ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ЦИФРЛЫҚ ТРАНСФОРМАЦИЯ: КЛИЕНТТІҢ ТӘЖІРИБЕСІН БАСҚАРУ
https://doi.org/10.47649/vau.24.v75.i4.23
Аңдатпа
Мақала Қазақстан Республикасында тәжірибені басқаруға негізделген цифрлық трансформацияны дамытуға арналған. Бұл зерттеудің мақсаты – ұйымның цифрлық трансформациясы мен тәжірибені басқару арасындағы байланысты талдау, жүйелік мәселелерді анықтау және тәжірибені басқару тиімдірек цифрлық трансформацияға ықпал ететінін растау. Зерттеу нысаны – ақпараттық технологиялар саласындағы шағын, орта және ірі кәсіпорындар ұсынған елдің бизнес ұйымдары. Тәжірибені басқаруға негізделген цифрлық трансформацияны жүзеге асыру үшін тәжірибені басқару тұжырымдамасын және трансформация объектісі – ұйымды анықтау қажет. Тиімді трансформацияны басқару қызметкерлердің тәжірибесін басқару тұрғысынан да, клиенттердің тәжірибесін басқару тұрғысынан да тәжірибені басқару ретінде қарастырылуы керек, өйткені бұл екі фактор да өзара байланысты және компанияның жалпы тиімділігіне қатты әсер етуі мүмкін. Зерттеу технологиялық және ұйымдастырушылық аспектілерді ескере отырып, Цифрлық трансформацияға кешенді көзқарастың маңыздылығын көрсетеді. Ол сондай-ақ мекеменің миссиясы мен құндылықтарына сәйкес келетін нақты көзқарас пен стратегияның қажеттілігін көрсетеді. Зерттеу негізінде ұйымдар өз қызметкерлерін де, клиенттерін де цифрлық трансформация процесіне тарта алатын ұсыныстар ұсынылды, бұл олардың қажеттіліктеріне басымдық беруге және сәтті трансформацияны аяқтауға мүмкіндік береді.
Тірек сөздер
Авторлар туралы
Н. ИбадильдинҚазақстан
Нұрхат Ибадильдин – негізгі автор, техника ғылымдарының кандидаты, Креативті индустрия мектебінің қауымдастырылған профессоры
Астана қ.
С. Игбаев
Қазақстан
Серік Игбаев – экономика және бизнес магистрі, Креативті индустрия мектебінің сеньор-лекторы
Астана қ.
М. Тулемисова
Қазақстан
Мәдина Тулемисова – IT-менеджмент саласындағы ғылым магистрі, Креативті индустрия мектебінің сеньор-лекторы
Астана қ.
Ж. Кенжин
Қазақстан
Жақсат Кенжин – PhD, қауымдастырылған профессоры
Астана қ.
Әдебиет тізімі
1. Kraus S., Jones P., Kailer N. (2021) Digital Transformation: An overview of the current state of the art of research. Sage Open. Vol. 11(3). P. 1-15. https://doi.org/10.1177/21582440211047576
2. Alibekova G., Medeni T. (2020) Digital Transformation Enablers and Barriers in the Economy of Kazakhstan. Journal of Asian Finance, Economics and Businessю Vol. 7(7).P. 565—575. https://doi:10.13106/jafeb.2020.vol7.no7.565
3. Verhoef P.C., Broekhuizen T., Bart Y. et al. Digital transformation: A multidisciplinary reflection and research agenda. Journal of Business Research. Vol. 122. 2021. P. 889—901. https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2019.09.022
4. Gil-Gomez H., Guerola-Navarro V. (2020). Customer relationship management: digital transformation and sustainable business model innovation. Economic Research-Ekonomska Istraživanja. Vol. 33(1). P. 2733—2750. https://doi.org/10.1080/1331677X.2019.1676283
5. Volberda H.W., Khanagha S., Baden-Fuller Ch., Mihalache O.R., Birkinshaw J. (2021). Strategizing in a digital world: Overcoming cognitive barriers, reconfiguring routines and introducing new organizational forms. Long Range Planning. Vol. 54(5). P. 102—110. https://doi.org/10.1016/j.lrp.2021.102110
6. Holmlund M., Vaerenbergh, Y.V., Ciuchita, R. (2020). Customer experience management in the age of big data analytics: A strategic framework. Journal of Business Research. Vol. 116. P. 356—365. http://dx.doi.org/10.1016/j.jbusres.2020.01.022
7. Moganadas Rani Sh., Guan Gan Goh G. (2022). Digital Employee Experience Constructs and Measurement Framework: A Review and Synthesis. International Journal of Technology. Vol. 13(5). P. 999—1012. http://dx.doi.org/10.14716/ijtech.v13i5.5830
8. Einhorn M., Loffler M., de Bellis E. (2021). The Machine Age of Customer Insight. Emerald Publishing Limited.. P. 159—167.
9. Itam U., Ghosh N. (2020). Employee experience management: A new paradigm shift in HR thinking. International Journal of Human Capital and Information Technology Professionals (IJHCITP). Vol. 11(2). P. 39—49. http://doi.org/10.4018/IJHCITP.2020040103
10. Fischer M., Imgrund F., Janiesch Ch., Winkelmann A. (2020). Strategy archetypes for digital transformation: Defining meta objectives using business process management. Information and Management. Vol. 57(5). P. 103—262. https://doi.org/10.1016/j.im.2019.103262
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Ибадильдин Н., Игбаев С., Тулемисова М., Кенжин Ж. ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ЦИФРЛЫҚ ТРАНСФОРМАЦИЯ: КЛИЕНТТІҢ ТӘЖІРИБЕСІН БАСҚАРУ. Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы. 2024;75(4):262-271. https://doi.org/10.47649/vau.24.v75.i4.23
For citation:
Ibadildin N., Igbayev S., Tulemissova M., Kenzhin Zh. DIGITAL TRANSFORMATION IN KAZAKHSTAN: CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT. Bulletin of the Khalel Dosmukhamedov Atyrau University. 2024;75(4):262-271. https://doi.org/10.47649/vau.24.v75.i4.23