Preview

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

STEM ТЕХНОЛОГИЯСЫН ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ ЖӘНЕ ДАМЫТУДА ФИЗИКА МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ДАЙЫНДЫҒЫН ЗЕРТТЕУ МӘСЕЛЕЛЕРІ

https://doi.org/10.47649/vau.24.v74.i3.15

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада әлемдік білім беру үдерістердің бірі – STEM технологиясын жүзеге асырудағы физика пәнінің мұғалімдерінің тәжірибелері зерттеледі. STEM білім беру – пәндердің интеграциясын білдіреді және оқушыға ғылым мен техниканы күнделікті өмірде қалай қолдану керектігін көрсетеді.

Білім алушылардың математика, информатика және жаратылыстану ғылымдарын меңгеру арқылы өмірлік және технологиялық мәселелерді шешудің жобалау әдістерін меңгеруі, интеграцияланған білімді практикалық қолдануды жоғары деңгейге жеткізуі үшін мектеп мұғалімдерінің тиісті дайындыққа деген қажеттіліктері қарастырылады.

Авторлар мемлекетімізге STEM технологияларын енгізудің негізгі өзекті мәселелерін анықтап көрсетеді: жоғары білікті кадрларды даярлау жүйесінде тұжырымдамалық негіздерді дамыту; мұғалімдердің біліктілігін арттырудың тәжірибеге бағытталған курстарын ұйымдастыру; бакалавриат және магистратура бағдарламаларын қамтамасыз ету үшін технологиялық және инженерлік білімі бар мамандарды кеңінен тарту қажеттілігі.

STEM технологияны қолдану жағдайын анықтау мақсатында авторлар Қазақстанның батыс аймағының қалалары бойынша мектеп мұғалімдерімен эмпирикалық зертеулер жүргізген. STEM технологиясын енгізу кезінде мұғалімдер әдістемелік көмек пен қолдау қажет ететіндіктері анықталды. Мұғалімдер білім беру жүйесіндегі жаңашылдықтарға дайын, тәжірибеге бағдарланған және жобалық оқытуды іске асыру олардың қызығушылықтарын тудырады. STEM білім беру практикасымен айналысатын педагогтарды желілер мен қауымдастықтарға қосу және тәжірибе алмасу қажеттілігі анықталған.

Авторлар туралы

Г. К. Жусупкалиева
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
Қазақстан

Галия Жусупкалиева – педагогика ғылымдарының кандидаты, «Физика және техникалық пәндер» кафедрасының қауымдастырылған профессоры

Атырау қ., 060011



Б. У. Куанбаева
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
Қазақстан

Баян Куанбаева педагогика ғылымдарының кандидаты, «Физика және техникалық пәндер» кафедрасының профессоры м.а. 

Атырау қ., 060011



М. Е. Рахметов
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
Қазақстан

Максот Рахметов – PhD, «Информатика» кафедрасының аға оқытушысы

Атырау қ., 060011



Әдебиет тізімі

1. Жусупкалиева Г., Куанбаева Б., Салтанова Г., Тумышева А., Рахметов М. Физикалық есептерді шығару үдерісінде STEM технологиясын қолдану. Қазақстан Республикасы Ұлттық ғылым академиясының Хабаршысы». — №4. — 2023. — Б. 119-130

2. Li Y., Hibbard R., Sercombe P., Kelk A., Xu C. (2021). Inspiring and engaging high school students with science and technology education in regional Australia. STEM Educ., 1, 2. 114 p.

3. Имашев Г., Куанбаева Б.У., Тумышева А.А., Салыкбаева Ж. Усиление политехнической направленности изучения курса физики в соответствии с уровнем развития современной техники. Мир науки, культуры, образования. — №4(89). — 2021. — С. 35-38

4. Bocharova J.Yu., Bagachuk A.V., Safonova M.V. (2020). The role of educational results in designing a model of pedagogical internship in engineering and technology. Perspektivy nauki i obrazovania – Perspectives of Science and Education. 45(3). P. 508-516.

5. Зубова Н.В., Даммер М.Д. (2021). Реализация идей STEM-образования на занятиях по физике в технологическом вузе. ББК 74.58: 74.202. — С 56-143.

6. Қазақстан Республикасында жоғары білімді және ғылымды дамытудың 2023-2029 жылдарға арналған тұжырымдамасы (28.03.2023. №248 қаулысы).

7. Обухов А.С., Ловягин С.А. Задания для практики STEM-образования: от суммы частных задач и учебных дисциплин к целостному деятельностному междисциплинарному подходу. Исследователь. 2020. — №2(30). — С. 63-80

8. Чихачева О.А. STEM-технологии в современном образовании. Современное образование: наука и практика Учредители: Рязанский институт развития образования, Министерство образования и молодежной политики Рязанской области. 2020. — №1. — С. 26-31

9. Зубова Н.В., Даммер М.Д. Реализация идей STEM-образования на занятиях по физике в технологическом вузе. Современное образование и педагогическое наследие академика А.В. Усовой: материалы международной научно-практической конференции. — Челябинск: Край Ра. — 2021. — 143 с.

10. Кудинов В.В. (2023). Модель подготовки будущего учителя физики на основе междисциплинарных и прикладных подходов STEM-образования. Интеграция методической (научнометодической) работы и системы повышения квалификации кадров 2023. — №2(30). — С. 129-138


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Жусупкалиева Г.К., Куанбаева Б.У., Рахметов М.Е. STEM ТЕХНОЛОГИЯСЫН ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ ЖӘНЕ ДАМЫТУДА ФИЗИКА МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ДАЙЫНДЫҒЫН ЗЕРТТЕУ МӘСЕЛЕЛЕРІ. Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы. 2024;74(3):170-178. https://doi.org/10.47649/vau.24.v74.i3.15

For citation:


Zhusupkalieva G., Kuanbayeva B., Rakhmetov M. PROBLEMS OF STUDYING THE TRAINING OF PHYSICS TEACHERS IN THE IMPLEMENTATION AND DEVELOPMENT OF STEM TECHNOLOGY. Bulletin of the Khalel Dosmukhamedov Atyrau University. 2024;74(3):170-178. (In Kazakh) https://doi.org/10.47649/vau.24.v74.i3.15

Қараулар: 264


ISSN 2077-0197 (Print)
ISSN 2790-332X (Online)