Preview

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРЫ: СИНГАПУРДА БАСТАУЫШ БІЛІМ БЕРУ МАМАНДАРЫН ДАЯРЛАУ ПРАКТИКАСЫ

https://doi.org/10.47649/vau.24.v75.i4.10

Толық мәтін:

Аннотация

Аталған зерттеу әлемдегі ең тиімді жүйелердің бірі болып танылған Сингапурдағы бастауыш білім беру педагогтарын дайындау тәжірибесін зерттеуге арналған. Ұсынылған зерттеу сапалы сипатқа ие. Сингапурдың Наньян технологиялық университетінің Ұлттық білім институтының болашақ мұғалімдерді дамытуға бағытталған білім беру бағдарламаларының негізгі аспектілері қарастырылады. Зерттеу нәтижелері көрсеткендей, зерттелген білім беру бағдарламаларында үш бағыт бойынша құзыреттілектерді дамытуға ерекше назар аударылады: кәсіби практика, тұлғалық өсу және көшбасшылық. Сондай-ақ теориялық және практикалық дайындықты біріктіруге, инновациялық педагогикалық технологияларды қолдануға, кәсіби практиканың әртүрлі түрлеріне, оның ішінде цифрлық портфолио, клиникалық практика, сингапурлық оқыту практикасы және дәстүрлі педагогикалық практикаға баса назар аударылады. Тағы бір басымдық – қоғамдық және білім беру жобаларына қатысу арқылы студенттердің мінезі мен азаматтығын тәрбиелеу және олардың сыни ойлауын дамыту. Білім беру бағдарламалары болашақ мұғалімдердің ұлтқа қызмет етуінің «жалпы бейнесін» қалыптастыруға және зерттеу, ену және қиялдау арқылы білім беруді басқаруда табандылықты дамытуға жағдай жасайды. Зерттеу қорытындылары Сингапурдың педагогтарды дайындау моделі өзгермелі білім беру ортасына бейімделе алатын және оқушыларды жетістікке жетуге шабыттандыра алатын мамандарды табысты дайындайтынын растайды. Сингапур тәжірибесін Қазақстанда қолдану педагогикалық білім беру сапасын арттыруға және педагогтарды болашақтағы сын-қатерлерге дайын болуға көмектеседі.

Авторлар туралы

А. Салиева
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
Қазақстан

Айгуль Салиева – Педагогика ғылымдарының кандидаты, доцент, әлеуметтік ғылымдар факультеті, «Педагогика» кафедрасы

Астана қ.



С. Кожахметова
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
Қазақстан

Cалтанат КожахметоваПедагогика кафедрасының докторанты, әлеуметтік ғылымдар факультеті, «Педагогика» кафедрасы

Астана қ.



Ю. Токатлыгиль
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
Қазақстан

Юлия ТокатлыгильPhD, психология кафедрасының аға оқытушысы, әлеуметтік ғылымдар факультеті, «Психология» кафедрасы

Астана қ.



К. Салиева
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
Қазақстан

Камилла Салиева  – Педагогика кафедрасының магистранты, әлеуметтік ғылымдар факультеті, «Педагогика» кафедрасы

Астана қ.



Әдебиет тізімі

1. Mullis, I. V. S., Martin, M. O., Foy, P., Kelly, D. L., & Fishbein, B. (2020). TIMSS 2019 International Results in Mathematics and Science. International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA), 587р. Available at: — URL: https://www.iea.nl/sites/default/files/2020-12/TIMSS%202019-International-Results-in-Mathematics-and-Science.pdf (accessed: 07.08.2024)

2. Loh, J., Hu, G. (2019). Teacher Education in Singapore. Oxford Research Encyclopedia of Education. Retrieved 23 Sep. 2024, P.2-22 from https://oxfordre.com/education/view/10.1093/acrefore/9780190264093.001.0001/acrefore-9780190264093-e-293 https://doi.org/10.1093/acrefore/9780190264093.013.293 (accessed: 07.08.2024)

3. Nguyen, D., Ng, D., Luo, W., Mansor, S. (2020). Exploring the relationships between instructional leadership and teacher competences: Singapore primary school teachers’ perceptions. International Journal of Leadership in Education, 25(6), P.919–940. https://doi.org/10.1080/13603124.2020.1731765 (accessed: 07.08.2024)

4. OECD. (2019). PISA 2018 Results (Volume I): What Students Know and Can Do, PISA, OECD Publishing, Paris, 354р. https://doi.org/10.1787/5f07c754-en (accessed: 07.08.2024)

5. Ho, J., Lee, YJ. (2022). Primary and Secondary Education in Singapore: Bringing Out the Best in Every Learner. In: Lee, YJ. (eds) Education in Singapore. Education in the Asia-Pacific Region: Issues, Concerns and Prospects (Vol.66). Springer, Singapore, P.49-68. https://doi.org/10.1007/978-981-16-9982-5_4 (accessed: 07.08.2024)

6. Lee, Y., (2019). Overview of Primary Education (Singapore). In Bloomsbury Education and Childhood Studies. London: Bloomsbury Academic, P.1-10. http://dx.doi.org/10.5040/9781474209472.0021 https://www.researchgate.net/publication/332050051_Overview_of_Primary_Education_Singapore (accessed: 07.08.2024)

7. Bautista, A., Wong, J., Gopinathan, S. (2015). Teacher Professional Development in Singapore: Depicting the Landscape. Psychology, Society &Amp; Education, 7(3), P.311–326. https://doi.org/10.25115/psye.v7i3.523 https://www.researchgate.net/publication/301225638_Teacher_Professional_Development_in_Singapore_Depicting_the_Landscape (accessed: 07.08.2024)

8. Harris, A., de Bruin, L.R. (2018). Secondary school creativity, teacher practice and STEAM education: An international study. J. Educ.Change 19, P.153–179. https://doi.org/10.1007/s10833-017-9311-2 (accessed: 07.08.2024)

9. Tan, O.S., Low, E.L. (2023). Teacher Learning and Development in Singapore: A Career-Long Perspective. In: Wang, Y., Halász, G., Guberman, A., Baghdady, A., Mcdossi, O. (eds) Research, Policymaking, and Innovation. Springer, Singapore, P.105-130. https://doi.org/10.1007/978-981-19-4349-2_6 (accessed: 07.08.2024)


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Салиева А., Кожахметова С., Токатлыгиль Ю., Салиева К. БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРЫ: СИНГАПУРДА БАСТАУЫШ БІЛІМ БЕРУ МАМАНДАРЫН ДАЯРЛАУ ПРАКТИКАСЫ. Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы. 2024;75(4):111-122. https://doi.org/10.47649/vau.24.v75.i4.10

For citation:


Saliyeva A., Kozhakhmetova S., Tokatligil Yu., Saliyeva K. EDUCATORS OF THE FUTURE: TRAINING PRACTICES OF PRIMARY EDUCATION PROFESSIONALS IN SINGAPORE. Bulletin of the Khalel Dosmukhamedov Atyrau University. 2024;75(4):111-122. (In Russ.) https://doi.org/10.47649/vau.24.v75.i4.10

Қараулар: 179


ISSN 2077-0197 (Print)
ISSN 2790-332X (Online)