Бизнесті дамытудың негізгі элементіретінде брендті қалыптастыру мен жылжыту ерекшеліктері
https://doi.org/10.47649/vau.2021.v60.i1.05
Аңдатпа
Мақалада брендті қалыптастыру және жылжыту мәселелері қарастырылған. Брендтің құндылық базасы анықталды және сәтті бренд құру шарттары ұсынылды. Брендті жылжыту мен дамытудың қазіргі жағдайында оған оң көзқарас қалыптастыру – табысқа жетудің кілті және жұмыс істейтін маркетингтік қадам. Тұтынушының өнімге қатынасы, оның сапасы мен қызмет көрсету деңгейіне қанағаттануы өнімге деген сұранысты және компанияның жұмыс тұжырымдамасын анықтайды. Жұмыста брендті басқарудың келесі аспектілері егжей-тегжейлі көрсетілген: бренд құру, бренд имиджі және бренд стилі, бренд архитектурасы және брендті дамыту стратегиясы, брендті жылжыту әдістері және интернет-брендингтің ерекшеліктері. Брендті бизнесті тиімді дамытудың негізгі элементі ретінде қалыптастыру қажеттілігін қарастыру ұсынылады. Бүгінгі таңда бизнес өкілдері өз компанияларының брендін қалыптастыруға аз уақыт бөледі. Өйткені, брендті жылжыту оны жылжытудың үздіксіз процесін білдіреді, бұл маркетингтік шығармашылық стратегияда үнемі жаңа бірегей идеяларды қажет етеді. Мақалада компанияның, оның қызметтерінің немесе өнімдерінің тұтас және тұтынушы сұранысына ие имиджін қалыптастыруға бағытталған заманауи іс-шаралар кешені ұсынылған. Қарапайым мағынада, бұл брендті және оның беделін басқару. Компанияның брендін қалыптастыру және жылжыту-бұл маркетингтік қызметтің аэробатикасы. Компанияның стратегиялық перспективалары брендтің шебер дамуы мен алға жылжуына байланысты.
Авторлар туралы
Г. Б. ТлеповаҚазақстан
А. И. Зинуллина
Ресей
Әдебиет тізімі
1. Statistical Information Bureau Of Economic Analysis, Gross Domestic Product By Industry Report [www.bea.doc-bea.gov]. - Access mode: http://www.bea.doc-bea.gov/.
2. Vilenskaya C. ATL & BTL: advertising and promotion in promoting goods and brands[http://www.btl.ru/cgibin].-Access mode: http://www.btl.ru/cgi-bin/theory.cgi?nomber=2. (in Russian)
3. Inaev A. The role of communications at the points of sale in the general system of product promotion (in Russian) [http://www.nashamarka.ru]. - Access mode: http://www.nashamarka.ru.
4. Kotler Philip. Fundamentals of Marketing: Textbook.: St. Petersburg JSC "KORUNA" JSC "LITERA PLUS", 1994, - 169 p. (in Russian)
5. Klevtsov I.Aims of promotion actions [www.btl.ru].-Access mode: http://www.btl.ru/cgibin/theory.cgi?nomber=6 (in Russian)
6. Zimina N.V. Improving relations between food manufacturers and trade organizations: Marketing in Russia and abroad.: SINTEG,2004 .- 291 p.(in Russian)
7. Muromkina I.I., Portnoy A.I. Improving the brand policy of enterprises in the Russian consumer market: Marketing in Russia and abroad: M, Book World, 2014. - 457 p.(in Russian)
8. http://nation-branding.info/
9. http://eastwestcoms.com/global.htm
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Тлепова Г.Б., Зинуллина А.И. Бизнесті дамытудың негізгі элементіретінде брендті қалыптастыру мен жылжыту ерекшеліктері. Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы. 2021;60(1):38-45. https://doi.org/10.47649/vau.2021.v60.i1.05
For citation:
Tlepova G.B., Zinullina A.I. Features of brand formation and promotion as a key element of business development. Bulletin of the Khalel Dosmukhamedov Atyrau University. 2021;60(1):38-45. https://doi.org/10.47649/vau.2021.v60.i1.05