Preview

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ОБНОВЛЕНИЕ ПРЕДМЕТНОЙ ГРАМОТНОСТИ ПЕДАГОГА КАК НЕОБХОДИМОСТЬ СОВЕРШЕНСТВОВАНИЯ ЕГО ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ

https://doi.org/10.47649/vau.2020.v59.i4.08

Толық мәтін:

Аңдатпа

Мақалада педагогтың кәсіби құзыреттілігін жетілдіру үшін оның пәндік сауаттылығын жаңарту қажеттілігі көрсетілген. Пәндік сауаттылық ұғымы, оның педагог ретінде кәсіби құзыреттілігін жетілдірудегі және мектеп оқушыларын оқыту сапасын арттырудағы рөлі мен орны ашылды. Білім беруді дамытудың қазіргі жағдайында, педагогтардың алдына білім беру сапасын арттыру мақсаты қойылған кезде, пән мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігінің жұмысын дұрыс бағыттау маңызды. Қабілетті және дарынды балаларды оқыту мәселесі барған сайын үлкен мәнге ие, осыған байланысты қазіргі кездегі педагогтың пәндік сауаттылығына ерекше талаптар қойылады. Бұл тағы да бүгінгі ЖОО-ның мәселесі. ЖОО-да маман оқытуда табысты студенттермен жұмыс мазмұнының ерекшеліктері ашылуы керек, болашақ маманға білім алушылардыңқабілеттерін ашудың әдістемелері, технологиялары, оқушылардың өзіндік ерекшеліктерін, бейімділігін зерделеу тәсілдері және осыған байланысты әр оқушыны оқыту үдерісінде қажетті жағдайлар жасалуы керек. Мұнымен педагогтың пәндік сауаттылығының жоғары дәрежесі, сондай-ақ оның психологиялық-педагогикалық құзіреттілігі анықталады. Мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін дамыту педагогикалық үдерістің жүзеге асырылуын, оқушылардың технологиялық, коммуникативтік және жеке компоненттерін қалыптастыруды ескере отырып, білім беру үдерісін жобалау және ұйымдастыру дағдыларын меңгеруін қамтамасыз етеді.

Авторлар туралы

Е. Васильева
КГАУ ДПО «Красноярский краевой институт повышения квалификации и профессиональной переподготовки работников образования
Ресей


С. Крохмаль
КГАУ ДПО «Красноярский краевой институт повышения квалификации и профессиональной переподготовки работников образования
Ресей


Е. Попова
ФГАОУ ВО «Сибирский федеральный университет»
Ресей


О. Сартене
ФГАОУ ВО «Сибирский федеральный университет»
Ресей


Әдебиет тізімі

1. Поташник М.М. Левит М.В. Как помочь учителю освоить ФГОС: пособие для учителей, руководителей школ и органов образования. - М.: Педагогическое общество России. 2015. - 320 с.

2. Александров И.И., Александров А.И. Методы решения арифметических задач. Под ред. И.К.Андронова. - М.: Государственное учебно-педагогического издательства министерства просвещения РСФСР, 1953. - 76 с.

3. Хинчин А.Я. Педагогические статьи. Под ред. Б.В.Гнеденко. - М.: Издательство академии педагогических наук, 1963. - 204 с.

4. Васильева Е.Н. Теория и практика подготовки педагога к инновационной деятельности в системе повышения квалификации: монография. - Ростов-на-Дону: Легион-М, 2018. - 222 с.

5. Васильева Е.Н. Теория и практика подготовки педагога к инновационной деятельности. - LAPLAMBERT Academic PublishingRU, 2018. - 245 с.

6. Вершловский С.Г. Педагог эпохи перемен, или Как решаются сегодня проблемы профессиональной деятельности учителя. М.: Сентябрь, 2002

7. Дьяченко В.К. Развивающее обучение и новейшая педагогическая технология. Красноярск: 1998

8. Технология критического мышления. // Лучшие страницы педагогической персы. 2001. №1.

9. Васильева Е.Н. Технология коллективного обучения: Инновационная педагогическая деятельность: Учебно-методическое пособие. / под.ред. А.К. Кагазбаевой, Г.М. Кусаинова. - Алматы: Изд-во «Эверо», 2019. -292с.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Васильева Е.Н., Крохмаль С.В., Попова Е.А., Сартене О.Т. ОБНОВЛЕНИЕ ПРЕДМЕТНОЙ ГРАМОТНОСТИ ПЕДАГОГА КАК НЕОБХОДИМОСТЬ СОВЕРШЕНСТВОВАНИЯ ЕГО ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ. Вестник Атырауского университета имени Халела Досмухамедова. 2020;59(4):62-67. https://doi.org/10.47649/vau.2020.v59.i4.08

For citation:


Vasilyeva E., Krokhmal S., Popova E., Sartene O. UPDATING THE TEACHER'S SUBJECT LITERACY AS A NECESSITY FOR IMPROVING HIS PROFESSIONAL COMPETENCE. Bulletin of the Khalel Dosmukhamedov Atyrau University. 2020;59(4):62-67. (In Russ.) https://doi.org/10.47649/vau.2020.v59.i4.08

Қараулар: 511


ISSN 2077-0197 (Print)
ISSN 2790-332X (Online)