Preview

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

СИСТЕМА РАБОТЫ МЕТОДИЧЕСКОГО ОБЪЕДИНЕНИЯ УЧИТЕЛЕЙ Г. ЯКУТСКА ПО ОСВОЕНИЮ КСО В РАМКАХ ФОРМИРОВАНИЯ УНИВЕРСАЛЬНЫХ УЧЕБНЫХ ДЕЙСТВИЙ

https://doi.org/10.47649/vau.2020.v59.i4.10

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада Саха Республикасы (Якутия) Якутск қаласындағы математика мұғалімдерінің ұжымдық оқыту әдісін игерудегі кәсіби деңгейін арттыру бойынша жұмыс тәжірибесі келтірілген. Мұғалімдермен әдістемелік жұмыс жүйесінің негізі әр мұғалімді әртүрлі деңгейдегі шығармашылық қоғамдастыққа қосатын жүйелі-әрекеттік тәсіл болып табылады. Қазіргі мектепте сыни, шығармашылық қайта ойлау және ғылым жетістіктері мен озық педагогикалық тәжірибені қолдана отырып, оның жаңа тәсілдерін, оқыту технологияларын, оның ішінде ҰОӘ-ін игеру арқылы өз қызметінің мазмұнын жаңарта алатын мұғалімге деген қажеттілік артты. Сонымен қатар, бұл оқу орындарына үлкен жауапкершілік жүктейді, педагогтардан жан-жақты педагогикалық эрудицияны, оқу процесінің ғылыми негіздері саласында терең білімді, оқытуды, тәрбиелеуді ұйымдастыру мен әдістемесін, оқушыларды дамытуды, кәсіби және педагогикалық шеберліктің жоғары деңгейін талап етеді. Осыған байланысты әдістемелік бірлестік аясында ғылыми-әдістемелік жұмысты ұйымдастыру мұғалімнің кәсіби деңгейін арттыруға тиімді көмек көрсетуге бағытталған. Мұғалім оқушыларды оқытудың жаңа тәсілдері, жаңа технологиялары туралы уақтылы ақпарат алуға, сондай-ақ практикада туындайтын мәселелерді талқылауға және олардың шешімдерін табуға, өзгермелі жағдайларда, оның ішінде ҰОӘ игеру кезінде өзі құратын оқыту жүйесінің мазмұнын анықтауға және ерекшеліктерін зерттеуге мүмкіндік алуы керек.

Авторлар туралы

Н. Будищева
МОУ СОШ №33
Ресей


Г. Кусаинов
«Центр педагогического мастерства» АОО «Назарбаев Интеллектуальные школы»
Қазақстан


Б. Абыканова
Атырауский университет имени Х.Досмухамедова
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. Гусев В.А. О комплексной подготовке учительских кадров и их профессиональной компетентности //Проблемы совершенствования профессионально-методической подготовки учителей математики: сборник статей. - Якутск: Изд-во Якутского университета, 2007. - Вып. 1. - С.7-12.

2. Ильенко Л.П. Новые модели методической службы в образовательных учреждениях. - М.: АРКТИ, 2003.-55с.

3. Ильина Н.Ф. Непрерывное педагогическое образование: обновление в контексте регионального развития. - Красноярск, 2013.- С.193-219.

4. Поташник М.М. Управление профессиональным ростом учителя в современной школе. -М.: Педагогическое общество России, 2011. - 446с.

5. Сыромятникова Л.М. Настольная книга завуча: Методическая работа в школе. -М.: Глобус, 2009.-С.16-138.

6. Муравин Г.К. Математика. 5 кл.: учебник для общеобразовательных учреждений/ Г.К. Муравин, О.В. Муравина. - М.: Дрофа, 2012. - 318 с.

7. Поташник М.М. Левит М.В. Как помочь учителю освоить ФГОС: пособие для учителей, руководителей школ и органов образования. - М.: Педагогическое общество России. 2015. - 320 с.

8. Васильева Е.Н., Попова Е.А. Формирование универсальных учебных действий в процессе обучения математике основной школы средствами УМК: программа повышения квалификации.- Красноярск: КК ИПКиППРО, 2014.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Будищева Н.Н., Кусаинов Г.М., Абыканова Б.Т. СИСТЕМА РАБОТЫ МЕТОДИЧЕСКОГО ОБЪЕДИНЕНИЯ УЧИТЕЛЕЙ Г. ЯКУТСКА ПО ОСВОЕНИЮ КСО В РАМКАХ ФОРМИРОВАНИЯ УНИВЕРСАЛЬНЫХ УЧЕБНЫХ ДЕЙСТВИЙ. Вестник Атырауского университета имени Халела Досмухамедова. 2020;59(4):77-83. https://doi.org/10.47649/vau.2020.v59.i4.10

For citation:


Budisava N., Kussainov G., Abykanova B. THE SYSTEM OF METHODOLOGICAL ASSOCIATION OF TEACHERS IN YAKUTSK ON DEVELOPMENT OF CWT WITHIN THE FRAMEWORK OF UNIVERSAL EDUCATIONAL ACTIVITY FORMATION. Bulletin of the Khalel Dosmukhamedov Atyrau University. 2020;59(4):77-83. (In Russ.) https://doi.org/10.47649/vau.2020.v59.i4.10

Қараулар: 334


ISSN 2077-0197 (Print)
ISSN 2790-332X (Online)