Preview

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

КОММУНИКАЦИЯНЫҢ ҰЙЫМНЫҢ ТИІМДІ ҚЫЗМЕТІНЕ ӘСЕРІ

https://doi.org/10.47649/vau.2021.v62.i3.09

Толық мәтін:

Аннотация

Қазіргі кезеңде адам қызметінің барлық салаларында ақпарат пен коммуникацияның маңызы үнемі өсіп келе жатқаны белгілі, бұл әлеуметтік – экономикалық сипаттағы өзгерістерге, технология мен технология саласындағы жаңа жетістіктердің пайда болуына және ғылыми зерттеулердің нәтижелеріне байланысты. Мақала коммуникацияның маңыздылығын және байланыс процестерінің ұйым қызметіне әсерін зерттеуге арналған. Коммуникация ұйым өмірінде маңызды орын алады және жеке адамдар мен топтарға үлкен әсер етеді. Коммуникация - ақпаратты бір адамнан екінші адамға беру, адамның идеяларды, ойларды, сезімдер мен құндылықтарды басқа адамдарға жеткізуінің бір тәсілі. Бүгінгі таңда коммуникациялар басқарушылық қызметтің барлық негізгі түрлерінде маңызды рөл атқарады. Басқару әрекеттерін жүзеге асыру кезінде байланыс ұйымның басқару жүйесіндегі байланыстырушы процесс болып табылады. Байланыс тек нарықтағы кәсіпорын үшін ғана емес, сонымен бірге осы кәсіпорында жұмыс істейтін адамдардың болашағы үшін, бүкіл елдің жаһандық деңгейде әл-ауқаты үшін маңызды. Қазіргі заманғы ұйымдардың жұмыс істеуі мен дамуындағы коммуникативті өзара әрекеттестіктің рөлі ұйымдағы оңтайлы қолайлы байланыс процестерін жүргізу үшін ұйым ішінде де, ұйым мен оның ортасы арасындағы байланысты басқару мәселесін бірінші орынға қояды. Іс жүзінде тиімді коммуникациялар ұйым алдында тұрған мақсаттарға табысты қол жеткізудің негізгі қажетті шарты болып табылады.

Авторлар туралы

I. Zholmagambetova
L.N.Gumilyov Eurasian National University
Қазақстан


Sh. Turmakhanbetova
L.N.Gumilyov Eurasian National University
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. Shepel V. M. Communication Management: a textbook for higher educational institutions. Moscow: Birlik publ., 2003. - 415s.

2. Mardas A. N., Mardas O. A. organizational management."No," I said.: Peter, 2003. - 336 P.

3. Meskon M. H., Albert M., Hedoury F.: fundamentals of management. - M

4. Knyshova E. N. Management: a textbook. - Moscow: infra-Moscow, 2003. - 304 P.

5. Vikhansky O. S., Naumov A.I.Management: Textbook. Moscow: Economist, 2004. - 528 P.

6. Avdeev V. V. Personnel Management: Team Building Technology: a textbook. Moscow: Finance and statistics, 2003. - 544 P.

7. Volkogonova O. D., Zub A. T. psychology of management: textbook. Mosc ow: forum: infra-Moscow, 2005. - 352 P.

8. Safina A.A. Communication management: textbook - Kazan: Publishing House Kazan. university, 2015. - 104 p.

9. Bolshunov A.Ya., Kiseleva N.I., Marchenko G.I., Novikov A.V., Tyurikov A.G., Chernyshova L.I., Business communications: textbook - M.: Financial University, Department of Sociology, 2018 - 338 p.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Zholmagambetova I., Turmakhanbetova Sh. КОММУНИКАЦИЯНЫҢ ҰЙЫМНЫҢ ТИІМДІ ҚЫЗМЕТІНЕ ӘСЕРІ. Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы. 2021;62(3):76-84. https://doi.org/10.47649/vau.2021.v62.i3.09

For citation:


Zholmagambetova I., Turmakhanbetova Sh. THE IMPACT OF COMMUNICATIONS ON EFFECTIVE OPERATION OF AN ORGANIZATION. Bulletin of the Khalel Dosmukhamedov Atyrau University. 2021;62(3):76-84. https://doi.org/10.47649/vau.2021.v62.i3.09

Қараулар: 625


ISSN 2077-0197 (Print)
ISSN 2790-332X (Online)