Preview

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ИНТЕРАКТИВТІСАБАҚТАРДАҒЫ ӘДІС-ТӘСІЛДЕР

Толық мәтін:

Аннотация

Әлемдік деңгейде болып жатқан өзгерістер адам қызметінің барлық салаларына, соның ішінде білім беру жүйесіне де өзгеріс әкеледі. Студенттер оқу процесінің пассивті қатысушылары болған кезде оқытушының назарын аударатын дәстүрлі оқыту формалары қазіргі кезде студенттерді оқу процесіне толықтай жұмылдыратын тиімді интерактивті оқыту әдістеріне жол ашты. Мақалада интерактивті оқыту тұжырымдамасын талдай отырып, оқытудың интерактивті формаларын қолданудың маңыздылығы баса айтылған. Mақалада бүгінгі таңда білім беру саласында болып жатқан өзгерістер талданады. Өйткені, білім берудің жаңа мақсаттарына бағдарлау оқу процесін ұйымдастырудың әдістері мен формаларын өзгертуді қажет етеді. Мақала авторлары интерактивті оқыту білім беру саласында жиі кездесетін және өзекті бола бастайтын бірқатар себептерді келтіреді. Әрі қарай интерактивті оқыту тұжырымдамасының әртүрлі анықтамалары әр түрлі авторлардың көзқарасы бойынша қарастырылады. Көптеген авторлардың осы тұжырымдаманы түсінуіндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтар толығырақ сипатталған және интерактивті оқыту кезеңдері, оның ерекшеліктері қарастырылған. Сонымен, мақалада оның мәнін ашу мақсатында интерактивті оқыту түсінігі әр түрлі тұрғыдан қарастырылады. Мақалада оқытудың интерактивті нысандарын пайдаланудың өзектілігі, интерактивті оқыту ұғымы талданады

Авторлар туралы

Б. Абыканова
Kh.Dosmukhamedov Atyrau University
Қазақстан


Г. Бекова
Kh.Dosmukhamedov Atyrau University
Қазақстан


Г. Мырзагерейкызы
Kh.Dosmukhamedov Atyrau University
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. Krusche, S., Seitz, A., Börstler, J., &Bruegge, B. (2017). Interactive learning - increasing student participation through shorter exercise cycles. Geelong, VIC, Australia.

2. Kaspina, R. G., Plotnikova, L. A. (2016). New learning standards: Applying the interactive forms. Uchet i Statistika, 2(42), 89-99.

3. Dvulichanskaya, N. N. (2011). Interactive learning methods as a means to form the key competencies. Nauka i Obrazovanie,4http://technomag.edu.ru/doc/172651

4. Pafifova, B. K. (2015). Situation-based role-playing games as one of the forms of interactive learning methods in the higher school. Vestnik Maykopskogo Gosudarstvennogo Tekhnologicheskogo Universiteta, 1, 110-116.

5. Abykanova B., Myrzagereikyzy G. Innovative technologies and methods of training in professional education Вестник №4(55) АтГУим. Х.Досмухамедова2019

6. Sentham, S. (2018). Interactive teaching strategies. Journal of Applied and

7. Kupriyan, A. V. (2015). Interactive learning. IstoricheskayaiSotsialno-ObrazovatelnayaMysl, 1, 45-52.

8. Bidabadi, N. S., Isfahani, A. N., Rouhollahi, A., &Khalili, R. (2016). Effective teaching methods in higher education: requirements and barriers. Journal of Advances in Medical Education & Professionalism, 4(4), 170-178.

9. Gagach, M. G. (2012). Active learning methods in the system of in-university training of specialists for work with youth. Vestnik MGUKI, 4(48), 149-152.

10. Nae, F. L. (2019). Teaching-interactive method used in the teaching-learning process. Pro Edu. International Journal of Educational Sciences, 1, 27-33. https://doi.org/10.26520/peijes.2019.1.1.27-33


Рецензия

Дәйектеу үшін:


 ,  ,   ИНТЕРАКТИВТІСАБАҚТАРДАҒЫ ӘДІС-ТӘСІЛДЕР. Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы. 2020;57(2):49-56.

For citation:


Abykanova B., Bekova G., Myrzagereikyzy G. METHODS AND APPROACHES IN INTERACTIVE LEARNING. Bulletin of the Khalel Dosmukhamedov Atyrau University. 2020;57(2):49-56.

Қараулар: 412


ISSN 2077-0197 (Print)
ISSN 2790-332X (Online)