Preview

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

КОМПАНИЯ ҚЫЗМЕТІНІҢ ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІҢ ҚАНАҒАТТАНУШЫЛЫҒЫНА ТӘУЕЛДІЛІГІН ТАЛДАУ

https://doi.org/10.47649/vau.24.v75.i4.25

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада ұйымдар арасындағы жасырын қатынастарды көрсету үшін қызметкерлердің қанағаттануы мен компанияның қызметі арасындағы байланыс зерттелген. Зерттеу қызметкерлердің қанағаттанушылығы туралы сауалнама деректерін және компания ұсынатын қызмет көрсеткіштерін бақылауды пайдалана отырып, корреляцияға негізделген жүйелі тәсілді қолданады. Бұл мақсат қызметкерлердің қанағаттанушылығы жетістіктерге қаншалықты әсер ететініне байланысты тенденцияларды іздеуді көздейді. Нәтижелер жұмыс күшінің қанағаттануы мен нарықтың көптеген салаларында тиімділік, қызметкерлерді құру және ұстап қалу сияқты өмірлік маңызды көрсеткіштер арасындағы байланысты көрсетеді. Бұл зерттеу бірегей болып табылады, өйткені ол қызметкерлердің қанағаттануы қысқа және ұзақ мерзімді перспективада компанияның табысына қалай әсер ететінін көрсетеді. Қысқаша айтқанда, бұл нәтижелер пайдалы басқарушылық салдарларды, сондай-ақ адам ресурстары саясатын болжайтын нәтижелерге қол жеткізуде мазмұнды жұмыс күшінің маңыздылығын көрсетеді. Сонымен қатар, зерттеу қызметкерлердің қанағаттануының күрделі сипаттамаларын тереңірек зерттейді, оның ұйымның барлық жетістіктеріне әртүрлі әсерлері туралы түсінік береді.

Авторлар туралы

Б. Сабиу
Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
Қазақстан

Бабангида Сабиу – негізгі автор, магистрант, Жоғары экономика мектебі

Алматы қ.



Б. Туребекова
Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
Қазақстан

Бажан Туребекова – экономика ғылымдарының кандидаты, аға оқытушы, «Менеджмент» кафедрасы, Экономика және бизнес жоғары мектебі

Алматы қ.



Г. Сулейменова
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
Қазақстан

Гулнар Сулейменова – экономика ғылымдарының кандидаты, қауымдастырылған профессор м.а., «Қаржы және есеп» кафедрасы

Атырау қ.



Әдебиет тізімі

1. Smith J. Q., Jones M. R., & Brown C. D. (2020). Advancing Managerial Evolution and Resource Management in Contemporary Business Landscapes// Management Studies, 58, P.1-25 DOI: 10.4236/me.2023.1410072

2. Duque, L., Costa, R., Dias, Á., Pereira, L., Santos, J. and António, N. (2020) New ways of working and the physical environment to improve employee engagement//Sustainability, 12(17), P. 6759-6769 https://doi.org/10.3390/su12176759

3. Dias A., Feixeira C., Pereira L. (2022) The work-life balance and job satisfaction// International Journal of Services and Operations Management, 43(3) P. 401-420 http://dx.doi.org/10.1504/IJSOM.2022.126981 [in English]

4. Johnson A., Smith B., & Brown C. (2017). Strategic Management Process and Framework Summary. Retrieved from https://prolifictutors.com/johnson-et-al-2017-strategic-management-process-and-frameworksummary/ P. 398-412

5. Miller A., & Smith B. (2022). Employees’ satisfaction: The role of job contentment, work-home balance, and opportunities for development in organizational vitality // Organizational Psychology, 28(3), P.45-60]

6. Follmer K. B., & Jones K. S. (2018). Mental illness in the workplace: An interdisciplinary review and organizational research agenda. Journal of Management, 44(1), P. 325–351 https://doi.org/10.1177/0149206317741194

7. Gehrisch, M. G., & Süß, S. (2022). Organizational behavior in international strategic alliances and the relation to performance: A literature review and avenues for future research. Management Review Quarterly, 73, 1045–1107. https://doi.org/10.1007/s11301-022-00268-7

8. Rughoobur-Seetah S. (2024) An assessment of the impact of emotional labor and burnout on the employees’ work performance// International Journal of organizational analysis, 32(7) P. 1264 - 1284 https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/ijoa-09-2022-3429/full/html

9. Nappo, N., Lubrano L.G. (2024) Job satisfaction in Europe: a gender analysis//International journal of Mappower, 45(5), P. 865 – 884 https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/ijm-11-2022-0524/full/html

10. Lam R., Cheung C. (2024) Synthesizing cultural intelligence, emotional labor, and job satisfaction in the concept of a social cognitive model// Journal of hospitality and tourism management, P. 280 – 290 https://doi.org/10.1016/j.jhtm.2024.08.001

11. Syed R.F., Mahmud K.T., Karim R. (2024) Do Labour Welfare Policies Matter for Workers? Evidence from the Garment Supply Chain Industry in Bangladesh// Indian journal of labour economics, 67(1), P. 237 – 253 https://link.springer.com/article/10.1007/s41027-024-00484-7

12. Tran D. B., Tran, H.T.My (2024) Partner's generalized locus of control and domains of job satisfaction: evidence from Australia// Journal of Asian Business and economic studies, 31(1), P. 40 – 54 https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/jabes-06-2022-0152/full/html

13. Molnár C., Csehné Papp, I., Juhász T. (2024) Organizational strategies and tools of employee well- being as perceived by employees// Management and marketing, 19 (2), P. 336 - 361 https://doi.org/10.2478/mmcks-2024-0015

14. Bonacci I., Scarozza, D., Greco E. (2024) The Innovative Implications of Smart Working in a Postpandemic Era: A Model of Smart Working Satisfaction in Public Sector Organizations// Administration and Society, 56(8), P. 911–940 https://doi.org/10.1177/00953997241261614

15. Astuti, Sih D., Suryani, Ni K. (2024) Job satisfaction of Indonesian workers: An analysis and forecasting using STAR model// Problems and perspectives in management, 22(2), P. 443 - 452. http://dx.doi.org/10.21511/ppm.22(2).2024.34

16. Mubarak, M., Khan, S., & Ahmed, Z. (2023). Discrepancies in remuneration: Analysis of factors affecting wage differentials// Journal of Organizational Behavior, 45(2), P. 189-205. doi:10.1002/job.2557 https://izajoels.springeropen.com/articles/10.1186/s40174-016-0071-4

17. Schmidt, F., & Hunter, J. (2023). A study reveals a positive link between having explicit and precisely specified work criteria and employee performance// Organizational Behavior and Human Decision Processes, 78(4), P. 345-359.

18. Saputra, F., & Mahaputra, M. R. (2022). Effect of job satisfaction, employee loyalty, and employee commitment on leadership style (Human resource literature study). Dinasti International Journal of Management Science, 3(4), 762–764. https://doi.org/10.31933/dijms.v3i4​:contentReference[oaicite:9]{index=9}.

19. López-Concepción, A., et al. (2021). Stakeholder engagement, CSR development, and SDGs compliance: A systematic review from 2015 to 2021. Corporate Social Responsibility and Environmental Management, 29, 19– 31. https://doi.org/10.1002/csr.2170​:contentReference[oaicite:10]{index=10}.

20. Prasad, K. D. V., et al. (2020). Organizational climate, opportunities, challenges, and psychological wellbeing of the remote working employees during COVID-19 pandemic: A general linear model approach regarding the IT industry in Hyderabad. International Journal of Advanced Research in Engineering and Technology, 11(4), 372– 389. https://ssrn.com/abstract=3599799


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Сабиу Б., Туребекова Б., Сулейменова Г. КОМПАНИЯ ҚЫЗМЕТІНІҢ ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІҢ ҚАНАҒАТТАНУШЫЛЫҒЫНА ТӘУЕЛДІЛІГІН ТАЛДАУ. Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы. 2024;75(4):283-299. https://doi.org/10.47649/vau.24.v75.i4.25

For citation:


Sabiu B.А., Turebekova B., Suleimenova G. ANALYZING THE DEPENDENCY OF COMPANY PERFORMANCE ON EMPLOYEE SATISFACTION. Bulletin of the Khalel Dosmukhamedov Atyrau University. 2024;75(4):283-299. https://doi.org/10.47649/vau.24.v75.i4.25

Қараулар: 141


ISSN 2077-0197 (Print)
ISSN 2790-332X (Online)