ШАҒЫН ЖИНАҚТЫ МЕКТЕПТЕ ҰЖЫМДЫҚ САБАҚТАРДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ
https://doi.org/10.47649/vau.24.v75.i4.13
Аннотация
Мақалада Шығыс Қазақстан және Павлодар облыстары мұғалімдерінің тәжірибелерінде өз тиімділігін көрсеткен шағын жинақты мектепте (ШЖМ) ұжымдық сабақтарды қолдану арқылы әртүрлі жастағы оқыту тәжірибесі қарастылған. Авторлар бастауыш, орта және жоғары сыныптарда оқу процесін ұйымдастырудың дәстүрлі әдістерін, сондай-ақ әртүрлі жастағы бірлескен сыныптардағы өзара іс-қимыл, оның артықшылықтары мен кемшіліктерін зерттейді. Мақалада сыныптық-сабақ жүйесінен бас тартуға және ұжымдық-әртүрлі жастағы оқытуға көшуге негізделген оқытудың инновациялық түрі, ұжымдық оқу сабақтарын енгізу ерекшеліктері, әртүрлі жастағы топтардағы технологиялық процесс ұсынылады. Әр түрлі жастағы оқыту бұл қиындықтарды жеңуге мүмкіндік береді. Ол бүкіл оқу-тәрбие процесінің жүйелі байланысын қамтамасыз етеді, өйткені бір оқу тобында әртүрлі жастағы және сыныптағы балалар оқиды. Мұғалімдерге оқытудың неғұрлым тиімді әдістері мен нысандарын қолдану, әрбір білім алушының жеке ерекшеліктерін, мүмкіндіктері мен қажеттіліктерін ескеру, оқытудың өмірмен байланысын қамтамасыз ету. Бұл әр түрлі жастағы оқушылардың бір-бірімен сөйлесуіне, сонымен қатар бір-бірінен үйренуге, әр түрлі жастағы оқушылардың бірлескен іс-әрекетін ұйымдастыруға, материалды тереңірек игеруге және зерттелген материал туралы толық түсінік алуға мүмкіндік береді.
Авторлар туралы
Б. АбыкановаҚазақстан
Бакытгуль Абыканова – педагогика ғылымдарының кандидаты, «Физика және техникалық пәндер» кафедрасының профессор м.а.
Атырау қ., 060011
Г. Бекова
Қазақстан
Гүлдана Бекова – PhD, физика және техникалық пәндер кафедрасының кауым. профессоры м.а.
Атырау қ., 060011
Әдебиет тізімі
1. Об утверждении Концепции развития дошкольного, среднего, технического и профессионального образования Республики Казахстан на 2023 – 2029 годы. Постановление Правительства Республики Казахстан от 28 марта 2023 года № 249. [Электронный ресурс] – URL: https://adilet.zan.kz/rus/docs/P2300000249 (дата обращения 17.12.2023).
2. Кусаинов Г.М., Игибаева А.К., Шалгынбаева К.К. Организация работы в малокомплектной школе в рамках обновления содержания среднего образования: Практическое руководство: Учебно-методическое пособие. – Алматы: Изд-во «Эпиграф». – 2021. – 184 с.
3. Малокомплектные школы в странах дальнего и ближнего зарубежья: проблемы и перспективы. [Электронный ресурс] – URL: http://vsa.kaznpu.kz/?tm=1&menu=15 (дата обращения 17.12.2023).
4. Об особенностях организации учебно-воспитательного процесса в организациях среднего образования Республики Казахстан в 2019-2020 учебном году: Инструктивно-методическое письмо. – НурСултан: Национальная академия образования им. И. Алтынсарина, 2019. – 476 с. [Электронный ресурс] – URL: https://uba.edu.kz/storage/app/media/IMP/IMP_2019-2020_rus.pdf. (дата обращения 17.12.2023)
5. Сеременко Н.П., Руколеева Л.В. Новая образовательная практика: Павлодарская технология/Под ред. Г.М.Кусаинова. - Алматы: Изд-во «Эпиграф». – 2021. – 360 с.
6. Кусаинов Г.М., Кагазбаева А.К., Сагинов К.М., Абыканова Б.Т., Конурова З.К., Нугуманова С.Б. / Основы дидактики: учебно-методическое пособие: доп. и перераб. – Нур-Султан: Центр педагогического мастерства АОО «Назарбаев Интеллектуальные школы», 2019. –432 с.
7. Кусаинов Г.М., Мнайдарова С.С. Педагогическая технология и принципы ее организации. Национальная ассоциация ученых. – 2022. – №82-2. – С. 39-44. DOI: 10.31618/NAS.2413-5291.2022.2.82.624.
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Абыканова Б., Бекова Г. ШАҒЫН ЖИНАҚТЫ МЕКТЕПТЕ ҰЖЫМДЫҚ САБАҚТАРДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ. Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы. 2024;75(4):142-154. https://doi.org/10.47649/vau.24.v75.i4.13
For citation:
Abykanova B., Bekova G. ORGANIZATION OF COLLECTIVE LESSONS IN A SMALL-GROUP SCHOOL. Bulletin of the Khalel Dosmukhamedov Atyrau University. 2024;75(4):142-154. (In Kazakh) https://doi.org/10.47649/vau.24.v75.i4.13