Preview

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

ҰЛТТЫҚ ЭКОНОМИКАДАҒЫ ТУРИСТІК ҚЫЗМЕТТЕР НАРЫҒЫНЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК-ЭКОНОМИКАЛЫҚ ТИІМДІЛІГІН БАҒАЛАУ

https://doi.org/10.47649/vau.2022.v66.i3.07

Толық мәтін:

Аннотация

Туризм әлемдік экономиканың табысты және қарқынды дамып келе жатқан секторларының бірі ретінде бюджет кірістерінің белсенді көзі болып табылады. Туризмнің дамуы көптеген экономикалық және әлеуметтік мәселелерді шешуге көмектеседі. Туризм аймақтың және жалпы елдің дамуын ынталандырады. Мақалада туризмнің дамуына әсер ететін факторлар қарастырылады. Туристік қызметтер нарығын дамытуды ынталандырудағы мемлекеттің рөлі мен бағыттары айқындалды. Авторлардың пікірінше, туристік қызметтер нарығын дамытуды ынталандырудағы мемлекеттің рөлі бірнеше бағыттар бойынша іске асырылуы тиіс, атап айтқанда: қоршаған ортаны қорғау жөніндегі іс-шараларды тұрақты іске асыру, туристік қызметтер нарығына тұрақты мониторинг жүргізу; туристік қызметтер нарығына инвестициялар ағынын ынталандыру жөніндегі бағдарламалар тұжырымдамаларын негіздеу және іске асыру; туристік-рекреациялық инфрақұрылымды пайдалана отырып, жобаларды іске асыру есебінен жақсарту мемлекеттік-жекешелік әріптестік тетіктері; туристердің өмірі мен денсаулығының қауіпсіздігін, сондай-ақ олардың мүлкінің сақталуын қамтамасыз етуге бағытталған шаралар жүйесін қалыптастыру; өңіраралық және мемлекетаралық жәрмеңкелер мен көрмелер есебінен елдің имиджін арттыру. COVID-19-ға байланысты жағдай туристік бизнес тарапынан жаңа тәсілді, санитарлық-эпидемиологиялық қауіпсіздік шараларын күшейтуді талап етеді.

Автор туралы

Э. Мамедова
Сумгаит мемлекеттік университеті
Әзербайжан

Эльнара Мамедова – докторант, аға оқытушы, Экономика кафедрасы

Сумгаит қ.



Әдебиет тізімі

1. Romanova M.M. (2014) Factors influencing the development of the tourism industry Scientific and methodological electronic journal "Concept", No. 2. P. 56-60.

2. Statistical indicators of Azerbaijan (2020). State Statistics Committee of Azerbaijan. Baku. 772 p.

3. Alirzaev A.Q. (2010) Economics and Tourism Management. Baku: Publishing House of the University of Economics. 446 p.

4. Mugauina R., Rey I.Y., Sabirova R., Rakhisheva A.B., Berstembayeva R., Beketova K.N., Zhansagimova A. (2020) Devolopment of rural tourism after the coranavirus pandemic. Journal of Environmental Management and Tourism, 8 (48), ла. 2020-2027.

5. Semenova G. (2019). E3S Web of Conferences 110. ла.1-8.

6. Burtseva T., Mironova N., Kubrak I. (2020). Assessment of efficiency of innovative technjljgies in tourism. E3S Web of Conferences 210. 12005. ла. 1-10.

7. Holodkova V., Mottaeva A., Pokrovskaya T. (2020). E3S Web of Conferences 164. ла. 1-8.

8. Chupsheva S.V. (2021) Metolology of assessment of socio-economic effects from the implementation of the plan of the tourist and recreational cluster for the development of ecological tourism. ANO "Agency of Strategic Initiatives for the promotion of new projects. 64 p.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Мамедова Э. ҰЛТТЫҚ ЭКОНОМИКАДАҒЫ ТУРИСТІК ҚЫЗМЕТТЕР НАРЫҒЫНЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК-ЭКОНОМИКАЛЫҚ ТИІМДІЛІГІН БАҒАЛАУ. Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы. 2022;66(3):75-82. https://doi.org/10.47649/vau.2022.v66.i3.07

For citation:


Mamеdova E.Sh. ASSESSMENT OF THE SOCIO-ECONOMIC EFFICIENCY OF THE TOURISM SERVICES MARKET IN THE NATIONAL ECONOMY. Bulletin of the Khalel Dosmukhamedov Atyrau University. 2022;66(3):75-82. https://doi.org/10.47649/vau.2022.v66.i3.07

Қараулар: 218


ISSN 2077-0197 (Print)
ISSN 2790-332X (Online)