Preview

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ШАҒЫН ЖИНАҚТЫ МЕКТЕП МҰҒАЛІМДЕРІН ҚАШЫҚТАН ОҚЫТУ ПРОЦЕСІН ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ МОДЕЛІ

https://doi.org/10.47649/vau.24.v74.i3.14

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада Discord платформасын пайдалана отырып, шағын жинақты мектептердің (ШЖМ) мұғалімдерін қашықтан оқытуды ұйымдастыру қарастырылады, оның артықшылықтары мен кемшіліктері ШЖМ-дегі қашықтан оқытудың қазіргі жай-күйі талданды және мұғалімдердің тиімді кәсіби дамуының педагогикалық моделінің қажеттілігі анықталды. Нәтижесінде әдебиетте тақырып бойынша көптеген зерттеулер бар екендігі анықталды, бірақ ұсынылған зерттеу оны шешудің жаңа тәсілін ұсынады, бұл қашықтықтан оқытуды жүзеге асыру үшін ресурстары мен мүмкіндіктері шектеулі шалғайдағы ауылдық мектептердегі мұғалімдер мен оқушыларға қолжетімділікті қамтамасыз етеді және маңызды әлеуметтікэкономикалық проблеманы жүзеге асыруға ықпал етеді. Сонымен бірге, ШЖМ оқу процесін ұйымдастырудағы қайшылықтар оның тиімділігіне кедергі келтіреді. Осыған байланысты педагогтарды сапалы кәсіби оқыту үшін педагогикалық жағдайларды әзірлеу өзектілігі туындайды, олар осындай оқытуды ұйымдастыру дағдыларына ие болуы керек және сонымен бірге туындайтын мәселелерді шеше алады.

Жобаны іске асыру барысында ШЖМ мұғалімдеріне арнайы арна құра отырып, Discord платформасында қашықтан оқыту технологияларын пайдалана отырып, олардың біліктілігін арттыру қажеттіліктерін анықтау үшін сауалнама жүргізілді. Модельді сынақтан өткізу нәтижелері қашықтан оқытуды синхронды және асинхронды режимде тиімді жүзеге асыруға болатындығын, білім алушылардың мотивациясын, білім сапасы мен дағдыларын арттыруға ықпал ететінін және т.б. ұсынылған зерттеу ұсыныстарын жаңа өнімдер мен қызметтерді әзірлеу үшін пайдалануға болатындығын көрсетті.

Авторлар туралы

Б. Т. Абыканова
Х.Досмұхамедова атындағы Атырау университеті
Қазақстан

Бакытгуль Абыканова – педагогика ғылымдарының кандидаты, «Физика және техникалық пәндер» кафедрасының профессор м.а.

Атырау 



Г. М. Кусаинов
Ы.Алтынсарин атындағы ұлттық білім академиясы
Қазақстан

Габит Кусаинов – педагогика ғылымдарының кандидаты, доцент, жетекші ғылыми қызметкер

Астана 



Г. Т. Бекова
Х.Досмұхамедова атындағы Атырау университеті
Қазақстан

Бекова Гүлдана Таңбайқызы – корреспондент-автор, PhD, физика және техникалық пәндер кафедрасының кауым. профессоры м.а.

Атырау 



Ж. К. Салыкбаева
Х.Досмұхамедова атындағы Атырау университеті
Қазақстан

Жадыра Салыкбаева – магистр, аға оқытушы, «Физика және техникалық пәндер» кафедрасы

Атырау 



Әдебиет тізімі

1. Tajik M., Shamatov D., Fillipova L. (2022). Teachers' quality in Kazakhstan rural schools //Bulletin of Kazakh National Women's Teacher Training University. P. 6-16

2. Чоросова О.М., Соломонова Г.С., Сырымбетова Л.С. Цифровая трансформация школ Казахстана: изучение зарубежного опыта //Вестник Северо-Восточного федерального университета им. М.К. Аммосова. Серия: Педагогика. Психология. Философия. — 2021. — №4(24). — С. 100-105

3. Свыше 4 млрд тенге будет выделено для поднятия уровня образования в сельских школах. [Электронный ресурс] — URL: https://inbusiness.kz/ru/news/svyshe-4-mlrd-tenge-budet-vydeleno-dlyapodnyatiya-urovnya-obrazovaniya-v-selskih-shkolah (дата обращения: 16.10.2022)

4. Oleksiuk О., Teriaieva L., Teriaiev V. (2023). Features of the Organization of the Educational Process in the Conditions of Distance Learning. Osvìtologìčnij diskurs. №13. P. 40-58

5. Qingyi Lu. (2023). The Problems and Organization of Learning Using Distance Educational Technologies: Practical Issues. P. 585-601

6. Ospanova B., Ospanova R., Aubakirova B., Kuanysheva G., Kabzhanova T., Anatolyevna I., Tabakaev Y. (2022). The organization of distance education in during the Covid-19 pandemic. Cypriot Journal of Educational Sciences. P. 999-1008

7. Ezhova Y.M. (2021). Features of the organization of the educational process in the information and educational environment. P. 96-100

8. Wahyuningsih E., Baidi B. (2021). Scrutinizing the potential use of Discord application as a digital platform amidst emergency remote learning. P. 9-18

9. Yanina K., Tkachenko N., Stepkin A., Stepkina A. (2022). Using the Сlassdojo platform to organize distance learning at school. Tehnologìï elektronnogo navčannâ. P. 61-69

10. Tran Gia Tri Uong, Duy Khoi Nguyen, Huu Nhon Nguyen. (2022). Teachers’ Feedback on Using Discord as an Online Learning Platform. International Journal of TESOL & Education. P. 84-104

11. Vladyslav K., Dmitriy B., Pavlo C., Evgeniy K., Andrey S. (2020). Discord platform as an online learning environment for emergencies. P. 13-28

12. Barnad B. (2021). Discord to Support Synchronous Communication in Distance Learning. P. 34-38

13. Bradley R. (2022). Governance on, with, behind, and beyond the Discord platform: a study of platform practices in an informal learning context. Learning, Media and Technology. P. 81-94


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Абыканова Б.Т., Кусаинов Г.М., Бекова Г.Т., Салыкбаева Ж.К. ШАҒЫН ЖИНАҚТЫ МЕКТЕП МҰҒАЛІМДЕРІН ҚАШЫҚТАН ОҚЫТУ ПРОЦЕСІН ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ МОДЕЛІ. Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы. 2024;74(3):157-169. https://doi.org/10.47649/vau.24.v74.i3.14

For citation:


Abykanova B., Kussainov G., Bekova G., Salykbayeva Zh. MODEL OF ORGANIZATION OF THE PROCESS OF DISTANCE TRAINING FOR A SMALL SCHOOL. Bulletin of the Khalel Dosmukhamedov Atyrau University. 2024;74(3):157-169. (In Russ.) https://doi.org/10.47649/vau.24.v74.i3.14

Қараулар: 198


ISSN 2077-0197 (Print)
ISSN 2790-332X (Online)