Preview

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

БАЛАЛАРДЫ ШЕТЕЛ ТІЛІНДЕ ЕРТЕ ОҚЫТУДЫҢ КЕЙБІР ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ

https://doi.org/10.47649/vau.2020.v59.i4.13

Толық мәтін:

Аннотация

Балалардың оқуға психологиялық дайындығының проблемасы әрқашан өзекті болды, өйткені балалардың болашақтағы дамуы мен білімінің жетістігі оны шешу әдістеріне байланысты, бұл олардың еңбек нарығындағы бәсекеге қабілеттілігінің ғана емес, сонымен қатар олардың кейінгі өмірдегі жетістіктерінің кілті болып табылады. Қазіргі уақытта білім беруді ертерек бастау үрдісі байқалады, өйткені көптеген ата-аналар бұл процесті 3-4 жастан бастайды.Осы орайда, бұл мақаланың мақсаты - баланың жалпы ерте білім алуға және оның ішінде шет тілін ерте үйренуге психологиялық дайындығының негізгі компоненттерін олардың даралық және жеке қасиеттерін анықтау арқылы сипаттау. Жұмыста балалардың оқуға психологиялық дайындығының негізгі компоненттеріне қатысты ресейлік және шетелдік ғалымдардың зерттеу нәтижелері қарастырылды. Мақалада балалардың оқуға психологиялық дайындығының негізгі компоненттері көрсетілген: жеке, интеллектуалды, эмоционалды-ерік және физиологиялық. Бұл компоненттер баланың психикалық дамуының кез-келген күрделіліктегі бағдарлама бойынша, шетел тілін ерте бастаудың мақсаттылығы баланың жасына емес, оның жеке ерекшеліктеріне және оқуға дайындық деңгейіне байланысты деген тұжырым жасалған, сонымен қатар баланың шет тілін ерте үйренуге дайындығын анықтауға арналған практикалық кеңестер берілген.

Авторлар туралы

Ж. Н. Сабирова
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
Қазақстан


А. Т. Шеркешбаева
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. Божович Л. И. Личность и ее формирование в детском возрасте: психологическое исследование. - М.: Просвещение, 2008. - с. 386-389

2. Эльконин Д.Б.Детская психология: учеб.пособие для студ. высш. учеб. заведений. - М.: Издательский центр «Академия», 2007. - 384 с.

3. Кравцова Е.Е.Психологияипедагогика.Краткий курс:учебное пособие.- Москва: Проспект, 2016. - 320 с

4. Нижегородцева Н.В., Шадриков В.Д. Психолого-педагогическая готовность ребенка к школе. - М.: Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 2001. - 256 с.

5. Выготский Л.С. Собрание сочинений: в 6 т. / гл. ред. А.В. Запорожец. - М.: Педагогика, 1982-1984. - Т. 2. - С. 230.

6. Диагностика готовности ребенка к школе (определение школьной зрелости по тесту Керна-Йирасека). -http://strana-znaek.ru/podgotovka-k-shkole/stati/index.php?ID=23

7. Выготский Л.С. Педагогическая психология. - М.: Астрель, 2008. - С. 189.

8. Дубровина И.В. Практическая психология образования. - СПб.: Питер, 2004. - 592 с. - URL: http://klex.ru/7sd.

9. Матвиенко Л.М. Раннее обучение детей иностранному языку: теория и практика // Концепт научно-методический электр.журнал.2018, №6. стр.347-356


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Сабирова Ж.Н., Шеркешбаева А.Т. БАЛАЛАРДЫ ШЕТЕЛ ТІЛІНДЕ ЕРТЕ ОҚЫТУДЫҢ КЕЙБІР ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ. Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы. 2020;59(4):95-101. https://doi.org/10.47649/vau.2020.v59.i4.13

For citation:


Sabirova Zh., Sherkeshaeva A. SOME PSYCHOLOGICAL ASPECTS OF EARLY TEACHING OF A FOREIGN LANGUAGE TO CHILDREN. Bulletin of the Khalel Dosmukhamedov Atyrau University. 2020;59(4):95-101. (In Kazakh) https://doi.org/10.47649/vau.2020.v59.i4.13

Қараулар: 604


ISSN 2077-0197 (Print)
ISSN 2790-332X (Online)