Preview

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

Болашақ педагог-психологтардың рефлексиясын дамытудың педагогикалық шарттары

https://doi.org/10.47649/vau.2021.v61.i2.05

Толық мәтін:

Аннотация

Бұл мақалада болашақ педагог-психологтардың рефлексиясын дамытудың педагогикалық шарттары теориялық талдаулар арқылы ашып көрсетіледі. Қазіргі заманғы педагогика және психология ғылымында рефлексия мәселесі субъектінің ішкі психикалық актісі мен күйін тану процесі ретінде тереңірек түсінуді қажет етеді. Сондықтан рефлексияның ішкі табиғатын, құрылымын және оны дамыту мүмкіндігін теориялық, практикалық және әдістемелік деңгейде зерттеудің қажеттілігі қарастырылып отырған рефлексия ұғымының өзектілігін айқындай түседі. Рефлексия ұғымының (оның өзіне тән сипаттамасын) және оны дамыту ерекшеліктерін талдау негізінде болашақ педагог-психологтардың рефлексиясын дамытудың педагогикалық шарттары ретінде рефлексивті іс-әрекетті ұйымдастыру, рефлексивті ортаны қалыптастыру, рефлексиялық ісәрекетке қатысушылардың субъектаралық қарым-қатынасын белсендіру, рефлексивтілікті өзектендіру, бөліп көрсетіледі. Болашақ педагог-психологтардың рефлексиясын дамытудың педагогикалық шарттары барысында өзіндік «Мен» туралы түсініктері кеңейеді. Олар өзінің іс-әрекетіне қатысты рефлексивті болады және өз сезімдері мен тәжірибесін талқылауда белсенділік көрсетеді, сонымен қатар өзінің абырой-беделі мен ішкі әлеуетін ашады. Осы тұрғыдан алғанда мақалада болашақ педагог-психологтарды кәсіби даярлауда тиімді нәтиже беретін жолдардың бірі – рефлексиясын дамытуда педагогикалық шарттар міндеттері көкейкесті мәселе болып табылатындығы жайлы мазмұндалады.

Автор туралы

К. О. Казиев
Х. Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
Қазақстан

Атырау қ, 060011.



Әдебиет тізімі

1. Ертарғынқызы Д. Жоғары мектепте болашақ әлеуметтік педагогтардың кәсіби иделын қалыптастыру жүйесі 6D012300: док. PhD ... дис. – Алматы, 2017. – 152 б.

2. Ипполитова Н.В. Сущность и функции методологического подхода в педагогическом исследовании // Преподаватель XXI век. – 2011. – Т. 1, №3. – С. 57-60.

3. Казиев К.О. Болашақ педагог-психологтардың рефлексиясын дамытудың ғылыми негіздері 6D010300: док. PhD ... дис. – Нұр-Сұлтан, 2020. – 164 б.

4. Казиев К.О. Рефлексияны дамытудың негіздері. Оқу құралы-Атырау, 2019-128 б

5. Ермакова Г.Г. Педагогические условия развития профессиональной рефлексии педагога: дис. ... канд. пед. наук. 13.00.01. – Оренбург, 1999. – 153 с.

6. Бизяева А.А. Психология думающего учителя: педагогическая рефлексия Псков: ПГПИ им.С.М.Кирова 2004. – 216 стр

7. Сапаргалиева А.Ж. Совершенствование профессиональной подготовки педагога-психолога как специалиста помогающих профессий; дис. док. PhD 6D010300 Талдыкорган, 2015. – 165 б.

8. Волынкин В.И. Основы саморазвития личности: учеб. пос. – Астрахань: Из-во «Сорокин Роман Васильевич», 2012. – 52 с.

9. Маралов В.Г. Основы самопознания и саморазвития: учеб. пособие. – Изд. 2-е, стер. – М.: Академия, 2004. – 250 с.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Казиев К.О. Болашақ педагог-психологтардың рефлексиясын дамытудың педагогикалық шарттары. Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы. 2021;61(2):35-41. https://doi.org/10.47649/vau.2021.v61.i2.05

For citation:


Kaziyev K. Pedagogical conditions for the development of future teachers-psychologists' reflection. Bulletin of the Khalel Dosmukhamedov Atyrau University. 2021;61(2):35-41. (In Kazakh) https://doi.org/10.47649/vau.2021.v61.i2.05

Қараулар: 608


ISSN 2077-0197 (Print)
ISSN 2790-332X (Online)