Preview

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ЖОО-ДА ШЕТ ТІЛІ САБАҒЫНДА АУДИОВИЗУАЛДЫ МӘТІНДІ ҚОЛДАНУ

https://doi.org/10.47649/vau.2020.v59.i4.07

Толық мәтін:

Аңдатпа

Бұл мақалада ЖОО-да шетел тілі ретінде ағылшын тілі сабақтарында аудиовизуалды көрнекілікті пайдалану мәселесі қарастырылады. Аудио-/бейнематериалдарды іріктеу қағидаттары, коммуникативтік және кәсіби құзыреттілікке сәйкес олармен жұмыс істеу міндеттері мен әдістері сипатталған.Аудиовизуалды оқу құралдары оқу процесінің бір бөлігі болғандықтан, оларда арнайы таңдалған, сонымен қатар шет тілі сабағында қолдану мақсатында құрылған әдістемелік өңделген материал бар. «Аудиовизуалды оқу құралдары» мен «техникалық оқыту құралдары» ұғымдарының салыстырмалы түрде бірігуіне байланысты, ақпарат берудің және зерттелетін материалды көрсетудің жаңа техникалық құралдары пайда болады, ал бұл осы тақырыпқа үнемі назар аударуды қажет етеді. Мақалада тілдік емес университетте білім алушылардыңаудиовизуалды мәтінді қолданудың дәстүрлі жолдары мен тәсілдеріне шолу жасалады. Аудиовизуалды мәтіндер интерактивтілік дәрежесі бойынша (интерактивті, интерактивті емес мәтіндер), функционалды бағдарда (ақпараттық, аппеляциялық, көркем мәтіндер), жанр, презентация арнасы (видео мәтіндер, фильм мәтіндері, телемәтін, медиа мәтін), презентация нысаны (толық мәтін, серия, фрагмент) және дидактикалық мақсат (оқыту, бақылау) презентация формасы сияқты критерийлерге сәйкес мәтіндерді санаттарға бөлуді болжайды. Бұл әдістер өзінің тиімділігін дәлелдеді, бірақ олар жаңа технологиялар мен оқыту құралдарымен толықтырылуы керек. Шет тілдерін оқыту теориясы мен әдістемесінің дамуы студенттерде коммуникативті-балама дағдыларын қалыптастырудың жаңа құралдарын іздеуге әкелді. Осындай құралдардың бірі - аудиовизуалды мәтін, оның құрылымы екі гетерогенді бөліктен тұрады - ауызша және вербальды емес, екі байланыс арнасы арқылы жүзеге асырылады-визуалды және аудио.

Авторлар туралы

А. Е. Калдыбекова
Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия Ұлттық университеті
Қазақстан


Н. С. Касымбекова
Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия Ұлттық университеті
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. Копылова В.В. Методика проектной работы на уроках английского языка: методическое пособие / В.В. Копылова. 3-е изд., стереотип. М.: Дрофа, 2006. 93 с

2. Верисокин Ю.И. Видеофильмы как средство мотивации школьников при обучении иностранным языкам / Ю.И. Верисокин // Иностранные языки в школе, 2003. -№ 5.-С. 31-35.

3. Nord Ch. Text Analysis in Translation: Theory, Methodology and Didactic Application of a Model for Translation-Oriented Text Analysis. Rodopi, 2006. P. 274.

4. Gile D. Basic Concepts and Models for Interpreter and Translator Training. John Benjamins Publishing Co., 2009. P. 286.

5. Комиссаров В.Н. Современное переводоведение: учебное пособие. М.: ЭТС, 2002. 424 с.

6. Барменкова О.И. Видеозанятия в системе обучения иностранной речи // Иностранные языки в школе.- 1999. -№3.- С. 20- 25.

7. Носкова Т.Н. Аудиовизуальные технологии в образовании / Т.Н.Носкова.- СПб.: СПбГУКиТ, 2004.- 197 с.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Калдыбекова А.Е., Касымбекова Н.С. ЖОО-ДА ШЕТ ТІЛІ САБАҒЫНДА АУДИОВИЗУАЛДЫ МӘТІНДІ ҚОЛДАНУ. Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы. 2020;59(4):52-61. https://doi.org/10.47649/vau.2020.v59.i4.07

For citation:


Kaldybekova A.E., Kasymbekova N. THE USE OF AUDIOVISUAL TEXT IN FOREIGN LANGUAGE LESSONS AT UNIVERSITY. Bulletin of the Khalel Dosmukhamedov Atyrau University. 2020;59(4):52-61. (In Kazakh) https://doi.org/10.47649/vau.2020.v59.i4.07

Қараулар: 1472


ISSN 2077-0197 (Print)
ISSN 2790-332X (Online)