Preview

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ОРЫС ТІЛІН ОҚЫТУДАҒЫ ЛИНГВОМӘДЕНИЕТТІК АСПЕКТ

https://doi.org/10.47649/vau.2023.v69.i2.05

Толық мәтін:

Аңдатпа

Мақалада орыс тілін оқытуға лингвомәдени көзқарастың мәні қарастырылады, лингвомәдени құзыреттіліктің анықтамасы беріледі, лингвомәдени көзқарастың негізгі принциптері ажыратылады. Мәдени даму контекстінде тілдің бірегейлігі, тіл мен мәдениеттің тығыз байланысы анықталды. Қазіргі білім берудің басты міндеті жастарды оқыту мен тәрбиелеу процесінде мәдениеттің рөлін, сондай-ақ қоғам дамуының осы кезеңіне сәйкес келетін білім беру модельдерін анықтау болып табылады.

Біздің ойымызша, бұл процесс білім беру мәселелерін шешуде негіз болып табылады. Осы процесті іске асырудың бастапқы кезеңінде барлық білім беру категорияларына қолданылатын теориялық ережелерді әзірлеу алдыңғы қатарға шығады.

Мәдениет, білім, тұлға ұғымдарын бір мәдени-гуманитарлық жүйе ретінде қарастыруға мүмкіндік беретін оқытуға мәдени көзқарасты қолдану орынды болады. Бұл ережелер орыс тілі сабақтарында мәдени көзқарасты қолдануға негіз болды. Мәдени көзқарас тұжырымдамасы білім беру процесінің барлық кезеңдерінде мәдени мұраны біртіндеп енгізуді білдіреді. Метағылым ретінде мәдениеттану тұрғысынан мәдени көзқарасты мәдени құндылықтардың жиынтығы, оқушының жеке басына әсер ететін және оны жан- жақты дамытатын әдістер мен әдістердің белгілі бір жүйесі ретінде қарастырған жөн.

Автор туралы

A. Куздыбаева
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
Қазақстан

Ақмарал Куздыбаева - педагогика ғылымдарының кандидаты, «Орыс филологиясы және мәдениетаралық коммуникация» кафедрасының доценті

Ақтөбе қ.



Әдебиет тізімі

1. Быстрова Е.А. Какую компетенцию мы формируем. Русская словесность. — № 1. — 2018. — С.35-40

2. Быстрова Е.А. Преподавание русского языка в многонациональной школе. Русский язык в школе. — № 4. — 2018. — С. 3-7

3. Крылова Н.Б. Культурология образования. — М.: Народное образование. — 2019. — 272 с.

4. Шанский Н.М. Фразеология современного русского языка. — М.: Высшая школа. — 2019. — С.15-17

5. Караулов Ю.Н. Русский язык и языковая личность. Изд.7. — М. — 2019. — С.14-18

6. Сорокопуд Ю.В., Сиротина С.А. Профессиональная культура педагога как фактор повышения качества образования. — Мир науки, культура, образование. — 2020. — С.187-189

7. Еловская С.В. Модернизация иноязычного образования в неязыковом вузе. Вестник Мичуринского государственного аграрного университета. — №6. — 2019. — С. 95-97

8. Зимняя И.А. Язык и культура. Учебное пособие по лингвострановедению. — 2019. — С. 13-15

9. Коряковцева Н.Ф. Современная методика организации самостоятельной работы изучающих иностранный язык. — М. — 2018. — С. 45-46


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Куздыбаева A. ОРЫС ТІЛІН ОҚЫТУДАҒЫ ЛИНГВОМӘДЕНИЕТТІК АСПЕКТ. Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы. 2023;69(2):44-53. https://doi.org/10.47649/vau.2023.v69.i2.05

For citation:


Kuzdybayeva A. Linguoculturological aspect in teaching the russian language. Bulletin of the Khalel Dosmukhamedov Atyrau University. 2023;69(2):44-53. (In Russ.) https://doi.org/10.47649/vau.2023.v69.i2.05

Қараулар: 348


ISSN 2077-0197 (Print)
ISSN 2790-332X (Online)