ДИДАКТИКАЛЫҚ ОЙЫНДАР АРҚЫЛЫ БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ КОММУНИКАТИВТІК ҚҰЗЫРЕТТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
https://doi.org/10.47649/vau.24.v75.i4.08
Аннотация
Мақалада әртүрлі көзқарастардан коммуникативтік құзыреттіліктің түсінік аппараты беріледі және ағылшын тілін оқытудың белсенді нысандары мен әдістері ерекшеленеді. Ағылшын тілін оқытудың белсенді нысандарының бірі ойындар болып табылады, мақалада тәжірибе келтіріледі, оның барысында дидактикалық ойындар білім алушылардың коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру үшін практикалық сабақтарда қолданылады. Зерттеудің мақсаты - ағылшын тілі сабақтарында дидактикалық ойындарды қолданудың тиімділігіне көз жеткізу. Зерттеу объектісі ағылшын тілі сабақтарында білім алушыларды коммуникативтік оқытудың білім беру процесі болып табылады. Зерттеудің мәні ағылшын тілі сабақтарында коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру шарттары болып табылады. Білім алушылардың коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру және дамыту шарттары ойлау, қарым-қатынас, жеке тұлға болып табылады. Зерттеу әдістері қолданылды - эксперименттік сынып ретінде мамандандырылған мектептің орта деңгейі таңдалды. Эксперимент басында білім алушыларға айқаспалы сауалнама жүргізілді, нәтижелер С.Ф. Шатиловтың кестесіне енгізілді. Зерттеу барысында ағылшын тілі сабақтарында фонетикалық, грамматикалық және лексикалық ойындар қолданылды. Зерттеу соңында қорытынды айқаспалы сауалнама жүргізілді, нәтижелер кестеге жинақталды, соның негізінде білім алушылардың коммуникативтік құзыретінің өсу серпіні есептелді. Зерттеудің теориялық маңыздылығы мұғалімнің өзін-өзі бағалауды дамытуы, білім алушылардың шығармашылық әлеуетін арттыруы болып табылады. Зерттеудің практикалық маңыздылығы дидактикалық ойын білім алушыларды коммуникативтік процеске тартады, сол арқылы оларды белсенді оқу қызметіне ынталандырады
Авторлар туралы
Ч. ПандяҮндістан
Чинмей Пандя - Дев Санскрити Вишвавидялайя университетінің бірінші проректоры
Харидвар
С. Құлмағамбетова
Қазақстан
Светлана Құлмағамбетова – педагогика ғылымдарының кандидаты, М. Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінің доценті
Орал қ.
А. Гатауова
Қазақстан
Айсура Гатауова - педагогика ғылымының магистрі, «Білім-Инновация» лицеяның ағылшын тілі мүғалімі
Орал қ.
Г. Шамбилова
Қазақстан
Гүлбаршын Шамбилова – химия ғылымдарының докторы, С. Өтебаев атындағы Атырау мұнай және газ университетінің профессоры
Атырау қ.
Әдебиет тізімі
1. Hymes, D.N. (1972) On communicative competence. Sociolinguistics. Harmondworth: Penguin. 293 p.
2. Kulmagambetova, S.S., Bainiyeva, K.T., Kazhenbaeva, A.E., Yelezhanova, Sh. K. (2019) Investigación y tecnología de investigación de aprendizaje / Opción. V. 35. No. 24. P. 1376-1388. ISSN 1012-1587/ISSNe: 2477-9385
3. Конышева А.В. Современные методы обучения английскому языку: учеб. пос. — Минск: ТетраСистемс. — 2011. — 304 с.
4. Kulmagambetova, S.S., Iskindirova, S.K., Kazhiakparova, Z.S., Bainiyeva, K.T., Chinmay, P. (2016) Comparative Review of Pedagogical Technologies in the Educational Process of Higher Educational Institutions. International journal of environmental and science education. V. 11. No. 9. P. 2567-2581. doi: 10.12973/ijese.2016.707a
5. Böttger H., D. Költzsch (2021) Walk’n’Talk: Effects of a communicative strategy. Training, Language and Culture. V. 5, No. 4. P. 9-21. doi:10.22363/2521-442X-2021-5-4-9-21
6. Safarbayeva, H.Sh.(2022). The importance of didactic games in the development of communicative competencies. Central Asian Research Journal For Interdisciplinary Studies. Volume 2. Issue 11, ISSN (online): 21812454, doi: 10.24412/2181-2454-2022-11-339-342, Tashkent. 339 p.
7. Mamaraimov, D.M. (2023). Improving student’s communicative competence through games. Science and Innovation International scientific journal. Volume 2. Issue 4, ISSN: 2181-3337, doi.org/10.5281/zenodo.7855418, Samarkand. 408 p.
8. Rsaliev, АT., Omanov, P.H., Juraqulov, G.H., Hatamova, V.Sh., Ergasheva, X. Yu.(2023). The use of didactic games in teaching English to form communicative competence among primary school students. Journal of Harbin Engineering University. Volume 44, No. 11, ISSN: 1006-7043. 872 p.
9. Malcolm, Mann, Steve, Taylor-Knowles, (2016). Laser for Kazakhstan Student’s book. Macmillan education. 206 p.
10. Watcyn-Jones P. Fun Class Activities: Book 2.– Longman: Penguin Books. 2000. 91 p.
11. Hancock M. Pronunciation Games. Cambridge University Press, 1995. 108 p.
12. Бырдина О.Г., Долженко С.Г., Юринова Я.А. Формирование иноязычной коммуникативной компетенции у студентов нефилологических профилей подготовки посредством Content-based Active Speaking Technology. Вестник Новосибирского государственного педагогического университета. — Т. 8. — № 4. — 2018. — С. 7-25
13. Шатилов С.Ф. Методика обучения немецкому языку в средней школе: учеб. пос. — М.: Просвещение. — 1986. — 223 с.
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Пандя Ч., Құлмағамбетова С., Гатауова А., Шамбилова Г. ДИДАКТИКАЛЫҚ ОЙЫНДАР АРҚЫЛЫ БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ КОММУНИКАТИВТІК ҚҰЗЫРЕТТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ. Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы. 2024;75(4):86-96. https://doi.org/10.47649/vau.24.v75.i4.08
For citation:
Pandya Ch., Kulmagambetova S., Gatauova A., Shambilova G. FORMATION LEARNERS’ СOMMUNICATIVE COMPETENCIES THROUGH DIDACTIC GAMES. Bulletin of the Khalel Dosmukhamedov Atyrau University. 2024;75(4):86-96. https://doi.org/10.47649/vau.24.v75.i4.08