Preview

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУ КАФЕДРАЛАРЫНЫҢ АҒЫЛШЫН ӘДЕБИЕТІ ПӘНІНІҢ СИЛЛАБУСЫ ҮШІН ҰСЫНЫЛАТЫН ТАҚЫРЫПТАРЫ

https://doi.org/10.47649/vau.2022.v66.i3.04

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада университетте ағылшын әдебиетінің курстарында ұсынылатын тақырыптарға шолу жасалады. Тілді оқытуда көркем әдебиетті шынайы материал ретінде пайдаланудың көптеген артықшылықтары бар, мысалы, оқушылардың мәдениетаралық құзыреттілігін дамыту, жеке қатысу, оқытылатын тілді меңгеруге кәсіби назар аудару, шығармашылық, сыни және аналитикалық ойлау, аударма, сөйлеу және қарым-қатынас дағдылары. Тиісінше, бұл зерттеудің мақсаты- мемлекеттік университеттердің ресми веб-сайттарында ағылшын әдебиеті курстарының оқу жоспарлары бар екенін зерттеу, сонымен қатар ELT бағдарламаларында ағылшын әдебиеті курстарының ең қолайлы тақырыптарын анықтау. Сапалы деректерді жинау аясында осы курстардың ең қолайлы тақырыптарын табу үшін 59 мемлекеттік университеттің онлайн оқу бағдарламалары зерттелді. Зерттеу нәтижелері бойынша 59 университеттің тек 37 университетінде «I және II ағылшын әдебиеті курстары» онлайн бағдарламалары қол жетімді болды. 37 университеттің ағылшын әдебиеті курстарының бағдарламаларында жалпы тақырыптар келтірілген. Ортағасырлық ағылшын әдебиеті — Джеффри Чосердің «Кентербери әңгімелері», ескі ағылшын кезеңі — «Беовульф» және Элизабет дәуірі — Шекспир ең танымал тақырыптардың бірі, ал ортағасырлық кезең: тарихи, әлеуметтік, әдеби оқиғалар, қазіргі ағылшын әдебиеті, 20 ғасыр әдебиеті ең қолайлы тақырыптар болды. Зерттеудің қорытынды бөлімінде университеттердің ELT факультеттеріндегі ағылшын әдебиеті курстарының оқу жоспарлары бойынша кейбір ұсыныстар берілген.

Авторлар туралы

К. Сезур
Чанакале Онсекиз Март Университеті
Түркия

Куршат Сезур - қауымдастырылған профессор, PhD

Чанаккале



А. Капрузоглу
Чанакале Онсекиз Март Университеті
Түркия

Айсын Капрузоглу - докторант

Чанаккале



Әдебиет тізімі

1. Obediat M. (1997). Language vs. literature: In English departments in the Arab world. English Teaching Forum. 35. Cambridge England: Cambridge University Press. 125 р.

2. Arıkan A. (2005). An evaluation of literature component of Hacettepe University English language teaching department. Hacettepe University Journal of Education. 29. Р. 27–33.

3. Gündüz N. (2005). A suggested syllabus for the course ‘‘Introduction to British Literature’’ at ELT departments. Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. (14). Р. 301–310.

4. Yüksel D. & İnan-Karagül, B. (2015). The place of literature in an English language teaching program: What do students think about it? The Reading Matrix: An International Online Journal. 15 (2). Р. 45–52.

5. Çıraklı M. Z. & Kılıçkaya, F. (2016). Literature courses in EFL curriculum: Pre-Service language teachers’ perceptions. Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi. 1 (3). Р. 11–15.

6. Yanç S. (2002). A suggested Advanced Reading Course syllabus for the first year (first term) students in ELT departments (Master’s thesis). Hacettepe University, Institute of Social Sciences, Ankara. Retrieved October 3. 38 р.

7. Çelik M. (2000). Self-reported needs of EFL students in terms of linguistic skills. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (19). Р. 50–57.

8. Gören S.Ç. (2008). An evaluation of the teaching English to young learners course in Gazi University ELT Department with reference to the new English language curriculum for primary education (Master’s Thesis). The Institute of Educational Sciences of Gazi University, Ankara, Turkey. Р. 99-120.

9. Yeşilel-Akman D.B. (2012). A suggested syllabus for the “effective communication skills” course for the pre-service English language teachers at Gazi University (Doctoral dissertationGazi University). Institute of Educational Sciences, Ankara. Retrieved October 3. Р. 91–95.

10. Doğan S.H., & Cephe P.T. (2018). A suggested syllabus for creative drama course in ELT. Journal of Language and Linguistic Studies. 14(2). Р. 305–324.

11. Akbay A., & Cesur K. (2019). Views on general knowledge elective courses of ELT departments: Suggested syllabus for diction course. Journal of Language and Linguistic Studies. 15(4). P. 1332-1354.

12. Cesur K., & Balaban S. (2020). Suggested syllabus for world Englishes and culture elective course at ELT departments. Focus on ELT Journal, 2(1). Р. 37-47.

13. Cesur K., & Bulanık F. (2020). EFL Teachers’ most preferred topics for the syllabus of the course “Teaching English to Young Learners”. Uluslararası Eğitim Spektrumu Dergisi. 2(1). Р. 25-37.

14. Noble H., & Mitchell G. (2016). Research made simple: What is grounded theory? Evidence-Based Nursing, 19(2). Р. 34–35.

15. Bowen G. (2009). Document analysis as a qualitative research method. Qualitative Research Journal. 9. Retrieved October 3. 101 р.

16. Swain L. & Hostetter A. (2022). Teaching “Beowulf”: Practical Approaches. Medieval Institute Publications. Retrieved October 3. Р. 75-78

17. Creative English Teacher (September 15, 2018). Five reasons for teaching Beowulf. Retrieved October 3. 88 р.

18. Bespoke ELA (2016). 3 reasons to teach Beowulf. Retrieved October 3. 56 р.

19. Field. R. (2005). Chaucer teaching in UK universities. Retrieved October 3. 35 р.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Сезур К., Капрузоглу А. АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУ КАФЕДРАЛАРЫНЫҢ АҒЫЛШЫН ӘДЕБИЕТІ ПӘНІНІҢ СИЛЛАБУСЫ ҮШІН ҰСЫНЫЛАТЫН ТАҚЫРЫПТАРЫ. Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы. 2022;66(3):40-50. https://doi.org/10.47649/vau.2022.v66.i3.04

For citation:


Cesur K., Karpuzoğlu A. SUGGESTED TOPICS FOR THE SYLLABUS OF ENGLISH LITERATURE COURSE IN ELT DEPARTMENTS. Bulletin of the Khalel Dosmukhamedov Atyrau University. 2022;66(3):40-50. https://doi.org/10.47649/vau.2022.v66.i3.04

Қараулар: 306


ISSN 2077-0197 (Print)
ISSN 2790-332X (Online)