Preview

Bulletin of the Khalel Dosmukhamedov Atyrau University

Advanced search

ШЕТ ТІЛІ САБАҒЫНДА АУЫЗША СӨЙЛЕУ ДАҒДЫЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ - ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС ПРОЦЕСІНІҢ ҚАЖЕТТІ ШАРТЫ

Abstract

This article discusses the importance of the formation and development of oral speech skills of students, giving priority to foreign language as a speech activity, means of intercultural communication.

About the Authors

Б. Тыныбаева
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау мемлекеттік университеті
Kazakhstan


Ш. Гибатоллаева
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау мемлекеттік университеті
Kazakhstan


References

1. Бакишева Л.Б. Шетел тілі сабағында ойын технологиясын қолдану // Мектептегі шет тілі - Иностранный язык в школе. - 2011. - № 4. - 7, 8-б.

2. Бақытов А., Жұманова Р. Шетел тілін үйренуде тілдескіш оқу құралдарының тиімділігі // Мектептегі шет тілі. - 2011. - № 4. - 23-25-б.

3. Болотов В.А., Сериков В.В. Компетентностная модель: от идеи к образовательной программе // Педагогика. - № 10. - 2003. - 45с.

4. Жұмаева Э.С. Ағылшын тілін оқытудағы жаңа ақпараттық технологияларды пайдаланудың тиімділігі. - Қызылорда: Санат, 2012. - 20-24-б.

5. Зимняя И. А. //Психология обучения иностранному языку в школе//. М., Просвещение, 1991, С 97-102.

6. Зимняя И.А.//Игра и ее роль в психическом развитии ребенка//. «Вопросы психологии» №6. 1992, С 42

7. Кан-Калик В.А. Учителю о педагогическом общении. - М.: Просвещение, 1987. - 190 с.

8. Кан-Калик В.А., Никандров Н.Д. Педагогическое творчество. - М.: Педагогика, 1990. - 83 с.

9. Колыхалова, Ольга Алексеевна, Махмурян, Каринэ Степанова. Учитесь говорить по-английский, фонетический практикум.-М.: ВЛАДОС, 2004-стр. 158-175.

10. Сматуллаева Б. Ағылшын тілінде əн үйренудің маңыздылығы // Ағылшын тілін оқыту əдістемелігі. - 2014. - № - 25, 26-б.

11. Хуторской А.В. Дидактическая эвристика. Теория и технология креативного обучения. - М.: Изд-во МГУ, 2003. - 416 с


Review

For citations:


 ,   . Bulletin of the Khalel Dosmukhamedov Atyrau University. 2018;51(4):83-90.

Views: 264


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2077-0197 (Print)
ISSN 2790-332X (Online)