Preview

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІНДЕГІ МОТИВАЦИЯНЫҢ ЖАЛПЫ ТҮСІНІГІ

https://doi.org/10.47649/vau.2022.v65.i2.07

Толық мәтін:

Аннотация

Мотивация мәселесі педагогика мен психологиядағы негізгі, іргелі мәселелердің бірі болып табылады. Оны зерттеуге көптеген отандық және шетелдік зерттеушілер берілген. Мотивация кез келген қызметте (спорт, кітап оқу, тіл үйрену және т.б.) маңызды құрамдас бөлігі болып табылады және барлық пәндер үшін үлкен қызығушылық тудырады. Мотивациялық компонент әрбір сабақта болуы керек, өйткені оның арқасында оқушы тақырыпты түсінеді, білім алады, ой-өрісі кеңейеді. Мотивация оқуға, жаңа білім алуға деген ұмтылыспен тікелей байланысты. Бұл мақалада мотивацияның түрлері мен категориялары, мотив пен сабақ мақсатының арақатынасы да қарастырылады.

Оқудағы мотивацияның негізгі рөлдерінің бірі – оқушының оқытылатын нәрсенің болашақ мамандығымен, мансаптық өсумен және т.б. байланысы туралы нақты түсінігі. Соңғы онжылдықтарда игерілетін мамандыққа қарамастан, ағылшын тілін үйрену сұранысқа ие болды. Бұл тілді үйренудің негізі тек мотивация болады, ол студенттің кәсіби өсуімен одан әрі таныстыруымен байланысты. Зерттеулер көрсеткендей, студенттің ынтасы материалды оқу барысында әрқашан бола бермейді. Көбінесе ол азаяды немесе мүлдем жоғалады. Бұл мәселелердің тәжірибесі мен шешімі мақалада қарастырылды.

Автор туралы

A. N. Kuvanbakieva
AOЕ «Nazarbayev Intellectual schools» Nur-Sultan
Қазақстан

Nur-Sultan, 010000



Әдебиет тізімі

1. Асеев В.Г. Мотивация поведения и формирования личности. – М., 1976. – 121 с.

2. Зимняя И.А. Психология обучения иностранным языкам в школе. – М.: Просвещение, 1999. – с. 148.

3. Божович Л.И. Избранные психологические труды: Проблемы формирования личности / Л.И. Божович; ред. Д.И. Фельдштейн. – М.: Международная педагогическая академия, 1995. – 387 с.

4. Маслоу А. Мотивация и личность. – М.: Евразия, 1998. – 189 с.

5. Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии. – СПб.: Питер, 2000. – 350 с.

6. Ильин Е.П. Мотивы и мотивация. – СПб.: Питер, 2002. – 210 с.

7. Словарь практического психолога. Под ред. С.Ю. Головина. – М.: Харвест, 1998. – 412 с.

8. Выготский Л.С. Собрание сочинений в 6 т.: Т.2. Проблемы общей психологии. – М.: Педагогика, 1982. – 504 с.

9. Ковалев В.И. Мотивы поведения и деятельности / В.И. Ковалев. – М.: Наука, 1988. – 192 с.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Kuvanbakieva A.N. БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІНДЕГІ МОТИВАЦИЯНЫҢ ЖАЛПЫ ТҮСІНІГІ. Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы. 2022;65(2):52-58. https://doi.org/10.47649/vau.2022.v65.i2.07

For citation:


Kuvanbakieva A.N. THE GENERAL CONCEPT OF MOTIVATION AS AN OPTIMIZATION FACTOR IN THE EDUCATIONAL PROCESS. Bulletin of the Khalel Dosmukhamedov Atyrau University. 2022;65(2):52-58. https://doi.org/10.47649/vau.2022.v65.i2.07

Қараулар: 371


ISSN 2077-0197 (Print)
ISSN 2790-332X (Online)