселесі // Педагогика мәселелері.-№1,2.2006. 187 б.
2. Торманов Н., Абылайханова Н.Т., Төлеуханов С.Т., Уршеева Б.И. Биологиядан білім беру концепциясы және оқытудың инновациялық әдістемелері. Қазақ Университеті,2015. 74 б.
3. Қисымова А.Қ., Обаев С.Н. Биологияны оқыту әдістемесі. Оқу құралы, Алматы, 2010. 218 б.
4. Мектептегі тәжірбие кезеңінде орындауға арналған тапсырмалар. «НЗМ» 2012 жыл. 11 б.
5. Еленовский А.Г. и др. Ботаника: Систематика высших, или наземных растений: Учебник. Академия, 2001. С.363.
6. Жарикова Н.В. Способы повышения познавательной активности школьников при использовании проблемного обучения на уроках биологии // Вестн. Том. гос. пед. ун-та. - Томск, 2008. С. 133-136.
7. Әбілқасымова А., Омарова Р. Мұғалімдердің танымдық ізденімпаздығын қалыптастыру негіздері. Алматы., 2010ж.173б.
8. Тыныбаева Б.Қ., Ж.Аманғалиева М. Оқушының шығармашылық қабілетін дамытудың маңызы. // Х.Досмұхамедов атындағы Атырау мемлекеттік университетінің Хабаршысы №4. 2018ж. 92 б.
Рецензия
Дәйектеу үшін:
, БИОЛОГИЯ САБАҒЫН ӘРТҮРЛІ ӘДІСТЕРМЕН ӨТКІЗУДІҢ ТИІМДІЛІГІ. Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы. 2019;53(2):66-72.