Preview

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЖОБАЛЫҚ ІС-ӘРЕКЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУ

https://doi.org/10.47649/vau.2022.v66.i3.05

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада бастауыш сынып оқушыларының жобалық іс-әрекетін ұйымдастырудың көкейкестілігі негізделді, ғылыми-зерттеу жұмысының мақсаты, нысаны, пәні, болжамы, міндеттері тұжырымдалды, зерттеу әдістері, әдіснамалық негіздері, нәтижелерінің практикалық маңызы сипатталды және зерттеу нәтижелерінің тәжірибеге ендірілуі туралы мәліметтер келтірілді. Зерттеу мәселесі бойынша арнайы әдебиеттерді талдау ғылымда негізінен жобаның категориялық жағы және тұтастай алғанда жобалық іс-әрекетті ұйымдастыру процесі қарастырылғаны жазылған. Білімді ақпараттандыру жағдайында компьютерлік ақпараттық технологиялар көрсетілген. Алайда, жобаларды дайындауда жаңа технологияларды қолдану жеткіліксіз зерттелген және компьютерлік ақпараттық технологияларды қолдана отырып, бастауыш сынып оқушыларының жобаларды дайындаудың педагогикалық процесі мүлдем зерттелмеген және меңгеру сауаттылық ретінде қарастырылады.
Мақалада бастауыш мектепте жобалық іс-әрекетті жүзеге асыру жағдайына сипаттамалар беріліп, бастауыш сынып оқушыларының жобалық іс-әрекетін ұйымдастырудың бағыттары мен мазмұны дәйектеледі. Жобалық іс-әрекет бастауыш сынып оқушыларының оқытудың белсенді тәсілі ретінде қазіргі кездегі өзекті мәселелердің бірі болып, әрі қарай зерттеуді талап етеді. Бастауыш сынып оқушыларының жобалық іс-әрекетін оқу-тәрбие процесінде ұйымдастыру бойынша тәжірибелік-эксперимент жұмысы барысында оқу-тәрбие процесінде ұйымдастырудың нәтижелері талдауға алынып, жобалық іс-әрекетін ұйымдастыру бағдарламасын жүзеге асырудың жолдары және ұйымдастыру бойынша тәжірибелік-эксперимент жұмысының нәтижелері қорытындыланады.

Авторлар туралы

Р. К. Дюсембинова
Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті
Қазақстан

Райфа Дюсембинова - педагогика ғылымдарының докторы, Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі кафедрасының профессоры

Қарағанды қ



Қ. Тілеужанова
І. Жансүгіров атындағы Жетісу университеті, И. Жансүгіров көшесі
Қазақстан

Құралай Тілеужанова - педагогика ғылымдарының кандидаты, шығармашылық оқыту білім беру бағдарламасының оқытушы-дәріскері

Талдықорған қ.



И. К. Бакирова
Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды университеті
Қазақстан

Индира Бакирова - педагогика ғылымдарының магистрі, Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі кафедрасының аға оқытушысы

Қарағанды қ., 100026



Әдебиет тізімі

1. Мемлекет басшысы Қ.Ж. Тоқаевтың Қазақстан халқына Жолдауы «Халық бірлігі және жүйелі реформалар – ел өркендеуінің берік негізі». 01 қыркүйек 2022 ж. [Электрондық ресурс] – URL: https://www.akorda.kz/ kz/ memleket-basshysy-kasym-zhomart-tokaevtynkazakstan-halkyna-zholdauy-183555 (қаралу уақыты: 20.07.2022)

2. Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность. М.: Политиздат. — 2016. — 304 с.

3. Куревина O.A. Путешествие по радуге: Тетрадь для развития образного мышления и эстетического вкуса детей 4-6 лет. М.: Аркти. — 2017. — 9 с.

4. Петерсон Л.Г., Кочемасова Е.Е. Игралочка: Практический курс математики для дошкольников. М: Баласс. — 2016. — 176 с.

5. Симановский А.Э. Развитие способности к интеллектуальному творчеству у младших школьников. — М.: Издательство Московского психолого-социального института. Воронеж: Издательство НПО «МОДЭК». — 2017. — 272 с.

6. Карбозова Ж.Ж. Подготовка будущих учителей к проектированию электронных образовательных ресурсов: дис.канд.пед.наук: 13.00.08. — Душанбе. — 2017. — 175 с.

7. Жұмабаева А.М. Жаңа тұрпатты мұғалiмдi қалыптастыруда ақпараттық технологияларды қолданудың педагогикалық шарттары: 13.00.01: пед.ғыл.канд.дис. — Түркiстан. — 2019. — 150 б.

8. Сиргебаева С.Т. Педагогические условия применения информационных технологий в высших учебных заведениях (на примере английского языка): дис.канд. пед. наук: 13.00.02. — Алматы. — 2017. — 132 с.

9. Ташимова Л.А. Болашақ мұғалімдерді ақпараттық-компьютерлік технологияны кәсіби іс-әрекеттерде пайдалануға даярлау: 13.00.08: пед. ғыл. канд. дис. — Алматы. — 2017. — 65 б.

10. Дьюи Дж. Школы будущего. Берлин: Госуд. Изд-во. РСФСР. 2018. — 178 с.

11. Килпатрик В.Х. Метод проектов. Применение целевой установки в педагогическом процессе. — J1.: Брокгауз-Ефрон. — 2018. — 10 с.

12. Новоселова С.Л. Развитие мышления в раннем возрасте. — М.: Педагогика. — 2018. — 131 с.

13. Шульгин В.Н. Педагогика переходной эпохи. На путях к новой школе. — 2019. — №9. — С. 62-97.

14. Коменский Я.А., Локк Д., Руссо Ж.Ж., Песталоцци И.Г. Педагогическое наследие. — М.:— 2017. — 332 с.

15. Коллингс Е. Опыт работы американской школы по методу проектов. Зеленко. — Новая Москва. — 2018. — 286 с.

16. Шацкий С.Т. Избранные педагогические сочинения в 2-х т. Т1. — М.: Педагогика. — 2019. — С. 30.

17. Чечель И.Д. Метод проектов, или Попытка избавить учителя от обязанностей всезнающего оракула. Директор школы. — 2017. — №3. — С. 11-17.

18. Сергеев И.С. Как организовать проектную деятельность учащихся: Практическое пособие для работников общеобразовательных учреждений. - 3-е изд., испр. и доп. — М.: АРКТИ. — 2017. — 80 с.

19. Пахомова Н.Ю. Метод учебного проекта в образовательном учреждении: Пособие для учителей и студентов педагогических вузов. 3-е изд., испр. и доп. — М.: АРКТИ. — 2017. — 112 с.

20. Подласый И.Л. Педагогика начальной школы: Учебное пособие для ученика педагогических колледжей — М.: Гуманит. изд. центр Владос. — 2017. — 400 с.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Дюсембинова Р.К., Тілеужанова Қ., Бакирова И.К. БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЖОБАЛЫҚ ІС-ӘРЕКЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУ. Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы. 2022;66(3):51-63. https://doi.org/10.47649/vau.2022.v66.i3.05

For citation:


Dyusembinova R., Tuleuzhanova K., Bakirova I. ORGANIZATION OF PROJECT ACTIVITIES OF PRIMARY SCHOOL STUDENTS. Bulletin of the Khalel Dosmukhamedov Atyrau University. 2022;66(3):51-63. (In Kazakh) https://doi.org/10.47649/vau.2022.v66.i3.05

Қараулар: 703


ISSN 2077-0197 (Print)
ISSN 2790-332X (Online)