ОҚУ СӨЙЛЕУ ЖАҒДАЯТТАРЫ МЕН РӨЛДІК ОЙЫНДАР АРҚЫЛЫ ШЕТ ТІЛІНДЕ КӘСІБИ ДИСКУРСТЫ ОҚЫТУ
https://doi.org/10.47649/vau.2023.v69.i2.06
Аннотация
Бұл мақалада кәсіптік дискурсты шет тілінде оқыту әдістемесі мен тиімділігін оқуда сөйлеу жағдайлары мен рөлдік ойындар арқылы зерттеледі. Оқытудың дәстүрлі және инновациялық әдістерін ықпалдастыра отырып, зерттеу студенттердің құзыреттілігін және олардың кәсіби қарым-қатынас жасаудағы шапшаңдығын арттыруға бағытталған. Әдістеменің негізгі компоненттері сөйлеу үлгілерін, тілдік жаттығуларды енгізуді, әртүрлі кәсіби жағдайларда білімді қолдануды қамтиды.
Әдістеменің негізгі компоненттері сөйлеу үлгілерін, тілдік жаттығуларды енгізуді, әртүрлі кәсіби жағдайларда білімді қолдануды қамтиды. Зерттеу Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің «Шет тілі» мамандығының 2 курс студенттерімен тәжірибе негізінде қарастырылған. Нәтижелер бұл интерактивті және иммерсивті (терең) әдісті шет тіліндегі кәсіби дискурсты дамытуда оң үрдіске әкелгенін көрсетті. Зерттеуде кәсіптік қарым-қатынас жағдайында шет тілін меңгеру нәтижесі көбінесе оқыту процесін қызықты және серпінді ететін дұрыс тәсілге байланысты деген қорытынды жасалады. Бұл әдiснамалық тәжірибе арқылы шет тiлiн оқытудың қазiргi заманғы әдiстерi туралы, әсiресе кәсiби дискурсивтiк даярлық саласында құнды ақпарат ұсынады.
Тірек сөздер
Авторлар туралы
І. ӨтеғалиеваҚазақстан
Іңкәр Өтеғалиева - «Шетел тілдері және мәдениетаралық байланыс» мамандығының 1 курс магистранты
Атырау қ.
А. Хайржанова
Ахмарал Хайржанова - филология ғылымдарының кандидаты, «Аударма ісі және шетел тілдері» кафедрасының қауымдастырылған профессоры
Атырау қ.
Әдебиет тізімі
1. Карасик В.И., Китанина Э.А. Контекстуализация тайны в обиходном и институциональном типах дискурса. Вопросы когнитивной лингвистики. — Тамбов. — № 4. — 2020. — 67 с.
2. Краткая терминологическая энциклопедия. Современный дискурс и дискурс-анализ [Электронный ресурс] — URL: http://discourse.com.ua/datf/uploads/books/sovremennyi-diskurs-i-diskurs-analiz-m-enciklopedija pdf (дата обращения 26.02.2018)
3. Гетманская М.К. О роли делового дискурса в профессионально ориентированном обучении иностранному языку. Вестник. Российский государственный педагогический университет имени А.И. Герцена. — Санкт-Петербург. — № 2 (68). — 2019. — 117 с.
4. Тихонова Е.В., Белов Д.Н., Шевченко М.А. Обучение преподавателей профильных дисциплин иноязычному профессиональному дискурсу. Вестник Тамбовского университета, серия Гуманитарные науки.— Тамбов. — №174. — 2018. — С. 56-63
5. Заложных В.В. Структура, организация и содержание понятия «Дискурс» в лингвистике. Волжский университет имени В.Н. Татищева. — №2. — Т.1. — 2019. — 37 с.
6. Лущинская О.В. Дискурс конвергентных средств массовой коммуникации: теория, методология и современное моделирование. — Минск: Изд. центр БГУ. — 2021. — 45 с.
7. Кремнева А.В. Интертекстуальные включения как один из барьеров на пути интерпретации смысла текста. Барнаул Филология и человек: научный журнал. — 2019. — С. 46-47
8. Неудачина Л.В. Пространство и время как базовые категории коммуникативной ситуации. Актуальные проблемы филологии и педагогической лингвистики. — Санкт-Петербург. — № 2 (30). — 2018.— 47 с.
9. Пономаренко Е.В. Нелинейность как системное свойство функционального пространства английского делового дискурса. Вестник Самарского университета, серия: История. Педагогика, филология.— Т.3. — 2018. — 157 с.
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Өтеғалиева І., Хайржанова А. ОҚУ СӨЙЛЕУ ЖАҒДАЯТТАРЫ МЕН РӨЛДІК ОЙЫНДАР АРҚЫЛЫ ШЕТ ТІЛІНДЕ КӘСІБИ ДИСКУРСТЫ ОҚЫТУ. Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы. 2023;69(2):53-62. https://doi.org/10.47649/vau.2023.v69.i2.06
For citation:
Utegaliyeva I., Khairzhanova A. Teaching professional discourse in a foreign language through educational speech situations and role-playing games. Bulletin of the Khalel Dosmukhamedov Atyrau University. 2023;69(2):53-62. https://doi.org/10.47649/vau.2023.v69.i2.06