Preview

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

Әлеуметтік желіде жеке брендті қалыптастырудың құрамдас бөлігі ретінде мұғалімнің өзін-өзі таныстыруы

https://doi.org/10.47649/vau.25.v76.i1.11

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада педагогикалық университет студенттерінде мұғалімнің жеке брендін қалыптастыру мәселесі қарастырылады. Авторлар мұғалімнің жеке брендін қалыптастырудың мотивациялық-когнитивті, белсенді және рефлексивті компоненттерін анықтайды.

Мақаланың мақсаты - мотивациялық-когнитивті компонентті ескере отырып, педагогикалық университет студенттерінде мұғалімнің жеке брендін қалыптастыру процесін зерттеу.

Авторлар өз мақалаларында мотивациялық, танымдық және эмоционалды критерийлермен өлшенетін мотивациялық-когнитивті компонентке тоқталады. Педагогикалық университет студенттерінің мотивациялық-когнитивті компонент көрсеткіштерінің қалыптасу деңгейін анықтауға арналған сауалнаманы талдауға ерекше назар аударылды. Сауалнама Google-форма сервисі негізінде жүргізілді. Анонимді жүргізілген сауалнамаға мемлекеттік және орыс тілдерінде оқытатын 1-4 курстың 83 студенті қатысты. Сауалнамада ұсынылған сұрақтар педагогикалық университет студенттерінде мұғалімнің жеке брендін қалыптастыруға мотивацияның қалыптасуын, «мұғалімнің жеке бренді» феноменіне және оны қалыптастыру процесіне психоэмоционалды қатынасты, мұғалімнің кәсіби қызметіндегі жеке брендтің маңыздылығы мен рөлін түсінуді, жеке бренд туралы білімнің қалыптасуын және оны қалыптастыру жолдарын зерттеуге бағытталған.

Зерттеу нәтижесінде авторлар педагогикалық университет студенттерінде мұғалімнің жеке брендін қалыптастырудың мотивациялық-когнитивті компоненті жеткілікті деңгейде дамымаған деген қорытындыға келді. Бұл осы бағыт бойынша арнайы жұмыс ұйымдастыруды талап етеді. Авторлар қарастырылып отырған мәселенің жеткіліксіз зерттелгендігінен мақала жалпы білім беретін мектептердің мұғалімдеріне, студенттерге, педагогикалық университеттердің магистранттарына, осы зерттеу мәселесімен айналысатын ғалымдарға пайдалы болады деп есептейді.

Авторлар туралы

П. Б. Сейітқазы
Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия Ұлттық Университеті
Қазақстан

Перизат Сейітқазы – негізгі автор, педагогика ғылымдарының докторы, Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану кафедрасының профессоры, Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия Ұлттық Университеті.

Астана қ



Г. Р. Аспанова
Ә. Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
Қазақстан

Гульмира Аспанова – PhD докторы, жоғары педагогика мектебінің «Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі» білім беру бағдарламасының қауымдастырылған профессоры, Ә. Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті.

Павлодар қ



Б. М. Жапарова
Ә. Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
Қазақстан

Баглан Жапарова – жоғары педагогика мектебінің «Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі» білім беру бағдарламасының қауымдастырылған профессоры, Ә. Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті.

Павлодар қ



Әдебиет тізімі

1. Гофман И. Представление себя другим в повседневной жизни. М.: «КАНОН-пресс-Ц», «Кучково поле». – 2000. – 304 с.

2. Глухих С.И. Имидж современного педагога как условие формирования профессиональной компетентности. «Народное образование». – №2(34). – 2022. – С. 112–116

3. Чекалина А.А. Об одном из аспектов профессионализма педагогов. Становление личности учителя-профессионала: проблемы и перспективы: тезисы докладов ХII научно-практической конференции вузов Юга России. – Ставрополь: СГПИ. – 2020. – 79-80 с.

4. Семенова Л.Э. Особенности самопрезентации мужчин-педагогов средней школы в контексте их профессиональной деятельности. «Психологическая наука и образование. – № 1(56). – 2018. – С. 82–89

5. Анохина Н.Ф. Самопрезентация учителя в интернет-пространстве. «Школьные технологии». – №4 (45). – 2013. – С. 133–140

6. Ярошевич О.В. Имидж преподавателя как составляющая качества системы геометро-графической подготовки студентов [Электронный ресурс] – URL: http://ng.sibstrin.ru/brest_novosibirsk/2015/doc/034.pdf (дата обращения 12.04.2024).

7. Иноземцева Л.П. Общение и коммуникативно-организаторская деятельность педагога в процессе обучения. Достижения науки – агропромышленному производству: материалы юбилейной международной научно-технической конференции. – Челябинск. – 2006. – С. 33–37

8. Якушева С.Д. Основы педагогического мастерства и профессионального саморазвития: учеб. пособие. М.: ИНФРА-М. – 2021. – 416 с.

9. Калюжный А.А. Психология формирования имиджа учителя: монография. М.: Владос. – 2019. – 222 с.

10. Донская Л.Ю. Психологические условия формирования имиджа преподавателя высшей школы: дис. канд. психол. наук. Ставрополь. – 2004. – 212 c.

11. Сысоева Е.Ю. Психолого-педагогические основы формирования имиджевой компетентности преподавателя вуза. Наука и образование: современные тренды. – №5(29). – 2014. – С. 156 – 174

12. Ажниязова З.Р., Исаев М.И. Имидж современного преподавателя вуза глазами студента: результаты эмпирического исследования. Студенческий научный форум 2016: материалы VIII Международной студенческой электронной научной конференции. – М.: Российская Академия Естествознания. – 2016. – С. 78-93

13. Кошанова Ж.Т., Кошанова М.Т. Особенности профессионального самоопределения будущих педагогов путем креативного использования средств массовой информации. Вестник Северо-Казахстанского Университета им. М. Козыбаева. – №4(36). – 2021. – С. 112-130

14. Бакулина Е.А., Сафонов В.И., Каско Ж.А. Модель подготовки будущих педагогов к самопрезентации в современной медиасреде. Современные наукоемкие технологии. – №7(28). – 2020. – С. 126-130


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Сейітқазы П.Б., Аспанова Г.Р., Жапарова Б.М. Әлеуметтік желіде жеке брендті қалыптастырудың құрамдас бөлігі ретінде мұғалімнің өзін-өзі таныстыруы. Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы. 2025;76(1):118-132. https://doi.org/10.47649/vau.25.v76.i1.11

For citation:


Seitkazy P.B., Aspanova G.R., Zhaparova B.M. Teacher's self-presentation on social media as a component of personal brand formation. Bulletin of the Khalel Dosmukhamedov Atyrau University. 2025;76(1):118-132. (In Russ.) https://doi.org/10.47649/vau.25.v76.i1.11

Қараулар: 42


ISSN 2077-0197 (Print)
ISSN 2790-332X (Online)