Preview

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

Білім сапасын арттыруда педагогтардың үздіксіз кәсіби дамуының рөлі

https://doi.org/10.47649/VAU.25.V76.I1.17

Толық мәтін:

Аңдатпа

Мақалада педагогтің үздіксіз кәсіби даму аспектілері қарастырылады және оның білім беру сапасын арттырудағы рөлі талданады.

Педагогтардың үздiксiз кәсiби дамуы - бұл формальды, формальды емес және ақпараттық оқытуды ықпалдастыруға, педагогтардың бейімделу құзыреттіліктері мен рефлексиялық тәжірибесін дамытуға, олардың заманауи білім беру жүйесіндегі талаптарға тиімді жауап беруге дайындығын қамтамасыз етуге бағытталған тұтас тұжырымдама.

Мақалада мұғалімнің үздіксіз кәсіби дамуының мазмұнын терең түсіну мақсатында парадигма, концепция, жүйе және модель арасындағы байланыс көрсетілген. Педагогтарды үздіксіз кәсіби дамыту тұжырымдамасы - заманауи күрделі әлемнің талаптарына сәйкес келетін педагогикалық білім беруді трансформациялау қажеттілігінен туындаған әлемдік педагогикалық қоғамдастықта ең көп талқыланатын проблемалардың бірі. Бүгінгі білім берудің сан қырлы міндеттеріне ойдағыдай жауап беру үшін мұғалім өзінің құзыреттілігін, педагогикалық шеберлігін үздіксіз жетілдіріп, кәсіби деңгейін жүйелі, үздіксіз көтеріп отыруы қажет. Педагогтің үздіксіз кәсіби дамуы-білім беру сапасын арттырудың маңызды тетігі, негізгі факторы болып табылады.

Мақаланың мақсаты - педагогтардың үздiксiз кәсiби дамуының білім беру процесінің тиімділігіне, білім беру сапасын жақсартуға ықпал ететін маңызды фактор ретінде қажеттілігін дәлелдеу.

Авторлар туралы

Г. Қ. Шугаева
Х. Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
Қазақстан

Шугаева Гулшат - негізгі автор, педагогика ғылымдарының кандидаты, «Психология және педагогика» кафедрасының қауымдастырылған профессор м.а., Х. Досмұхамедов атындағы Атырау университеті.

Атырау қ



Л. Е. Койшигулова
Х. Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
Қазақстан

Койшигулова Ляйля - педагогика ғылымдарының кандидаты, «Психология және педагогика» кафедрасының қауымдастырылған профессоры, Х. Досмұхамедов атындағы Атырау университеті.

Атырау қ



Г. Т. Құрманғазиева
Х. Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
Қазақстан

Құрманғазиева Гульнара -«Психология және педагогика» кафедрасының аға оқытушысы, Х. Досмұхамедов атындағы Атырау университеті.

Атырау қ



Г. Д. Нұрсұлтанова
Х. Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
Қазақстан

Нұрсұлтанова Гульжан - Әлеуметтік ғылымдар магистрі, кадрларды қайта даярлау және біліктілікті арттыру кеңсесінің жетекшісі, Х. Досмұхамедов атындағы Атырау университеті.

Атырау қ



Әдебиет тізімі

1. Доклад о форуме Global Education Leaders’ Partnership Moscow, 2018; Образование для сложного общества Доклад Global Education Futures Авторы: Павел Лукша, Джошуа Кубиста, Александр Ласло, Мила Попович, Иван Ниненко, а также участники сессий Global Education Futures в 2014-2017 гг. Перевод с английского: Agency for International Cooperation Под редакцией Павла Лукши, Павла Рабиновича, Александра Асмолова. - 212с. [Электронный ресурс] – URL: https://vcht.center/wp-content/uploads/2019/06/Obrazovanie-dlya-slozhnogo-obshhestva.pdf (дата обращения 5.11.2024)

2. UIL (Институт ЮНЕСКО по непрерывному обучению). Внедрение культуры непрерывного обучения: вклад в инициативу «Будущее образования». Отчет: Трансдисциплинарная экспертная консультация. – 2020. – 52с.

3. Нормал Малкольм. Важность непрерывного профессионального развития учителей, 2023г. [Электронный ресурс] – URL: https://www.linkedin.com/pulse/importance-continuous-professional-development-teachers-malcolm (дата обращения 5.11.2024).

4. Гама Фагундес, Ливия М., «Профессиональное развитие опытных учителей: пусть говорят!» Тезисы и диссертации. 2022. [Электронный ресурс] – URL: https://digitalcommons.molloy.edu/etd/142 (дата обращения 5.11.2024).

5. Эллен Абака. Обучение учителей в процессе непрерывного профессионального развития (CPD): социокультурная перспектива [Электронный ресурс] – URL: https://pdf.sciencedirectassets.com/776854. (дата обращения 5.11.2024).

6. Перспективы цифрового образования ОЭСР 2021: расширение границ с помощью искусственного интеллекта, блокчейна и роботов // OECD Publishing, Париж, 2021г. 252 с. [Электронный ресурс] – URL: https://www.oecd.org/content/dam/oecd/en/publications/reports/2021/06/oecd-digital-educationoutlook2021_0f1487d9/589b283f-en.pdf. (дата обращения 5.11.2024).

7. Говард Н.-Дж. Препятствия и движущие силы в профессиональном развитии онлайн-микрокурсов: преодоление проблем идентичности и активности учителя. // Преподавание и педагогическое образование [Электронный ресурс] – URL: https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0742051X21001219–2021. (дата обращения 5.11.2024).

8. Knowles Malcolm S., Elwood F. Holton III and Richard A. Swanson. (2020). 310с.

9. The Adult Learner: The Definitive Classic in Adult Education and Human Resource Development. 2020, 310с.

10. Шён Дональд А. Рефлексивный практик: как профессионалы мыслят на практике. // 1-е изд. Routledge.- 1992. 384С.

11. Хасе Стюарт и Крис Кеньон, редакторы. Самостоятельное обучение: эйтагогика в действии. // Лондон: Bloomsbury Academic. – 2013, - 225 с.

12. Бабиченко Мириам, Адам Лефштейн и Криста С.К. Астерхан. «Совместное исследование учителями практики в школьных учебных сообществах: роль типа деятельности». Т. 49. - 2024. - 368 с.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Шугаева Г.Қ., Койшигулова Л.Е., Құрманғазиева Г.Т., Нұрсұлтанова Г.Д. Білім сапасын арттыруда педагогтардың үздіксіз кәсіби дамуының рөлі. Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы. 2025;76(1):191-202. https://doi.org/10.47649/VAU.25.V76.I1.17

For citation:


Shugayeva G.K., Koishigulova L.E., Kurmangazieva G.T., Nursultanova G.D. The role of continuous professional development of the teacher in improving the quality of education. Bulletin of the Khalel Dosmukhamedov Atyrau University. 2025;76(1):191-202. (In Russ.) https://doi.org/10.47649/VAU.25.V76.I1.17

Қараулар: 109


ISSN 2077-0197 (Print)
ISSN 2790-332X (Online)