Preview

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

БІЛІМ БЕРУ САЛАСЫНДАҒЫ ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІ БАСҚАРУ БОЙЫНША ҚАЗІРГІ ЗАМАНҒЫ КӨШБАСШЫНЫҢ ҚҰЗІРЕТТІК МОДЕЛІ

Толық мәтін:

Аннотация

Қазіргі заманғы ұйымның қызметіндегі маңызды құбылыстардың бірі жанжалдасу болып табылады. Әр түрлі ұйымдардағы басқару проблемаларын зерттеу көрсеткендей, басқаруға кететін уақыттың 25% -ы жанжалдарды шешуге жұмсалады. Қазіргі көшбасшы жағымсыз жағдайларды азайту және жанжалдың жағымды салдарын анықтау үшін жанжалды жағдайды басқара білуі керек. Мақалада қақтығыстарды басқарудың жаңа формасы ретінде қақтығыстарды басқару моделі көрсетілген. Жанжалдарды басқару көшбасшылар үшін барған сайын маңызды бола түсуде, өйткені қақтығыстардың әлеуеті үнемі артып келеді. Жанжалды кәсіби түрде шешу - менеджердің міндеттерінің бірі. Осылайша медиация ұйымға бағытталған қақтығыстарды басқаруға айналады. Мақалада көшбасшы өз қызметкерлерінің дұрыс бағытта нәтижелі алға жылжуын қамтамасыз ететін кәсіби көшбасшының маңызды құзыреттері қарастырылды.

Автор туралы

Л. Орлова
Самарский государственный технический университет
Ресей


Әдебиет тізімі

1. Добреньков В.И., Жабин А.П., Афонин Ю.А. Управление человеческими ресурсами: социально-психологический подход.- М: КДУ, 2009.

2. Орлова Л.В. Процедура медиации как инструмент урегулирования конфликтных ситуаций в сфере трудовых отношений Управление персоналом и интеллектуальными ресурсами в России- М.: ИНФРА-М, 2017. - № 3 (30). - С. 72-76.

3. МастенбрукУ. Управление конфликтными ситуациями и развитие организаций. - М.: Инфра-М, 1996.

4. Герхард Шварц. Управление конфликтами ситуациями: Диагностика, анализ и разрешение конфликтов / пер. с нем. Л.Конторовой. СПб.: Изд-во Вернера Регена, 2007. - 296 с.

5. Кармин А.С. Культурология. СПб, «Лань», 2006 г., 803 с.

6. Орлова Л.В. Медиативная компетенция руководителя как инструмент эффективного управления персоналом (статья) Управление персоналом и интеллектуальными ресурсами в России. - М.: ИНФРА-М, 2014. - № 2 (11). - С. 25-29. Doi 10.12737/3529

7. David R. Caruso, Peter Salovey. The Emotionally Intelligent Manager: How to Develop and Use the Four Key Emotional Skills of Leadership. Josses-Bass, San Francisco. 2004

8. Хертель А.Ф. Профессиональное разрешение конфликтов: Медиативная компетенция в Вашей жизни. СПб.:изд-во Вернера Регана, 2007. 272 с.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


  БІЛІМ БЕРУ САЛАСЫНДАҒЫ ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІ БАСҚАРУ БОЙЫНША ҚАЗІРГІ ЗАМАНҒЫ КӨШБАСШЫНЫҢ ҚҰЗІРЕТТІК МОДЕЛІ. Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы. 2020;57(2):40-48.

For citation:


Orlova L. COMPETENCE MODEL OF A MODERN LEADER IN THE SPHERE OF EDUCATIONAL INSTITUTION PERSONNEL MANAGEMENT. Bulletin of the Khalel Dosmukhamedov Atyrau University. 2020;57(2):40-48. (In Russ.)

Қараулар: 321


ISSN 2077-0197 (Print)
ISSN 2790-332X (Online)